Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailu miehen näkökulmasta:

Vierailija
14.01.2014 |

Olen päälle nelikymppinen mies. Yli kolme vuotta "uusiosinkkuna". Olen ammatiltani palomies-ensihoitaja. Asunto maksettu. Hyvä palkka. Hiukset tallella (jenkkisiili), vyötärö kunnossa, virka, yliopisto-opintoja, teen it-projektia, opiskelen, koulutan... Mutta.

Vien treffeille: Maksan herrasmiehenä kaiken. Minulla on hyvä hygineia, Hugo Boss -tuoksut, Ranskasta ostetut tyylikkäät vaatteet yms. En odota "antautumista" - tietenkään. En puhu itsestäni enkä "saavutuksistani", ammatistani tms. Ellei daami kysy. Osaan keskustella kaikenlaisista aiheista. Osoitan kiinnostukseni terffiläiselle. Katson silmiin kun puhun. Annan mahdollisuuden "perääntyä" (Siis jonkinlainen "takaovi" jos ei kiinnosta...) Kaikki siis kohteliaasti ja reilulla pelillä.

No. Arvatkaapa - kuinka on käynyt. Ei yhteydenottoja deittien jälkeen. Pääsääntöisesti olen saanut jonkin piikittelyn treffien lopuksi. En välitä - mutta tunnen naisseurani aika epäkohteliaaksi. Ulkonäössäni, habituksessani yms. ei ole mitään poikkeavaa. Taidan olla oikeastaan hyvinkin komea mies. Minua ei haittaa vastapuolen ikä (suurempi tai pienempi) tai status. Ammattikoululaisesta tohtoriin on ollut skaala. Tätä palstaa (naurusta tyrskähdellen!) lukiessani: Ilmeisesti habitus pitäisi muuttaa pummi-siaksi joka haisee pahalle ja työntää käden jalkojenväliin ennen kuin sanoo päivää :( Silloin saisi ilmeisesti pimppaa? Mitkä teitä naisia oikeasti vaivaa?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

faitteri66 Suomi24:llä

Vierailija
62/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensitreffeillä ensin katson, että onko mies sellainen, että kehtaako sen kanssa liikkua julkisilla paikoilla. Onko hänestä tapaamaan ystäviäni, sukulaisiani ja vaikkapa työtovereitani. Jos en näe mitään mahdollisuutta ns. suhteen kehittymiselle, niin tuskin haluan tavata uudestaan, enkä siis ota yhteyttä enää. Tosin sanonkin sen myös tapaamisen lopulla. Jos mies haluaisi kuitenkin tavata uudestaan, niin tottahan hän saa sitä ehdottaa. Mutta jos ei oikeasti ole "kemiaa", niin mitäpä sitä jatkamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei ole fysiikkaa niin ei kemiaakaan synny?  :D 

Vierailija
64/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pistää risat kalsarit jalkaan baariin mennessä ja ei ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, niin 90% varmuudella käy flaksi...?

Vierailija
65/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkkä fysiikkakaan riitä... vaikka olisi ihan ok näköinen kaveri, mutta suusta tulee jatkuvasti kirosanoja, tai rasistisia vitsejä, niin johan sitä häpeää ihmisten ilmoilla. Mitenkähän nämä sarjadeittaajat saisi ymmärtämään, että nainen perääntyy heti, jos saa kuulla, että ne neljäkymmentä edellistä olivat jotenkin viallisia miehen mielestä. Ethän sinä halua "treffailla" vaan haluat suhteen, jossa ei ole muita ihmisiä. Eikö niin?

Vierailija
66/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 16:40"]

Kun pistää risat kalsarit jalkaan baariin mennessä ja ei ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, niin 90% varmuudella käy flaksi...?

[/quote]

Kannattaa kysyä naiselta pukeutumisvinkkejä ja toteuttaa niistä 10% ettei näytä äidin pukemalta pikkupojalta....

Vierailija
67/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin ketjun kommentteja. Moni pointti jo mainitaan, mutta ajattelinpa silti lisätä vielä omankin rikkani rokkaan. :)

Jo omassa ikäryhmässäni (+30) voi ns. liiankin täydelliseltä ensi alkuun vaikuttava mies herättää hieman epäluuloja: "miten se voi enää olla vapaalla jalalla, jos..?" Varsinkin sellaiset naiset, jotka ovat ottaneet aiemmissa suhteissa siipeensä ja/tai kohdanneet aiempien tapailujen saralla erilaisiä ei-ihan-niin-rehellisiä venkuroita voivat arastella, tiedostamattaankin. Jos treffitilanne on kovin muodollinen (eli nimenomaan "mennään treffeille" sellaisen tietyn treffikaavan mukaan eikä niinkään *tapaamaan* jotakuta *yksilöä*) voi siitäkin syntyä varsinkin näillä leveysasteilla ja tämän kohteliaisuus-muodollisuus-ollaan siivosti vieraiden kanssa -kulttuurin piirissä sellainen tilanne, että molemmat toki pyrkivät vaikuttamaan kaikin puolin kunnollisilta, kiinnostuneilta ja kiinnostavilta kuin osaavat - mutta yrittämisen ansiosta siihen tulee vähän sellainen muovinen maku. Ihminen ei näy, yrittämisen alta. Sekin on minun makuuni parempi, että vaikka sitten vähän punastelee ja takeltelee ja nolostelee: näkyypä ainakin, ettei kohdattu henkilö ole ihan yhdentekevä, jos sen seurassa alkaa miettiä sanomisiaan niin että ihan takeltelee. ;)

Toinen mitä naiset kyllä mittovat ovat ne miehen motiivit. Jos syystä tai toisesta syntyy tunne, että toinen on lähinnä kevyen tapailun tai pelkän seksin haussa, jättää vakavampaan tähtäävä nainen kyllä äkkiä seuraavat tapaamiset väliin. Ennemmin siis näidenkin saralla sanon - tai kuulen - liiankin suoria sanoja kuin en sanoja ollenkaan. Tuntuu, että varsinkin nykyään moni hermoilee ettei saisi olla "liian nopeasti liian vakavissaan", kiinnostuminen jätetään sanomatta ääneen kun pitää jonkun suhdeoppaan mukaan leikkiä vakavasti tavoiteltavaa. (Ja toisaalta on niitäkin, jotka odottavat jotain Herra Täydellistä, ja jos kymmenen kiksiä ja papukaijamerkki eivät tipahda tiskiin jo ensi tapaamisella, niin siihen jää. Ei kai malteta antaa, jo ihan kokeilun vuoksi, kertaa tai paria toistakin yritystä: eka tapaaminen voi vielä mennäkin vähän epäluontevissakin merkeissä tai uutuuttaan kiiltävänä, mutta toisella tai kolmannella tapaa jo nähdä ihmisestäkin jotain - ja jos ei silloinkaan nappaa, saattaa sitten olla parempi kuunnella sitä pientä ääntä. )

Miettisin ehkä treffitilannettakin. Kulunut kikka, mutta moni tuntee paremmaksi tapaamisympäristön ja tekemisen, jonka parissa kumpikin on vähän ulkona mukavuusalueeltaan - ei liikaa, että olo menee epämiellyttäväksi, mutta jonkun vähän uudemman konseptin parissa kumpikin tapaa olla vähän "luontevasti epävarmempi", ja pääsee se ihminen sieltä kovin fiksua ja täydellistä esittävän kuoren alta vähän pilkahtelemaan. ;)

Vierailija
68/109 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ketjun aloittaja): Niin... Mä oon ihan tavia palomies. Komea ja hyvin kouluttautunut. Tästä huolimatta - en ole koskaan ajatellut vaihtaa ammattiani. Huvittavinta on: eniten keskustelua aiheutti tää "jenkkisiili" :D No... Tää on sitä, että pään päällä on muutama milli pidempi kerros hiuksia kuin se milli ohimolla. Kait TE naiset ymmärrätte jotain hiustenlaitosta?

Hauska foorumi. Mutta ei mun juttu. Kaikkea hyvää teille :)

Vierailija
69/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kirjoituksestasi saa käsityksen, että olet ollut kiinnostunut ihan jokaisesta treffikumppanistasi. Toiseksi viimeisestä lauseesta käy ilmi, että tavoitteesi on saada pimppaa. Siis haluat vaan pimppaa keneltä naiselta tahansa ja he ehkä vaistovat sen? Suurin osa naisista on etsimässä parisuhdetta.

Vierailija
70/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi juu päättyi kertomus tuohon pimpan saantiin.

Vierailija
71/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä vastenmielisen itserakkaalta ja vaikutat vähän tyhmältäkin. Mutta kyllä varmasti vielä joku nappaa koukkuun. Tai sitten koitat Thaimaasta?

Vierailija
72/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että et ole ihan niin miellyttävä (etkä luultavasti myöskään komea) kuin kuvittelet olevasi

Vierailija
73/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen mies haluaa treffeillä vaan pimppaa tai valehtelee

Vierailija
74/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan syytät kaikkia naisia, esim. minä en ole ollut kanssasi treffeillä enkä mitenkään ole vastuussa muiden naisten tekemisistä. Mulla on ihan tavis mies, jonka aikanaan löysin nettitreffien kautta. Naisissa on kaikenlaisa tapauksia, kuten miehissäkin. Sun kohdalle ei ole oikeanlaista naista sattunut, voisit ehkä itse miettiä miksei. Sinähän olet osin itsekin vastuussa siitä kenen kanssa menet treffeille. Jostaain syystä sä valitset treffikumppaneiksi noita nirppanokkia meidän tavisten sijaan. Miksi? Mitä jos valitsisit kerrankin ihan taviksen?

Vierailija
75/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hei, sun pitää kaikin keinoin näyttää siltä, ettet etsi vaan seksiä. Sillä lailla sitä nimittäin saa. Tämän kun sisäistät, niin nuo Hugo Boss-tuoksutkin alkavat toimia eduksesi.

Luota muhun, kokemusta ja kokeilua löytyy.

T. Toinen mies.

Vierailija
76/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyt aluksi vähempään ja menet naimisiin, niin sitten saat totisesti pimppaa niin paljon kuin haluat niin sinkuilta kuin varatuilta naisilta jotka haluavat "sivusuhteeksesi". Suomalainen nainen on lopultakin kuitenkin huora.  Hyviä varveja tulevaisuudessa!

Vierailija
77/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyt aluksi vähempään ja menet naimisiin, niin sitten saat totisesti pimppaa niin paljon kuin haluat niin sinkuilta kuin varatuilta naisilta jotka haluavat "sivusuhteeksesi". Suomalainen nainen on lopultakin kuitenkin huora.  Hyviä varveja tulevaisuudessa!

Vierailija
78/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo yakaportin yarjoaminen särähti mun korvaani. Jos nainen siitä ajattelee, ettet ole oikeasti kiinnostunut itse, kun olet valmis hänestä heti luovuttamaan? 

Nainen haluaa mieluummin, että sä jäisit edes vähän kaipaamaan, vaikka hän ei soittaisikaan, mieluummin kuin olet ennakkoon, että niin, mikään pakkohan mua ei ole uudestaan tavata... 

Vierailija
79/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

y=t

hemmerin iPad mini

Vierailija
80/109 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä odottanut daamilta yhteydenottoa treffien jälkeen? Minä kyllä odotan miehen laittavan viestiä, kuten varmaan suurin osa naisista.. Jos ei mitään kuulu, niin ei mies ei ole kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi