Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolisekoilu mennyt ihan överiksi: biologiset naiset homojen deittisivustolla

Vierailija
15.10.2020 |

Eräs ystäväni joka on siis homomies, kertoi että nykyään saattaa homojen deittisivustolla törmätä biologisiin naisiin. Nämä naiset siis identifioituvat miehiksi ja sen varjolla sitten ovat siellä koska jostain ihme syystä pitävät itseään homomiehinä. Mitä ihmettä? Milloin tämä on mennyt näin älyttömäksi? Mihin on hävinnyt todellisuudentaju ja kunnioitus seksuaalisia suuntautumisia kohtaan?

Kommentit (389)

Vierailija
1/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa hienolta. Voisin alkaa homoksi jota vetää puoleensa biologiset homomiesnaiset.

Vierailija
2/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyötyä homostelumiesidentifioituvista naisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea tajuta että homo ei halua "miestä" jolla on pillu? Hyväksykää jo että sukupuoli on fyysistä todellisuutta.

Vierailija
4/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen henkilön. Lapsena oltiin naapurintyttöjä toisillemme, aikuisena hän ymmärsi olevansa miehistä kiinnostunut mies. On myös parisuhteessa miehen kanssa. Noh, mikäs siinä...

Vierailija
5/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä diggailin parikymppisenä homomiehiä. Identifioiduin heihin, vaikka olen nainen. Pukeuduin samalla tavalla: tiukat poikafarkut, nahkis, musta lippis jossa nyöri. Kävin jopa ostamassa "96" lehden Pohjois-Espan homppelikaupasta. Mistä ihmeestä olin tuonkin tiedon hankkinut; siis puoti ja lehti!? Kävin myös turistina Roban homobaarissa. Tämä kultaisella 80-luvulla. 🤠😇

Vierailija
6/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan ok, kunhan kertovat mitä jalkojen välistä löytyy, koska eiköhän suurin osa homomiehistä halua munan. 

Vierailija
7/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on tätä nykyaikaa, kun näillä kolmas-, neljäs-, ja kymmenes-sukupuolisilla on kaikki oikeudet kaikkeen. 

Vierailija
8/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä diggailin parikymppisenä homomiehiä. Identifioiduin heihin, vaikka olen nainen. Pukeuduin samalla tavalla: tiukat poikafarkut, nahkis, musta lippis jossa nyöri. Kävin jopa ostamassa "96" lehden Pohjois-Espan homppelikaupasta. Mistä ihmeestä olin tuonkin tiedon hankkinut; siis puoti ja lehti!? Kävin myös turistina Roban homobaarissa. Tämä kultaisella 80-luvulla. 🤠😇

Et luultavasti silti ajatellut olevasi ihan yhtä mies kuin biologiset miehetkin etkä syyllistänyt heitä seksiin kanssasi. Iso ero.

9/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko nyt jälkeen päin analysoida, mikä sai sinut vieroksumaan omaa sukupuoltasi tuolla tavalla?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
10/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli teininä vähän tämmöinen kausi. Olen ja olin myös lapsena/nuorena lihava ja minua aina haukuttiin kauhean rumaksi koulussa. En jotenkin osannut sitten pitää kovin tyttömäisiä vaatteita ja kuuntelin rock musiikkia ja pidin mieslaulajien (lauri ylönen yms :D) tyyliä niin hienona ja kopioin niitä arkikäytössä ja olin kyllä oudon näköinen ilmestys ala-asteella kun muut pukeutuivat vielä ikäisilleen tarkotettuihin vaatteisiin ja kun minä olin myös sen verran lihava ettei lasten tai esiteinien osaston vaatteet edes mahtunut päälle, niin kuljin aikuisten osaston mustissa vaatteissa ja esitin niin kovaa poikatyttöä. Vähän isompana haaveilin sitten poikaystävästä ja yläasteella tyylini oli jo vähän tasoittunut perinteisemmäksi emotyttöjen tyyliksi, mutta tunsin oloni silti niin kamalan rumaksi ja en ollut mitenkään suosittu että olisin saanut poikakaveria. Jossain vaiheessa innostuin sitten lukemaan romanttisia tarinoita. Tarinoissa oli heteropari yleensä kauniin nuoren naisen näkökulmasta kerrottuna, ja en voinut samaistua naishahmoon ollenkaan vaan tunsin katkeruutta kun itse olin niin ruma ja poikaystävä tuntui niin kaukaiselta haaveelta. Löysin sitten fanifiktion, jota on kirjoittettu homoromanttiseksi ja jotenkin pystyin paremmin samaistumaan niihin hahmoihin. Esim rumat ja ilkeät hahmot saavat silti tarinoissa aina rakkautta. Pitkään mietin miten paljon helpompaa muka olisi miehenä, mutta koskaan en ruvennut oikeasti pohtimaan mitään sukupuolenvaihdosta, koska olen todella lyhyt ja lihavana myös lantiolla ja tisseillä on niin paljon kokoa, ettei minusta olisi saanut mitenkään miehisen näköistä.

Nyt kun olen kasvanut aikuisemmaksi, pidän nuorta itseäni kyllä naiivina. Tyylikin on muuttunut naiselliseksi ja hillitymmäksi ja rakastan naisena oloa. Rakastava mieskin on löytynyt rinnalle.

N25

Vierailija
11/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne transmiehet homoile keskenään? 

Vierailija
12/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa siinä on itua. 

13/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli teininä vähän tämmöinen kausi. Olen ja olin myös lapsena/nuorena lihava ja minua aina haukuttiin kauhean rumaksi koulussa. En jotenkin osannut sitten pitää kovin tyttömäisiä vaatteita ja kuuntelin rock musiikkia ja pidin mieslaulajien (lauri ylönen yms :D) tyyliä niin hienona ja kopioin niitä arkikäytössä ja olin kyllä oudon näköinen ilmestys ala-asteella kun muut pukeutuivat vielä ikäisilleen tarkotettuihin vaatteisiin ja kun minä olin myös sen verran lihava ettei lasten tai esiteinien osaston vaatteet edes mahtunut päälle, niin kuljin aikuisten osaston mustissa vaatteissa ja esitin niin kovaa poikatyttöä. Vähän isompana haaveilin sitten poikaystävästä ja yläasteella tyylini oli jo vähän tasoittunut perinteisemmäksi emotyttöjen tyyliksi, mutta tunsin oloni silti niin kamalan rumaksi ja en ollut mitenkään suosittu että olisin saanut poikakaveria. Jossain vaiheessa innostuin sitten lukemaan romanttisia tarinoita. Tarinoissa oli heteropari yleensä kauniin nuoren naisen näkökulmasta kerrottuna, ja en voinut samaistua naishahmoon ollenkaan vaan tunsin katkeruutta kun itse olin niin ruma ja poikaystävä tuntui niin kaukaiselta haaveelta. Löysin sitten fanifiktion, jota on kirjoittettu homoromanttiseksi ja jotenkin pystyin paremmin samaistumaan niihin hahmoihin. Esim rumat ja ilkeät hahmot saavat silti tarinoissa aina rakkautta. Pitkään mietin miten paljon helpompaa muka olisi miehenä, mutta koskaan en ruvennut oikeasti pohtimaan mitään sukupuolenvaihdosta, koska olen todella lyhyt ja lihavana myös lantiolla ja tisseillä on niin paljon kokoa, ettei minusta olisi saanut mitenkään miehisen näköistä.

Nyt kun olen kasvanut aikuisemmaksi, pidän nuorta itseäni kyllä naiivina. Tyylikin on muuttunut naiselliseksi ja hillitymmäksi ja rakastan naisena oloa. Rakastava mieskin on löytynyt rinnalle.

N25

Kiitos kun jaoit tarinasi. Onneksi et lähtenyt mihinkään transsekoiluun!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
14/389 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tämä fetissinainen kilpailemassa Mr Gay England -tittelistä märkine p*lluineen:

“The people who take issue with me being visible in this space will tell you exactly how I am shaking things up. I am a trans man. I am also mixed-black African. I am not on hormones and I have no intention of getting any procedures done that may impact my WAP,” he says.

“I am extremely femme and I don’t play into this ‘masc for masc’ bulls***. I have a period once a month and I have no qualms openly talking about how my pussy bleeds and how difficult that makes navigating spaces as a gay man.

“I am not actively trying to be a controversial man. I am just existing, and through said existence I notice that only cis people have won this competition every year. I think the fact that I am here to challenge that is punk as f***!”

https://attitude.co.uk/article/mr-gay-englands-first-trans-finalist-chi…

Vierailija
15/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne transmiehet homoile keskenään? 

Miksi luulet, ettei näin tapahtuisi?

Seriously, ap, googlaa Transmen and the City ja löydät lehtijutun cruisailevista amerikkalaisista ftm-homoista. Juttu on vuodelta 2009. Ei siis edes viime vuosikymmeneltä vaan sitä edelliseltä.

Vierailija
16/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan niitä hippejä joilla on oikeus kaikkeen mutta vähemmän velvollisuuksia. Saavat istua autotiellä ja pitää poliisia pilkkanaan mutta heitä ei saa kaasuttaa. Saavat mennä homobaariin koska on ihan sama mitä jalkojen välistä löytyy eikä heille saa sanoa että nämä miehet ei tykkää vulvallisista. Haluavat elää vapaata elämää ilman ahdistavaa työnteon oravanpyörää mutta kaikki mahdolliset sosiaalituet kyllä kuuluu heille

Vierailija
17/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli väistämätöntä.

Vierailija
18/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisia jotka haluaa myös anaalia?

No hitto... mä voin olla bi joka viehättyy vain biologisista naisista ja itsensä mieheksi identifioivista naisista

Vierailija
19/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä, mistä kuvatun kaltainen hlö löytää seuraa (pitää tietysti kertoa totuus)? Eli ymmärrän, että ovat sivustolla. Kun kerron heteromiehelle, että tunnen itseni enempi mieheksi, niin eipä ole innokkaita kosijoita näkynyt sen jälkeen:) En siis ole aikonut korjata sukupuoltani.

Positiivista tilanteessa tietysti on, että näemmä sisin kuitenkin merkitsee, ei se, mitä silmillä näkee.

Vierailija
20/389 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot transmiehet on aina etsineet seuraa homojen seuranhakupalveluissa, tietenkin. Tää mikään uusi ilmiö ole :D Siellä he ilmoittavat olevansa trans ja jäävät odottamaan yhteydenottoja halukkailta. Ftm-kundit saa toki osittain vastauksia myös niiltä, jotka ei lue esittelyjä ja varmistavat onhan se luettu ja myös ymmärretty, ettei trans tarkoita sitä, että penis löytyy toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi