Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffailu miehen näkökulmasta:

Vierailija
14.01.2014 |

Olen päälle nelikymppinen mies. Yli kolme vuotta "uusiosinkkuna". Olen ammatiltani palomies-ensihoitaja. Asunto maksettu. Hyvä palkka. Hiukset tallella (jenkkisiili), vyötärö kunnossa, virka, yliopisto-opintoja, teen it-projektia, opiskelen, koulutan... Mutta.

Vien treffeille: Maksan herrasmiehenä kaiken. Minulla on hyvä hygineia, Hugo Boss -tuoksut, Ranskasta ostetut tyylikkäät vaatteet yms. En odota "antautumista" - tietenkään. En puhu itsestäni enkä "saavutuksistani", ammatistani tms. Ellei daami kysy. Osaan keskustella kaikenlaisista aiheista. Osoitan kiinnostukseni terffiläiselle. Katson silmiin kun puhun. Annan mahdollisuuden "perääntyä" (Siis jonkinlainen "takaovi" jos ei kiinnosta...) Kaikki siis kohteliaasti ja reilulla pelillä.

No. Arvatkaapa - kuinka on käynyt. Ei yhteydenottoja deittien jälkeen. Pääsääntöisesti olen saanut jonkin piikittelyn treffien lopuksi. En välitä - mutta tunnen naisseurani aika epäkohteliaaksi. Ulkonäössäni, habituksessani yms. ei ole mitään poikkeavaa. Taidan olla oikeastaan hyvinkin komea mies. Minua ei haittaa vastapuolen ikä (suurempi tai pienempi) tai status. Ammattikoululaisesta tohtoriin on ollut skaala. Tätä palstaa (naurusta tyrskähdellen!) lukiessani: Ilmeisesti habitus pitäisi muuttaa pummi-siaksi joka haisee pahalle ja työntää käden jalkojenväliin ennen kuin sanoo päivää :( Silloin saisi ilmeisesti pimppaa? Mitkä teitä naisia oikeasti vaivaa?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaoven tarjoaminen kyllä kuulostaa siltä, että naiset ajattelevat sun olevan miehiin kallellaan loppupeleissä. 

Vierailija
82/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittaja on vähän ujo? Sen tiedostaminen voisi auttaa sinua eteenpäin, eikä pieni ujous ole laisinkaan negatiivinen asia! Minusta kuulostit ihan mukavalta, eikä kai ole mikään salaisuus, että mies kaipaa pimppaa? Joten miksi marinaa siitä ap:lle? Hänhän sanoi, ettei odota sitä ensitreffeillä, jos oikein tajusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tuolle jenkkisiilille jo alussa. Aivan hulvaton teksti :D

T: 11cm mies

Vierailija
84/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisethan katsoo todella nenänvartta pitkin. Etenkin aihe vapaalla on huomattu että alle 185cm pitkien miesten on ihan turha yrittää. Ovat klapeja eli saunatavaraa. Ehkä jos antaisit jenkkisiilin kasvaa vähän pituutta niin olisiko se lähellä 184cm? Sitten hankkisi korkoja  kenkiin jne?

T: 11cm mies

Vierailija
85/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:54"]

Tyydyt aluksi vähempään ja menet naimisiin, niin sitten saat totisesti pimppaa niin paljon kuin haluat niin sinkuilta kuin varatuilta naisilta jotka haluavat "sivusuhteeksesi". Suomalainen nainen on lopultakin kuitenkin huora.  Hyviä varveja tulevaisuudessa!

[/quote]

Siis marginaalilla noin yleisesti. Todella harva nainen on huora. Onneksi omani ei ole huora ja täytyy pitkällisen pohdinnan tuloksena miettiä... Olenkohan minä se huora???

Aivan sama sinällään. Ehkä myös näissäkin suhteissa on aivan sama onko nainen huora. Kunhan molemmat ovat tyytyväisiä tilanteeseen.

-  Joutava isomulkku

Vierailija
86/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sellainen töpselinokkainen, tihrusilmäinen, siilitukkainen ja paksukaulainen tyypillisen suomalaisen näköinen ukko, joka kuvittelee jostain oudosta syystä tosiaan olevansa hyvänäköinen.

Ehkä parempi laskea rimaa ja ehkä sitten tärppää. 

Vierailija
87/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tuli kyllä mieleen samat pari asiaa, eli se että sinähän ap olet itse ne naiset valinnut joiden kanssa olet treffeille mennyt, oletko valinnut ulkonäön vai minkä mukaan?

Ja se toinen juttu, että jos olisin ollut treffeillä, niin kyllä olettaisin että mies ottaa yhteyttä, sehän olisi säälittävää jos minä naisena olisin heti tyrkyttämässä itseäni kuin joku huora, eikös sen miehen kuulu olla se aloitteentekijä? Mitä pahaa siinä olisi, että jälkikäteen vaikka soittaisin, tai jotain viestiä pistäisit ja ehdottaisit toisia treffejä?

Vierailija
88/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soittaisit

20

Vierailija
89/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva jenkkisiilinen mies, suoraan siis 80-luvulta!

Kylläpä tässä pimppa jo kostuu. Not.

Vierailija
90/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse odotat siltä treffikumppanilta (siis muuta kuin sänkyseuraa)? Syntyykö mielestäsi kemiaa jokaisen naisen kanssa? Aika moni mies ei selkeästi lue tilanteita, eli ei välttämättä huomaa, milloin nainen on kiinnostunut, milloin ei. Jos ei synkkaa, ei deittailua ehkä halua jatkaa, vaikka se deittikumppani olisikin ihan kiva. Eli aina ei ole kyse odotuksista tai siitä, ettet kelpaa, vaan siitä, että aika monet naiset odottavat tapaavansa jonkun sellaisen miehen, jonka kanssa on jotain muutakin kuin vain mukava jutella. Ehkä sun itsekin kannattaisi miettiä, että tuntuuko niillä treffeillä kivalta, onko teillä jokin yhteys. Toki se vaatii sitä, että itsekin vähän heittäytyy, on oma itsensä ja kertoo itsestäänkin avoimesti, ei vain jos toinen kysyy. Eihän kukaan koskaan olisi sinkku, jos kaikki valitsisivat heti ensimmäisen (tai toisen, tai kolmannen) treffikumppanin. Eli uutta matoa koukkuun, ole oma (toiv. ystävällinen, avoin ja kohtelias) itsesi ja sitten kun on oikeanlainen nainen, huomaat varmaan itsekin, että ei ole vaikeaa jatkon kannalta, kun kiinnostaa ihan eri tasolla kuin vain sillä, että ehkä voisi irrota.

Vierailija
91/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minullakin tuli heti mieleen. En ikinä alkaisi ekana soittelemaan miehelle deittien jälkeen...

quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:02"]

Oletko sinä odottanut daamilta yhteydenottoa treffien jälkeen? Minä kyllä odotan miehen laittavan viestiä, kuten varmaan suurin osa naisista.. Jos ei mitään kuulu, niin ei mies ei ole kiinnostunut.

[/quote]

Vierailija
92/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat muuten passelilta paitsi kirjoitustyylisi on töksähtelevää ja käytät liikaa lainausmerkkejä ehkä siksi et saa pimpsaa.

Vierailija
93/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:19"]

No mulla tuli kyllä mieleen samat pari asiaa, eli se että sinähän ap olet itse ne naiset valinnut joiden kanssa olet treffeille mennyt, oletko valinnut ulkonäön vai minkä mukaan?

Ja se toinen juttu, että jos olisin ollut treffeillä, niin kyllä olettaisin että mies ottaa yhteyttä, sehän olisi säälittävää jos minä naisena olisin heti tyrkyttämässä itseäni kuin joku huora, eikös sen miehen kuulu olla se aloitteentekijä? Mitä pahaa siinä olisi, että jälkikäteen vaikka soittaisin, tai jotain viestiä pistäisit ja ehdottaisit toisia treffejä?

[/quote]

Miehen ei kuulu enää olla aloitteentekijä.

Naisten asiakaspalvelu ei ole enää tätä päivää.

Vierailija
94/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:30"]

Tämä minullakin tuli heti mieleen. En ikinä alkaisi ekana soittelemaan miehelle deittien jälkeen...

Oletko sinä odottanut daamilta yhteydenottoa treffien jälkeen? Minä kyllä odotan miehen laittavan viestiä, kuten varmaan suurin osa naisista.. Jos ei mitään kuulu, niin ei mies ei ole kiinnostunut.

[/quote]

[/quote]

Minun tapauksessani saisit sitten odotella vaikka tuomiopäivään. Luultavasti odottaisit miehen tarjoavankin vielä kaiken niillä treffeillä.

Mistä näitä jalustalle itsensä kampeavia huoria sikiää edelleen, vaikka tasa-arvossa ollaan eletty nimellisesti jo kohta sata vuotta?

Vierailija
95/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:40"]

Mistä näitä jalustalle itsensä kampeavia huoria sikiää edelleen, vaikka tasa-arvossa ollaan eletty nimellisesti jo kohta sata vuotta?

[/quote]

Kyllähän niitä ilmaisen aterian perään sikiää vielä toiset sata vuotta. Pillua tosin ei tule saamaan.

Vierailija
96/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Minun tapauksessani saisit sitten odotella vaikka tuomiopäivään. Luultavasti odottaisit miehen tarjoavankin vielä kaiken niillä treffeillä.

[/quote]

Henkilö, joka on valmis huorittelemaan naisen, joka kaipaa mieheltä hyviä käytöstapoja ei kieltämättä ainakaan mun arvoinen olekaan. Tuollaiselta en myöskään ottaisikaan vastaan ateriaa, olutta enkä edes oven avausta.

Mies, joka tekee mulle nuo, ansaitsee mun kunnioituksen eikä keskenkasvuinen huorittelija todellakaan saa multa edes säälivää katsetta. Ihan vain johtuen siitä, että mä en edes katso tuollaisia päin.

Molemmat siis voittaa, kun ei tarvitse kärsiä toistemme kaltaisista.

Vierailija
97/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lämmin kätesi lohduttaa, kun et viitsi laittaa naiselle viestiä treffien jälkeen, huorittelijamies.

Vierailija
98/109 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Olen ammattipalomies joka tekee abauttiarallaa puolet työvuorosta ensihoitajan duunia - kuten kaikki meistä. En mikään hoitsu. Yleinen luulo on että meidän ammatilla saisi naista :( Panostan enemmän hyvään käytökseen sekä keskustelutaitoon. En halua ratsastaa ammatilla tai muilla asioilla. Siisti habitus ja turvallinen luonne. Oikeastaan tää aloitus piti mennä "kauheimmat treffit" -palstalle. Uutena käyttäjänä tuli aloitettua uusi ketju... Hauskaa luettavaa kuitenkin!

Vierailija
99/109 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lähimmälle (ammatti)paloasemalle aamukahdeksalta apelliin. Montako "ituhippiä" näät? Suomessa on n. 3 600 ammattipalomiestä. Kun kolme-neljä kertaa 24h vuorossa joutuu pesemään itsensä omasta hiestä, noesta, asiakkaan eritteistä joita saa ihan päin naamaansa tuolta ensihoitopuolelta; ei oo kovin paljoa aikaa föönailla hiuksiaan :(

Vierailija
100/109 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

040 589 6242