Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOISET NAISET! Kysymyksiä teille..

Vierailija
14.01.2014 |

Kuinka usein tapailette? Missä tapailette ja mitä teette tuolloin? Kuinka paljon olette yhteydessä tapaamisten välillä? Millä tavoin? Oletteko mustasukkaisia toisistanne? Miksi ja miten olette päätyneet toiseksi naiseksi (erityisen kiinnostava kysymys jos teillä on itselläkin "virallinen" parisuhde)?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44, älä ole noin katkera<3

Vierailija
22/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:09"]

Tapailtiin vähintään kerran kahdessa viikossa, useimmiten joka viikonloppu koko viikonlopun ajan. Tehtiin kaikkea kivaa, mm. käytiin syömässä, uimassa, harrastettiin fyysisiä kanssakäymisiä... kaikkia perusjuttuja. Kun ei nähty, oltiin koko ajan yhteydessä, joko Facebookissa tai tekstailtiin. En osannut olla mustasukkainen, vaikka miehellä oli avovaimo.

Miten sitä nyt ihmiset päätyy suhteisiin. Me oltiin ensin kavereita, sitten vahingossa vähän enemmän. Häitä tanssitaan tänä vuonna, jäinkin ykkösnaiseksi<3

[/quote]

Kauanko tapailitte ennen kuin mies jätti silloisen eukkonsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta.

Vierailija
24/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:22"]

Pari kuukautta.

[/quote]

....tämän piti olla vastaus viestiin 46, mutta tein jotain väärin.

Vierailija
25/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:28"]

Kuinka usein tapailette? Missä tapailette ja mitä teette tuolloin? Kuinka paljon olette yhteydessä tapaamisten välillä? Millä tavoin? Oletteko mustasukkaisia toisistanne? Miksi ja miten olette päätyneet toiseksi naiseksi (erityisen kiinnostava kysymys jos teillä on itselläkin "virallinen" parisuhde)?

[/quote]

1. Ei tapailla enää, mutta aiemmin tapailtiin aika harvakseltaan. Olisiko 10-15 kertaa VUODESSA

2. Pääasiassa miehen luona tai minun luona. Vietettiin aikaa yhdessä, seksiä, tehtiin ruokaa, juteltiin

3. Tekstailua, chattailua n. kerran pari kuussa

4. Hän on mustasukkianen minusta, minä en ollut hänestä kertaakaan.

5. Alkuun hän oli piilottanut sormuksen kun näki minusta. pikkuhiljaa vasta selvisi, että hän on kihloissa ja isä ja toinen lapsi tulossa. Siinä vaiheessa kun se selvisi, niin olin itse jo auttamattoman rakastunut ja niin emotionaalisesti rikki aiemmasta suhteesta, etten välittänyt. Sitä mukaan kun oma itsetuntoni yms. parani, niin pääsin tästä miehestä eroon. Nykyään hän on eronnut ja haluaa minut, mutta minulla ei tunnu enää missään. Tiedän, että tein väärin, mutta tavallaan suhteena suhde oli hyvin opettavainen ja olen kiitollinen, että sekin oppiläksy on nyt käyty.

Emme jääneet koskaan kiinni. Itse olin koko ajan sinkku, suhteemme kesti n. kolmisen vuotta

Vierailija
26/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkis, mulle tuli tätä ketjua lukiessa ikävä sivusuhdettani. Ei olla tavattu viikkoon ja vielä menee ainakin muutama päivä ennen kuin tapaamme.
Olemme molemmat toistemme "kakkosia", mutten tiedä kuinka kauan kuuppani kestää tätä. Vihaan salailua ja valehtelua ja olen aika huono soittamaan toista viulua niinsanotusti. Ikävien olosuhteiden summa koko tilanne, siltikään en tahdo lopettaa :/

Vierailija
27/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkis, mulle tuli tätä ketjua lukiessa ikävä sivusuhdettani. Ei olla tavattu viikkoon ja vielä menee ainakin muutama päivä ennen kuin tapaamme.
Olemme molemmat toistemme "kakkosia", mutten tiedä kuinka kauan kuuppani kestää tätä. Vihaan salailua ja valehtelua ja olen aika huono soittamaan toista viulua niinsanotusti. Ikävien olosuhteiden summa koko tilanne, siltikään en tahdo lopettaa :/

Vierailija
28/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:33"]

[/quote]

Jos kaikki on paskaa ja perseestä ja ahdistaa ja yhyy uliuli, mutta et silti tahdo lopettaa, niin ei kannata myöskään valittaa.

Vierailija
29/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:43"]

Jos kaikki on paskaa ja perseestä ja ahdistaa ja yhyy uliuli, mutta et silti tahdo lopettaa, niin ei kannata myöskään valittaa.

[/quote]

Just. Sanoiko joku että "kaikki on paskaa ja perseestä"? Mielenkiintoinen näkökanta, ettei erilaisten asioiden herättämistä erilaisista tunteista saa puhua. Olet varmasti korvaamaton tuki ja ystävä läheisillesi.

Vierailija
30/59 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:51"]

Ja sitten  mitä tulee näihin miehesi kaltaisiin vaativia työmatkoja tekeviin, niin voin kertoa ihan kokemuksesta, että siinä päivän palaverien ja pakollisen illallisen jälkeen on mukava kömpiä petiin sen kivan ja tutun työkaverin kanssa ja siinä sitten villin seksin jälkeen nukahtaa vällyjen väliin yhdessä. Ja sitä ennen tietty on muistettu se kello laittaa herättämään, että ehditään yhdessä sinne tiukkaan aamupalaveriin. Niin ja jos jokunen vapaa hetki sattuisi olemaan, niin yhdessä lähdetään urheilemaan esim. lenkille tai salille. On muuten usein tullut valittua yhdessä niitä tuliasiakin sille kotona odottavalle pikku vaimolle.

[/quote]

Joo, kyllä on kravattimiehissäkin aivan samalla tavalla pettäjiä kuin duunareissakin. Tietysti kotona sanotaan että on tiukka ohjelma aamusta iltaan!

[/quote]

ja reissuhommissa pettäviä naisia on tutkitusti vielä enemmän, myös minä :)

Vierailija
31/59 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Just. Sanoiko joku että "kaikki on paskaa ja perseestä"? Mielenkiintoinen näkökanta, ettei erilaisten asioiden herättämistä erilaisista tunteista saa puhua. Olet varmasti korvaamaton tuki ja ystävä läheisillesi.

[/quote]

Oman kumppanin kanssa ei ole hyvä, toisen kanssa ei ole hyvä, mutta silti ei voi tehdä mitään asian eteen.

Ja niin olen.

Vierailija
32/59 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattoman huvittavaa, että petturinaiset kuvittelevat petturimiesten olevan heille uskollisia.

Olisi häpeällistä elää tuollaista elämää. Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka ovat uskollisia toisilleen.

Vierailija
33/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sinkku ja minulla on suhde varattuun mieheen. Se on pelkkä seksi- ja kaverisuhde, ollaan tapailtu seksin merkeissä muutamia vuosia. Tavataan minun kotonani, tai joskus jossain toisessa kaupungissa työmatkoilla. Mies on hirmu kiva, hyvää seuraa sekä sängyssä että sen ulkopuolella, mutta en ole rakastunut häneen enkä haluaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. Hän tuntee samoin minua kohtaan.

Hän ei aio jättää perhettään, ja vaikka jättäisi, ei tekisi sitä minun takiani. Vaikka hän olisi vapaa, en alkaisi seurustella hänen kanssaan. Haluan pitää hänet ystävänä ja rakastajana. Olemme tosi varovaisia tapaamisten suhteen, ettei hänen vaimonsa saa tietää. Se miksi hän on päättänyt pitää sivusuhdetta, ei kuulu minulle, enkä ota siitä itselleni huonoa omaatuntoa.

Vierailija
34/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä OLIN toinen nainen, tietämättäni. Olin silloin 20v ja töissä hotellissa. Tutustuin siellä vähän vanhempaan duunarimieheen joka oli urakkahommissa samassa kaupungissa ja yöpyi hotellissa. Mies oli hyvin romanttinen ja minä lapsellinen, nykyisin tietäisin paremmin lukea ennakkovaroituksia mutta silloin ne jutut tuntui romanttiselta. Jäin töistä hänen huoneeseensa ja vietimme iltaa, mies tekstasi usein iltaisin ja aamulla, ei soiteltu (syytä en muista). Muutaman kuukauden päästä mies tunnusti eräänä iltana että hänellä on lapsia ja vaimo, mutta että ovat eroamassa yms. paskaa. Lähdin sieltä samantien enkä vastannut enää tekstareihin. Miehen vaimo soitti ja haukkui mut viikon päästä ja syytti avionrikkojaksi yms. Olihan se aika hurjaa, meni kyllä luotto vastaaviin duunarinpaskoihin jotka pääsee muutaman kerran vuodessa hotelliin elostelemaan ja pois kotoa ja sitten urpoilevat naisten kanssa. Se oli opetus mulle, ja siitä lähtien kysyin kyllä heti tavattaessa että onko miehellä perhettä.

Kaikki tuntemani duunarimiehet ovat pettäneet työreissuillaan, eikä tämä tarkoita että korkeammin koulutetut eivät petä, mutta hotellissa näki aika usein näitä raksa-ja kelkkamiehiä jotka viettivät aika villiä elämää sormukset sormessa.

Kait se johtuu siitä että kun nk. bisnesmiehet ovat työmatkalla heidän iltansa kuluvat palavereissa ja työ on erilaista, palkitsevampaa kuin se että raadat palikoitten kanssa päivät ja sitten turhautuneena makaat hotellissa illat. Ainakin oma nykyinen aviomieheni on työmatkoillaan niin aikataulutettu että tällaiset keikat mitä nämä raksamiehet tekevät eivät edes onnistuisi.

Mutta ei voi yleistää.

Vierailija
35/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan ehkä kerran kuussa, minun luona. Katsellaan teeveetä, jutellaan ja tietysti harrastetaan seksiä. Mustasukkaisuutta ei ole, silloin lopetan suhteen heti. Tavattiin baarissa vuosi sitten, olen sinkku (mutta tapailen muitakin jos siltä tuntuu). HÄn on naimisissa (ollut yli 10v jo) ja on kaksi lasta (noin 6 ja 9v). Olen 45v, hän vähän nuorempi. Meillä on hauskaa, tämä riittää meille, ja huono omatuntoa minulla ei ole.

Vierailija
36/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan ehkä kerran kuussa, minun luona. Katsellaan teeveetä, jutellaan ja tietysti harrastetaan seksiä. Mustasukkaisuutta ei ole, silloin lopetan suhteen heti. Tavattiin baarissa vuosi sitten, olen sinkku (mutta tapailen muitakin jos siltä tuntuu). HÄn on naimisissa (ollut yli 10v jo) ja on kaksi lasta (noin 6 ja 9v). Olen 45v, hän vähän nuorempi. Meillä on hauskaa, tämä riittää meille, ja huono omatuntoa minulla ei ole.

Vierailija
37/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden aika 4kertaa tavattu. ja vietetty viikonloppu. Harrastetaan hyvää seksiä, tehdään hyvää ruokaa, nukutaan,saunotaan, ollaan vain. Puhelimella ja s.postilla päivittäin yhteydessä. Siis Joka päivä ainakin soitellaan kuulumiset. Ollaan mustasukkaisia toisistamme. Kummatkin siis suhteessa.

Vierailija
38/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4nen jatkaa: harvoin on soittoja, tekstari 1-2kertaa viikossa.

Vierailija
39/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan silloin kun olen kotikaupungissa käymässä, ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Viime vuosina mies on myös tullut luokseni vierailuille ja olemme olleet matkoilla yhdessä. Olemme siis joko miehen luona, minun luonani, mökillä, hotellissa tai missä milloinkin. Ulkoillaan ja harrastellaan yhdessä, käydään syömässä, ollaan vaan, laitetaan ruokaa, harrastetaan seksiä. Enin yhteydenpito tapahtuu FB:ssä, mutta soitellaan myös tai lähetellään tekstiviestejä, jutellaan Skypessä.

Ollaan tunnettu toisemme jo teinivuosilta lähtien, suhde kehkeytyi myöhemmin. Kumpikin kai tuntee jotain mustasukkaisuuden pistosta toisesta aina väliin, mutta sivusuhteessa on vain pidettävä mölyt mahassaan.

Vierailija
40/59 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:38"]Minä OLIN toinen nainen, tietämättäni. Olin silloin 20v ja töissä hotellissa. Tutustuin siellä vähän vanhempaan duunarimieheen joka oli urakkahommissa samassa kaupungissa ja yöpyi hotellissa. Mies oli hyvin romanttinen ja minä lapsellinen, nykyisin tietäisin paremmin lukea ennakkovaroituksia mutta silloin ne jutut tuntui romanttiselta. Jäin töistä hänen huoneeseensa ja vietimme iltaa, mies tekstasi usein iltaisin ja aamulla, ei soiteltu (syytä en muista). Muutaman kuukauden päästä mies tunnusti eräänä iltana että hänellä on lapsia ja vaimo, mutta että ovat eroamassa yms. paskaa. Lähdin sieltä samantien enkä vastannut enää tekstareihin. Miehen vaimo soitti ja haukkui mut viikon päästä ja syytti avionrikkojaksi yms. Olihan se aika hurjaa, meni kyllä luotto vastaaviin duunarinpaskoihin jotka pääsee muutaman kerran vuodessa hotelliin elostelemaan ja pois kotoa ja sitten urpoilevat naisten kanssa. Se oli opetus mulle, ja siitä lähtien kysyin kyllä heti tavattaessa että onko miehellä perhettä.

Kaikki tuntemani duunarimiehet ovat pettäneet työreissuillaan, eikä tämä tarkoita että korkeammin koulutetut eivät petä, mutta hotellissa näki aika usein näitä raksa-ja kelkkamiehiä jotka viettivät aika villiä elämää sormukset sormessa.

Kait se johtuu siitä että kun nk. bisnesmiehet ovat työmatkalla heidän iltansa kuluvat palavereissa ja työ on erilaista, palkitsevampaa kuin se että raadat palikoitten kanssa päivät ja sitten turhautuneena makaat hotellissa illat. Ainakin oma nykyinen aviomieheni on työmatkoillaan niin aikataulutettu että tällaiset keikat mitä nämä raksamiehet tekevät eivät edes onnistuisi.

Mutta ei voi yleistää.

[/quote]

Minun mieheni tekee reissutyötä, mutta en usko, että pettää tai olisi pettänyt. En vain usko, pitäisi tulla näyttö esimerkiksi valokuvan muodossa. Minun miehelläni ei ole mitään syytä pettää, eikä luonnetta pettämiseen. Ihan turvallisin mielin olen sen puoleen, olipa kyse työ- tai vapaa-ajan reissusta. Kerropa yksikin hyvä syy, miksi pettäisi? Tilaisuus tekee varkaan ei riitä.