Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolisekoilu mennyt ihan överiksi: biologiset naiset homojen deittisivustolla

Vierailija
15.10.2020 |

Eräs ystäväni joka on siis homomies, kertoi että nykyään saattaa homojen deittisivustolla törmätä biologisiin naisiin. Nämä naiset siis identifioituvat miehiksi ja sen varjolla sitten ovat siellä koska jostain ihme syystä pitävät itseään homomiehinä. Mitä ihmettä? Milloin tämä on mennyt näin älyttömäksi? Mihin on hävinnyt todellisuudentaju ja kunnioitus seksuaalisia suuntautumisia kohtaan?

Kommentit (389)

Vierailija
101/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että asioista puhutaan oikeilla nimillä, niin kuin "gamp" :D. Eihän toisaalta lihavaankaan voi aidosti rakastua vaan on pakko olla chubby chaser, eiks ni?

Kyllä biseksuaali mies tai heteromies voi gampin lisäksi olla suhteessa transidentifioituvan naisen kanssa, mutta homo ei. Ymmärrät varmaan miksi, jos hieman mietit. Jos et niin homoseksuaalisuus siis tarkoittaa urospuolisen ihmisen eli miehen seksuaalista kiinnostusta toiseen urospuoliseen ihmiseen eli mieheen. Homot eivät tunne seksuaalista kiinnostusta naisiin, joita myös sukupuoli-identiteettihäiriöiset naiset eli naaraspuoliset ihmiset ovat. Mutta gamp on sellainen, joka erityisesti tuntee seksuaalista halua juurikin transihmisen hormoneilla muokattuun kehoon. Biseksuaalit ja heteromiehet todennäköisesti kuitenkin viehättyvät enemmän normaalista, muokkaamattomasta naisen vartalosta. Ja eiväthän kaikki transidentifioituvat ihmiset edes käy transhoitoja läpi eli ulkoisesti kumppani näyttää edelleen siltä, mikä seksuaalisesti kiinnostaa, vaikka hän pääkoppansa sisällä sitten uskookin olevansa jotakin muuta. 

Vierailija
102/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö transmiehet miesten vai naisten vankilaan? Miten transmiehet pärjäävät miesten urheilussa verrattuna transnaisten menestykseen naisurheilussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun tyyppi selittää suu vaahdossa, kuinka yksikään lesbo ei tule ikinä kiinnostumaan transnaisista, koska näillä on joskus ollut penis, mutta silti vain peniksistä kiihottuva transmies on lesbo :D

Vierailija
104/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö transmiehet miesten vai naisten vankilaan? Miten transmiehet pärjäävät miesten urheilussa verrattuna transnaisten menestykseen naisurheilussa?

Riippuu vähän tilanteesta, tuskin pre-op miestä ainakaan sijoitettaisiin tilaan, jossa joutuisi olemaan alasti muiden miesten kanssa. Sairaalassa olin kyllä miesten potilashuoneessa. Transmiehet joutuvat lopettaa uran jos menevät hoitoihin ja mielestäni transnaistenkin pitäisi näin tehdä kohteliaisuudesta.

Vierailija
105/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on, kun tyyppi selittää suu vaahdossa, kuinka yksikään lesbo ei tule ikinä kiinnostumaan transnaisista, koska näillä on joskus ollut penis, mutta silti vain peniksistä kiihottuva transmies on lesbo :D

Peniksistä kiihottuva transmies eli dysforinen nainen, joka kuitenkin haluaa olla suhteessa toisen naisen kanssa on lesbo tai biseksuaali nainen, jolla on autoandrofiliaa. Se on harvinaista, mutta mahdollista. 

Jos taas transmies eli dysforinen nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehistä eli vastakkaisesta sukupuolesta, on hän hetero. 

Vierailija
106/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolisiakin on erilaisia. Sukupuolenkorjausprosessin loppuun saakka läpikäynyt muistuttaa usein lähes täysin vastakkaisen sukupuolen yksilöä.

Ongelma on nimenomaan nämä nykyajan modernit "transsukupuoliset" joilla ei edes ole kehodysforiaa! Inttävät olevansa jotain muuta vaikka ulkoisesti ovat ilmiselviä naisia/miehiä. Huvittavimpia ovat ne jotka haluavat vaihtaa juridisen sukupuolen, mutta ei ole aikomustakaan mennä mihinkään korjausprosessiin tai halutaan vain esim. rinnat pois.

Itse olen sitä mieltä että henkilö jolla ei ole kehodysforiaa eikä halua muokata itseään vastakkaisen sukupuolen näköiseksi, ei yksinkertaisesti ole transsukupuolinen.

Vierailija
107/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä menisi. Olen vain miehekäs nainen, kuitenkin nainen. En mies.

Vierailija
108/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä jaksaa kiinnostaa toisten ihmisten seksuaalisuus ja sukupuoli näin paljon? Miten vaikuttaa teidän elämäänne jos joku tytöksi syntynyt kokeekin olevansa poika, mutta homo?

Olen hetero ja naiseksi syntynyt niin aivoiltani kuin sukupuolielimiltänikin. Mutta ei multa löydy kuin sympatiaa niitä kohtaan joiden aivot eivät vastaa sukupuolielimiään. Ei se ole helppo tie.

Vierailija
109/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään kovin loogista harvemmin ko. ranttaajan teksteistä löytyykään.

Vierailija
110/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässä ei puhutakaan sinusta.

Vierailija
111/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen suuntautuneisuus on vasen-tai oikeakätisyyden tyyppinen ihmisen ominaisuus. Toisaalta kukaan ei voi odottaa tai vaatia seksuaalista vastakaikua toiselta ihmiseltä oli sen vastakaiun puutteen syy mikä tahansa.

_Bearman_

Kuten kukaan ei vaadikaan.

Älä sano ettei sitä kukaan vaatisi koska se ei ole ihan totta. Tiedät kyllä mihin viittaan ja suoraan sanoen pännii, että jollain on otsaa tituleerata minua "foobikoksi" koska sukupuolielimeen kohdistuva seksuaalinen preferenssi.

_Bearman_

Vierailija
112/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan, me femmeftmpojat ollaan aina oltu tyytyväisiä, koska me blendataan niin hyvin just siksi, kun eihän feminiininen homo voi mitenkään olla transtaustainen.

Vierailija
113/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen suuntautuneisuus on vasen-tai oikeakätisyyden tyyppinen ihmisen ominaisuus. Toisaalta kukaan ei voi odottaa tai vaatia seksuaalista vastakaikua toiselta ihmiseltä oli sen vastakaiun puutteen syy mikä tahansa.

_Bearman_

Älä sano ettei sitä kukaan vaatisi koska se ei ole ihan totta. Tiedät kyllä mihin viittaan ja suoraan sanoen pännii, että jollain on otsaa tituleerata minua "foobikoksi" koska sukupuolielimeen kohdistuva seksuaalinen preferenssi.

_Bearman_

Kannattaisko jo tulla kaapista, kun pitää esiintyä miehenä?

Nimenomaan on tuhannen miljardin kerran toistettu, että genitaalipreferenssi on täysin ok eikä millään lailla foobista. Mutta turhapa trollille on mitään vastata.

Vierailija
114/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolisiakin on erilaisia. Sukupuolenkorjausprosessin loppuun saakka läpikäynyt muistuttaa usein lähes täysin vastakkaisen sukupuolen yksilöä.

Ongelma on nimenomaan nämä nykyajan modernit "transsukupuoliset" joilla ei edes ole kehodysforiaa! Inttävät olevansa jotain muuta vaikka ulkoisesti ovat ilmiselviä naisia/miehiä. Huvittavimpia ovat ne jotka haluavat vaihtaa juridisen sukupuolen, mutta ei ole aikomustakaan mennä mihinkään korjausprosessiin tai halutaan vain esim. rinnat pois.

Itse olen sitä mieltä että henkilö jolla ei ole kehodysforiaa eikä halua muokata itseään vastakkaisen sukupuolen näköiseksi, ei yksinkertaisesti ole transsukupuolinen.

Heteronaiselle tuo silti olisi ongelma, koska transmiehen genitaalileikkaus ei vastaa toimivaa, oikeaa penistä. 

Vierailija
115/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä jaksaa kiinnostaa toisten ihmisten seksuaalisuus ja sukupuoli näin paljon? Miten vaikuttaa teidän elämäänne jos joku tytöksi syntynyt kokeekin olevansa poika, mutta homo?

Olen hetero ja naiseksi syntynyt niin aivoiltani kuin sukupuolielimiltänikin. Mutta ei multa löydy kuin sympatiaa niitä kohtaan joiden aivot eivät vastaa sukupuolielimiään. Ei se ole helppo tie.

Kiitos viestistäsi, mutta kohta tuo yksi alkaa julistaa, kuinka tämä kiinnostaa siksi, että transnaiset alkavat ihan kohta ahdistella naisia naisten pukuhuoneissa. Tämä mahdollisuus transnaisilla on Suomessa ollut jo vuodesta -94, kun sp.korj.hoidot alkoivat meillä, mutta jostain syystä ongelma on vasta nyt.

Vierailija
116/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronaiselle tuo silti olisi ongelma, koska transmiehen genitaalileikkaus ei vastaa toimivaa, oikeaa penistä. 

Eiköhän se ole selvää, että se on ongelma monille. Kutenkin maailma ja ihmiset on jänniä ja sopeutuvaisia. Osa vaimoista jää jopa suhteeseen, kun mies leikkauttaa itsensä naiseksi. Osa naisista jää, kun ihastus paljastuu t-miehiksi. Tai menettää kykynsä sairastuessaan. Meitä on erilaisia, elämä yllättää. Positiivinen kommentti sinulta esimerkiksi yllättäisi.

Vierailija
117/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_Bearman_

_Bearman_

Nimenomaan on tuhannen miljardin kerran toistettu, että genitaalipreferenssi on täysin ok eikä millään lailla foobista. Mutta turhapa trollille on mitään vastata.

"Julmis

@julmaria_

24. kesäk.

Otetaan esimerkiksi se ikuinen kysymys genitaaleista Kyllä, on ok omata genitaalipreferenssi Ja kyllä, genitaalipreferenssisi mitä todennäköisimmin on transfobian aiheuttamaa."

Minä nyt en vaan hyväksy itsestäni tätä määritelmää oman seksuaalisuuteni leimaksi ja se suoraan sanoen ottaa pannuun ihmistä, jota on homoteltu teini-iästä eteenpäin ja voin väittää tietäväni jotain fobioista ja vihasta.

Sinä sen sijaan siirryit suoraan heittelemään väitteitä minun sukupuolestani tarkoituksenasi loukata minua. Tekopyhyys on sinussa vahva.

_Bearman_

Vierailija
118/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumottavampaa on lesbopiireihin itsensä työntävät miehet. Joo, lesbo syrjii jos ei halua munaa. Kamalaksi on mennyt :/ Kattokaapa https://www.youtube.com/watch?v=aVpvQ-Ppctw

Vierailija
119/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää homotkaan homoja

Vierailija
120/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_Bearman_

_Bearman_

"Julmis

@julmaria_

24. kesäk.

Otetaan esimerkiksi se ikuinen kysymys genitaaleista Kyllä, on ok omata genitaalipreferenssi Ja kyllä, genitaalipreferenssisi mitä todennäköisimmin on transfobian aiheuttamaa."

Minä nyt en vaan hyväksy itsestäni tätä määritelmää oman seksuaalisuuteni leimaksi ja se suoraan sanoen ottaa pannuun ihmistä, jota on homoteltu teini-iästä eteenpäin ja voin väittää tietäväni jotain fobioista ja vihasta.

Sinä sen sijaan siirryit suoraan heittelemään väitteitä minun sukupuolestani tarkoituksenasi loukata minua. Tekopyhyys on sinussa vahva.

_Bearman_

Et taida olla ihan bear vaan enempi sissy, jos anonyymien trollien palstalla joku, jonka sukupuoli on kyseenalaistettu koko elämän ajan ja jonka sinäkin kyseenalaistat epäilee sukupuoltasi.

Sinua sentään edes vihattiin. Minua ei koskaan edes ollut olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä