Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse tehdyt joululahjat,mitä mieltä olette ja tykkäättekö?

Vierailija
03.11.2022 |

Sain kerran itse tehdyn puutarjottimen,joka oli vino. Sukulainen ihmetteli miksi en käyttänyt sitä, vaan oli kaapissa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin tehty kyllä tykkään,vaikkapa villapaita.

Vierailija
2/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en mitään pyydä, ei tarvii ihmetellä kun niitä itse tehtyjä härpäkkeitä ei laita olohuoneen kahvipöydälle parhaalle paikalle.

Ullakolla on jotain shaibaa ja osa menny jo kaatikselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, millainen lahja, mutta pääsääntöisesti tykkään. Millä tavalla tarjotin oli vino, ap?

Vierailija
4/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään kulutustuotteita joululahjaksi. Itse tehty sinappi tai villasukat on esimerkiksi kivoja lahjoja.

Vierailija
5/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat tai lapaset kelpaa .

Vierailija
6/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että minkälainen lahja. Olen esim. toivonut äidiltäni itsetehtyä oikeasta villalangasta tehtyä neuletakkia, ja tykkäsin siitä hirveästi. Hauskan väriset lapaset kelpaa aina myös, ja hyvät ruoka-/herkkulahjat. Joku pilttipurkki johon on liimailtu koristeita ja on tarkoitettu tuikkukipoksi ei hirveästi innostaisi.

Vierailija
7/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kulutustuotteita joululahjaksi. Itse tehty sinappi tai villasukat on esimerkiksi kivoja lahjoja.

Kerran sain itsetehtyä hilloa lahjaksi, mutta purkkia ei oltu ilmeisesti puhdistettu, koska viikon päästä oli jo homeessa. Yök.

Äitini tekemät hillot sentään ovat homeettomia yli vuodenkin vaikka purkki on avattu.

Vierailija
8/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kymmeniä joulusinappeja kellarissa avaamattomina. Ei enää ikinä please niitä

Vierailija
9/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty käyttötavara on kiva lahja.

Vierailija
10/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja muut villavaatteet ok, samoin itse tehdyt esim leivonnaiset. Sensijaan just jonkun jo sanomat tuikkukipot nääh, tai lasten askartelemat joulukoristeet.. pistän omienkin lasten koulussa askartelemat jutut pääsääntöisesti roskiin joulun jälkeen. Vain ne persoonallisimmat ja hienoimmat säilytän seuraavia jouluja varten.

Vierailija
11/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka tekee, pääsääntöisesti itse tehdyt sinapit, hillot yms on ollut hyviä ja meillä ne sydään kyllä. Villasukkia yms ei tule käytettyä ja nämä siirtyy kirppiskassiin🙈

Vierailija
12/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, millainen lahja, mutta pääsääntöisesti tykkään. Millä tavalla tarjotin oli vino, ap?

Sellainen puutarjotin, jossa oli kaareva vaneri pohja.

Vierailija
13/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun muutamaan askarteluryhmään ja nyt kyllä kauhistuttaa. En halua kynttilää johon on sulatettu värikyniä, kenkälankkia tai sinitarraa. En halua jalkakylpypommeja, enkä todellakaan sitä pyttypommia joka putsaa vessanpytyn. Käyttäkää varoen saamianne lahjoja.

Vierailija
14/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en söisi jonkun tekemää joululahjaa esim. hilloja, pipareita ym. Koskaan ei tiedä, kuinka likaisessa kodissa ja likaisilla käsillä ne on tehty. Sitten siinä vielä joku Viivi-Petteri ollut mukana tekemässä, jonka käsi käy välillä nenässä, välillä housuissa. Hyi hitto.

Vierailija
15/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulun muutamaan askarteluryhmään ja nyt kyllä kauhistuttaa. En halua kynttilää johon on sulatettu värikyniä, kenkälankkia tai sinitarraa. En halua jalkakylpypommeja, enkä todellakaan sitä pyttypommia joka putsaa vessanpytyn. Käyttäkää varoen saamianne lahjoja.

Teen itse läheisille joulukynttilät autonrenkaista vuolluista suikaleista ja bensiinistä.

Vierailija
16/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Älkää antako sellaisia.

Vierailija
17/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kuka tehnyt mitä ja millä taidoilla. Itsetehdyt villasukat, lapaset, pipo, kaulaliina jne. kelpaa aina. Olen itsekin käsityöihminen joten tiedän miten paljon aikaa ja kärsivällisyttää itsetehdyt neuleet vaatii. Varsinkin jos on kyseessä aloitteleva neuloja/virkkaaja niin arvostan lahjaa vielä ekstra paljon vaikka siinä vähän virheitä olisikin <3 :')

Itsetehdyt herkut toimivat myös kunhan tietää 100% varmuudella että yksikään räkänokka-tahmatassu ei ole ollut lähelläkään keittiötä. Alkaa aina oksettaa kun ihmiset postaavat kuvia miten heidän 3v. pikkuapurinsa on nyt leiponut milloin mitäkin ja siinä samalla kaivanut nenää ja syönyt sormiaan jne. 🤮

Vierailija
18/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityön taitajalta oman erikoisalansa tuotokset, mikä ettei? Koodarilta uudet kotisivut tai vanhojen parannus sopisi myös.

Vierailija
19/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään leivonnaisista, sinapista, hilloista, likööristä. Myös villasukat on ihana lahja. Sen sijaan sisustusesineet, taulut, askartelut tms voi jättää minun kohdalla väliin.

Vierailija
20/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina tumppuja.

Pahimpia on epämääräiset koristeet ja villasukat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän