Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumppien vetäjät, apua, pliis!!!

Vierailija
14.01.2014 |

Mistä te jumppia vetävät saatte musiikkinne? Mä vuodesta toiseen kärvistelen cd-levyjen ja kappaleiden välissä olevien taukojen kanssa. Lumia on, mutta mistä siihen sais ilmalseksi ladattua musiikkia? Apuja kaivataan kipeesti. t. tumpelo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisalaisuus, sori... t. Jumppaohjaaja

Vierailija
2/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, haha ja ammattilainen...

Voiskos joku tavis sitten opettaa mua, miten ladata katkotonta jytää puhelimelle. Olen siis kädetön keski-ikäinen täty.

Vierailija
4/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan tilaa valmiita jumppavideoita netistä? Tai mene johonkin ohjatulle tunnille? Kotijumppa on so 90s...

Vierailija
5/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita CD:t koneelle ja lataa biisit puhelimeen.

Vierailija
6/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en itse jumppaajana tykkkää siitä, kun jumppamusa on miksattu sellaiseksi katkottomaksi jytäksi. Biisit saa vaihtua, se ei haittaa. Kyllä sitä yhtäjaksoista biittiä tulee monta minuuttia, vaikka välillä olisikin biisinvaihdot.

Ne miksaukset ohjaajat tekee jollain ammattisovelluksella, en osaa sitä kommentoida. Mut tietysti jo kun sulla on mp3:ina tiedostot niin ei biisien väliin jää mitään sekuntien taukoja.

Kokeile vaikka spotify:ta, voit tehdä sinne soittolistoja. Ja siellä on paljon musaa.

Vierailija
7/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kutonen ja seiska! vitonen, mä siis vedän jumppia, ihan koulutettukin olen. tietotekniset taidot vaan ovat commodoreajalta :)

Vierailija
8/8 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksesi ei voi millään olla tältä vuosituhannelta, jos et musiikin miksausta ja käsittelyä tietokoneella hallitse...

t. Jumppaohjaaja