Sukupuolisekoilu mennyt ihan överiksi: biologiset naiset homojen deittisivustolla
Eräs ystäväni joka on siis homomies, kertoi että nykyään saattaa homojen deittisivustolla törmätä biologisiin naisiin. Nämä naiset siis identifioituvat miehiksi ja sen varjolla sitten ovat siellä koska jostain ihme syystä pitävät itseään homomiehinä. Mitä ihmettä? Milloin tämä on mennyt näin älyttömäksi? Mihin on hävinnyt todellisuudentaju ja kunnioitus seksuaalisia suuntautumisia kohtaan?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa muuten taas jännän ilmiön, että aluksi miinuspeukkuja ei ollut yhtään, kunnes tämä yksi ja sama hörhö, joka suoltaa transfobiaansa heräsi ja aktivoitui, ja johan alkoi tulla kymmeniä miinuspeukkuja minuutissa... :D
SeKIN ilmiö on korviesi välissä.
Palstalla on riittävästi ihmisiä reagoimaan transsekoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta valitettavasti tästä ei saa suuttua, eikä asia saa olla ongelma, sillä muuten olet vihaaja ja rakastat vain sitä "sukuelintä". Mikä siis tosiaan on kumma homma, entä jos tosiaan ihan hirmuisesti himoitsee sitä k*kkeliä tai p*mppiä? Eikö saisi? Eikö tuokin ole jo toisen halujen häväitsemistä? Eihän nykyään mitään "kinkyjuttuja" häpäistä, vaikka mitä olisivat, mutta ilmeisesti se että joku haluaa tietyn vehkeen sieltä housuista löytyvän, onkin joku suuri rikos?
Rowling-kohun aikaan sehän juuri oli iso juttu mistä esim. lesboja sai kiusata, eli siitä kun he eivät yleensä halua sitä k*kkeliä.
Saisi, saisi todellakin haluta mitä vaan ja siksi t-ihmiset ilmoittaa sen hakiessaan seuraa, koska ymmärtävät olevansa suurelle osalle pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa muuten taas jännän ilmiön, että aluksi miinuspeukkuja ei ollut yhtään, kunnes tämä yksi ja sama hörhö, joka suoltaa transfobiaansa heräsi ja aktivoitui, ja johan alkoi tulla kymmeniä miinuspeukkuja minuutissa... :D
SeKIN ilmiö on korviesi välissä.
Palstalla on riittävästi ihmisiä reagoimaan transsekoiluun.
Voisi ollakin, mutta ennen yhden tietyn ihmisen saapumista reaktiot ovat vain positiivisia. Kun tämä yksi saapuu, alkaa välittömästi miinuspeukkujen tulva.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuneisuus on vasen-tai oikeakätisyyden tyyppinen ihmisen ominaisuus. Toisaalta kukaan ei voi odottaa tai vaatia seksuaalista vastakaikua toiselta ihmiseltä oli sen vastakaiun puutteen syy mikä tahansa.
_Bearman_
Kuten kukaan ei vaadikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naisia jotka haluaa myös anaalia?
No hitto... mä voin olla bi joka viehättyy vain biologisista naisista ja itsensä mieheksi identifioivista naisista
Tuo on ihan yleinen ilmiö maailmalla. Heteromiehet tekeytyy homoksi hetkellisesti saadakseen juuri sitä. Jos tosin ftm on jo pitkällä prosessissa vähän epäilen näiden cissien täysheteroutta, jos haluaa anaalia parrakkaalta, rinnattomalta henkilöltä, jolla on miehiset pakarat.
Kyseessä on gampit. Gampit tuntevat seksuaalista halua sellaisia ihmisiä kohtaan, joilla on hormoneilla muokattu vartalo muistuttamaan vastakkaista sukupuolta, mutta omat genitaalit tallella. Gampeja on biseksuaaleja ja autogynefiilejä. Biseksuaali gamp tuntee seksuaalista halua vastakkaiseen sukupuoleen ja omaan sukupuoleen, mutta vain hyvin kapeassa merkityksessä eli silloin kun omaa sukupuolta edustavat ovat muokanneet vartaloaan muistuttamaan vastakkaista sukupuolta eli transprosessin läpikäyneet. Ja sitten autogynefiilit gampit taas tuntevat seksuaalista halua mielikuvaan itsestä vastakkaisena sukupuolena, mutta sen sijaan, että transitioituisivat itse, he toteuttavat tätä haluaan transkumppaninsa kautta.
En ole tuosta kuullutkaan. Itseä ei kiinnosta mitkään transihmisiin liittyvät uustermit kuten sinua, koska en ole kiinnostunut ilmiöstä. Siksi haen seurani ihan taviksista jotta voin olla varma, ettei toinen halua minua nimenomaan transihmisenä. Toki jos se olisi minulle ok, seksiä tulisi ovista ja ikkunoista.
Nyt kun mietin olenko hullu. Seksiä tulisi ovista ja ikkunoista.
Ei se ole uusi termi. Sulle tuttu varmaan trannychasereina. Se on vain tieteellinen termi shemaleista eli transnaisista kiinnostuville ihmisille.
Gynandromorphophilia.
Gynandromorphophilia (GAMP) is attraction to gynandromorphs (GAMs), who are natal males with both breasts and a penis, colloquially known as “she-males.”
Jännä, että sinä tiedät termejä, joista moni transkaan ei ole kuullut. Kovasti asia sinua kiinnostaa. Itse olen jo jättänyt koko homman taakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on siis ollut biologinen mies, joka on kokenut olevansa väärässä kehossa. Hän on korjannut sukupuolensa naiseksi. Mutta hän ei transnaisena ole heteroseksuaali eikä lesbo vaan hän on nainen, joka on homoseksuaali siinä mielessä, että vaikka hän haluaa seksiä biologisen miehen kanssa, tämän miehen on oltava seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoseksuaali.
Ymmärsinkö tämän oikein?
Et.
No mikä sitten tuo transnaisen homojen deittipalveluun? Paikkaan, jossa ei haeta naisen kanssa deittiä.
Ap ja kaikki muut tässä ketjussa taisivat kyllä mainita kyseessä olevan transmies...
Luin avauksen uudestaan ja tosiaan oli liian epämääräinen minulle. Siinä sanotaan "Eräs ystäväni joka on siis homomies, kertoi että nykyään saattaa homojen deittisivustolla törmätä biologisiin naisiin."
Tätä on siis pidemmällä ketjussa korjattu niin, että tarkoitetaan trans-miestä eikä biologista naista?
Transnainen siis on biologinen nainen?
Ei, vaan transnainen on biologinen mies ja transmies on biologinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on siis ollut biologinen mies, joka on kokenut olevansa väärässä kehossa. Hän on korjannut sukupuolensa naiseksi. Mutta hän ei transnaisena ole heteroseksuaali eikä lesbo vaan hän on nainen, joka on homoseksuaali siinä mielessä, että vaikka hän haluaa seksiä biologisen miehen kanssa, tämän miehen on oltava seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoseksuaali.
Ymmärsinkö tämän oikein?
Et.
No mikä sitten tuo transnaisen homojen deittipalveluun? Paikkaan, jossa ei haeta naisen kanssa deittiä.
Ap ja kaikki muut tässä ketjussa taisivat kyllä mainita kyseessä olevan transmies...
Luin avauksen uudestaan ja tosiaan oli liian epämääräinen minulle. Siinä sanotaan "Eräs ystäväni joka on siis homomies, kertoi että nykyään saattaa homojen deittisivustolla törmätä biologisiin naisiin."
Tätä on siis pidemmällä ketjussa korjattu niin, että tarkoitetaan trans-miestä eikä biologista naista?
Transnainen siis on biologinen nainen?
Ei, vaan transnainen on biologinen mies ja transmies on biologinen nainen.
Niin, lähinnä vaan ihmettelin kun tuo yksi oletti tässä puhuttavan transnaisesta, vaikka ap kertoi kyseessä olevan biologinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto... mä voin olla bi joka viehättyy vain biologisista naisista ja itsensä mieheksi identifioivista naisista
Tuo on ihan yleinen ilmiö maailmalla. Heteromiehet tekeytyy homoksi hetkellisesti saadakseen juuri sitä. Jos tosin ftm on jo pitkällä prosessissa vähän epäilen näiden cissien täysheteroutta, jos haluaa anaalia parrakkaalta, rinnattomalta henkilöltä, jolla on miehiset pakarat.
Kyseessä on gampit. Gampit tuntevat seksuaalista halua sellaisia ihmisiä kohtaan, joilla on hormoneilla muokattu vartalo muistuttamaan vastakkaista sukupuolta, mutta omat genitaalit tallella. Gampeja on biseksuaaleja ja autogynefiilejä. Biseksuaali gamp tuntee seksuaalista halua vastakkaiseen sukupuoleen ja omaan sukupuoleen, mutta vain hyvin kapeassa merkityksessä eli silloin kun omaa sukupuolta edustavat ovat muokanneet vartaloaan muistuttamaan vastakkaista sukupuolta eli transprosessin läpikäyneet. Ja sitten autogynefiilit gampit taas tuntevat seksuaalista halua mielikuvaan itsestä vastakkaisena sukupuolena, mutta sen sijaan, että transitioituisivat itse, he toteuttavat tätä haluaan transkumppaninsa kautta.
En ole tuosta kuullutkaan. Itseä ei kiinnosta mitkään transihmisiin liittyvät uustermit kuten sinua, koska en ole kiinnostunut ilmiöstä. Siksi haen seurani ihan taviksista jotta voin olla varma, ettei toinen halua minua nimenomaan transihmisenä. Toki jos se olisi minulle ok, seksiä tulisi ovista ja ikkunoista.
Ei se ole uusi termi. Sulle tuttu varmaan trannychasereina. Se on vain tieteellinen termi shemaleista eli transnaisista kiinnostuville ihmisille.
Gynandromorphophilia.
Gynandromorphophilia (GAMP) is attraction to gynandromorphs (GAMs), who are natal males with both breasts and a penis, colloquially known as “she-males.”
Jännä, että sinä tiedät termejä, joista moni transkaan ei ole kuullut. Kovasti asia sinua kiinnostaa. Itse olen jo jättänyt koko homman taakseni.
Varmaan siksi, että genderideologiapiirien ulkopuolella ihmiset puhuvat asioista niiden oikeilla nimillä. Eli tunnustetaan biologinen sukupuoli, ymmärretään biologiseen sukupuoleen perustuvat normaalit seksuaaliset suuntaukset eikä sekoiteta parafilioita niihin. Toki ymmärrän, että piireissä, joissa fyysinen todellisuus halutaan kieltää, ignoorataan myös käsitteet ja termit, joilla ilmiöistä voidaan ymmärrettävästi ja totuudenmukaisesti puhua. Oikeat termit kun eivät aja sitä oman todellisuudesta irrallisen identiteetin validiointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne transmiehet homoile keskenään?
Transut tarvitsevat biologisten heteromiesten ja -naisten validointia itselleen muka oikeassa sukupuolessaan, siksi.
Kaikki tähtää transuilla siihen, että tarvitsevat ulkoopuolista vahvistusta päänsisäiselle päätökselleen olla eri sukupuolta kuin mitä keho on. Se ei vaan toimi.
Ja silti vaan on olemassa lukuisia transmiespariskuntia.
Osalla transmiehistä on penisfetissi, siksi vain biomies käy.
Voi sentään.
Transmies, jolla on penisfetissi = heteronainen
Transmiespariskunnat = lesbopariskunnat
Aika moni heteronainen kyllä kieltää omaavansa penisfetissin.
Lesbo, jonka seksuaalisuus on peniskeskeinen ja saa tyydytyksen vain peniksiä ajattelemalla? Ok.
Kysehän ei ole fetissistä lainkaan. Melko harvoilla ihmisillä on erityisiä fetissejä, eikä kiinnostus tiettyä sukupuolta ja sen sukupuolielintä kohtaan ole fetissi vaan osa kokonaisvaltaista perusbiologiaa.
Sekin sana on transuilla väärässä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynandromorphophilia.
Varmaan siksi, että genderideologiapiirien ulkopuolella ihmiset puhuvat asioista niiden oikeilla nimillä. Eli tunnustetaan biologinen sukupuoli, ymmärretään biologiseen sukupuoleen perustuvat normaalit seksuaaliset suuntaukset eikä sekoiteta parafilioita niihin. Toki ymmärrän, että piireissä, joissa fyysinen todellisuus halutaan kieltää, ignoorataan myös käsitteet ja termit, joilla ilmiöistä voidaan ymmärrettävästi ja totuudenmukaisesti puhua. Oikeat termit kun eivät aja sitä oman todellisuudesta irrallisen identiteetin validiointia.
Mun piireissä ei puhuta sukupuolista tai transasioista ollenkaan. Yksikään ystäväni ei varmasti edes tiedä mitä tarkoittaa cis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynandromorphophilia.
Mun piireissä ei puhuta sukupuolista tai transasioista ollenkaan. Yksikään ystäväni ei varmasti edes tiedä mitä tarkoittaa cis.
Joo, se on valitettavaa, että todelle monelle transaktivismin ja genderideologian ongelmat ovat vielä pimennossa. Sitä suuremmalla syytä niitä kannattaakin nostaa esille. Toivottavasti sinunkin piirisi herää näihin järjettömyyksiin, mitä transaktivismi aiheuttaa naisten, seksuaalivähemmistöjen ja lapsien oikeuksille. Sitten tulee oikeat termit ja genderideologistien sanamanipulaatio tutuksi heillekin.
Hyvä, että asioista puhutaan oikeilla nimillä, niin kuin "gamp" :D. Eihän toisaalta lihavaankaan voi aidosti rakastua vaan on pakko olla chubby chaser, eiks ni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gynandromorphophilia.
Joo, se on valitettavaa, että todelle monelle transaktivismin ja genderideologian ongelmat ovat vielä pimennossa. Sitä suuremmalla syytä niitä kannattaakin nostaa esille. Toivottavasti sinunkin piirisi herää näihin järjettömyyksiin, mitä transaktivismi aiheuttaa naisten, seksuaalivähemmistöjen ja lapsien oikeuksille. Sitten tulee oikeat termit ja genderideologistien sanamanipulaatio tutuksi heillekin.
Heitä kiinnostaa lähinnä se milloin lähikuppila aukeaa, ei tällaiset jutut. Miksi puhuisin heille tällaista, olemme normaaleja miehiä juttuinemme.
Naurettavaa. Ja typerää kuvitella että seuraa löytyisi sivustolla jossa mies etsii MIESTÄ! Mutta eihän yrittänyttä laiteta...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan ok, kunhan kertovat mitä jalkojen välistä löytyy, koska eiköhän suurin osa homomiehistä halua munan.
Silähän ei juuri ole trendin mukaan mitään väliä, mitä löytyy housuista tai hameesta vaan miltä itsestä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Ja typerää kuvitella että seuraa löytyisi sivustolla jossa mies etsii MIESTÄ! Mutta eihän yrittänyttä laiteta...
Jokainen tuntemiani homo ftm on löytynyt sieltä seuraa.
Huvittaa kun palstan transfoobikot ovat huolissaan jopa seksuaalivähemmistöjen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan ok, kunhan kertovat mitä jalkojen välistä löytyy, koska eiköhän suurin osa homomiehistä halua munan.
Silähän ei juuri ole trendin mukaan mitään väliä, mitä löytyy housuista tai hameesta vaan miltä itsestä tuntuu.
Ei kyse ole trendistä vaan todellisuudesta. Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja rakastaa sitä, että saa samalta mieheltä eri kokoista munaa fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun palstan transfoobikot ovat huolissaan jopa seksuaalivähemmistöjen puolesta
Pahin ranttaaja on itse lesbo.
Seksuaalinen suuntautuneisuus on vasen-tai oikeakätisyyden tyyppinen ihmisen ominaisuus. Toisaalta kukaan ei voi odottaa tai vaatia seksuaalista vastakaikua toiselta ihmiseltä oli sen vastakaiun puutteen syy mikä tahansa.
_Bearman_