TOISET NAISET! Kysymyksiä teille..
Kuinka usein tapailette? Missä tapailette ja mitä teette tuolloin? Kuinka paljon olette yhteydessä tapaamisten välillä? Millä tavoin? Oletteko mustasukkaisia toisistanne? Miksi ja miten olette päätyneet toiseksi naiseksi (erityisen kiinnostava kysymys jos teillä on itselläkin "virallinen" parisuhde)?
Kommentit (59)
Mies päälle 50v ja 4lasta nykyisen vaimon kanssa ja 1lapsi edellisen kanssa.
Tavataan kun on työmatkalla, hotellissa. Käydään tanssimassa ja elokuvissa ja ravintolassa syömässä. Ei olla mustasukkaisuus toisistamme, tiedän että ei rakasta vaimoaan.
Rakastellaan tietysti hotellissa ja vietetään laatuaikaa.
Irtiottoa arjesta.
Mä vastaan sivusuhteeni puolesta. Olen siis naimisissa, 3 lasta. Tavataan pari kertaa viikossa hänen luonaan, seksiä silloin. Ollaan samassa duunipaikassa, joten nähdään töissä joka päivä, työpaikan bileissä yms.ollaan toki yhdessä. Viestitellään paljon, joka päivä kymmeniä viestejä. Asiaa, asian vierestä. Ollaan mustasukkaisia. Hänellä ei ole "lupa" olla muiden kanssa, eikä mullakaan. Hän on siis sinkku.
Tavataan väh. 4 kertaa viikossa iltaisin.Joskus käydään yhdessä viikoloppulomilla tai muuten vaan jossain päivällä.
Päivittän soitellaan/tekstaillaan monta kertaa..ja kyllä olemme molemmat mustasukkaisia toisistamme...
Olemme rakastuneet toisiimme ja mies on nyt eroamassa(tai niin ainakin väittää)..on hankkinut oman asunnon..mutta viettää paljon aikaa lastensa kanssa exän luona..
Tavataan väh. 4 kertaa viikossa iltaisin.Joskus käydään yhdessä viikoloppulomilla tai muuten vaan jossain päivällä.
Päivittän soitellaan/tekstaillaan monta kertaa..ja kyllä olemme molemmat mustasukkaisia toisistamme...
Olemme rakastuneet toisiimme ja mies on nyt eroamassa(tai niin ainakin väittää)..on hankkinut oman asunnon..mutta viettää paljon aikaa lastensa kanssa exän luona..
niin ja 14 jatkaa vielä,että vaimo on tietoinen suhteesta,mutta ei vaan halua millään erota...
Miksei tässä näy vastauksia, vaikka niitä pitäisi olla 26 kpl?
Miten hitossa te, jotka vietätte viikonloppuja ja teette ulkomaanreissuja, selitätte puolisoille pitkät matkat "yksin"?
Koskevatko, ei harrasteta seksiä muiden kanssa sopimukset myös parisuhteessa olevaa (muutenhan se ei ole reilua) ja mitenhän se mahtaa onnistua ihan käytännössä?
Onks tää näin yleistä? Huh huh. Ja suomi24 bongattu suurin osa?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:38"]Minä OLIN toinen nainen, tietämättäni. Olin silloin 20v ja töissä hotellissa. Tutustuin siellä vähän vanhempaan duunarimieheen joka oli urakkahommissa samassa kaupungissa ja yöpyi hotellissa. Mies oli hyvin romanttinen ja minä lapsellinen, nykyisin tietäisin paremmin lukea ennakkovaroituksia mutta silloin ne jutut tuntui romanttiselta. Jäin töistä hänen huoneeseensa ja vietimme iltaa, mies tekstasi usein iltaisin ja aamulla, ei soiteltu (syytä en muista). Muutaman kuukauden päästä mies tunnusti eräänä iltana että hänellä on lapsia ja vaimo, mutta että ovat eroamassa yms. paskaa. Lähdin sieltä samantien enkä vastannut enää tekstareihin. Miehen vaimo soitti ja haukkui mut viikon päästä ja syytti avionrikkojaksi yms. Olihan se aika hurjaa, meni kyllä luotto vastaaviin duunarinpaskoihin jotka pääsee muutaman kerran vuodessa hotelliin elostelemaan ja pois kotoa ja sitten urpoilevat naisten kanssa. Se oli opetus mulle, ja siitä lähtien kysyin kyllä heti tavattaessa että onko miehellä perhettä.
Kaikki tuntemani duunarimiehet ovat pettäneet työreissuillaan, eikä tämä tarkoita että korkeammin koulutetut eivät petä, mutta hotellissa näki aika usein näitä raksa-ja kelkkamiehiä jotka viettivät aika villiä elämää sormukset sormessa.
Kait se johtuu siitä että kun nk. bisnesmiehet ovat työmatkalla heidän iltansa kuluvat palavereissa ja työ on erilaista, palkitsevampaa kuin se että raadat palikoitten kanssa päivät ja sitten turhautuneena makaat hotellissa illat. Ainakin oma nykyinen aviomieheni on työmatkoillaan niin aikataulutettu että tällaiset keikat mitä nämä raksamiehet tekevät eivät edes onnistuisi.
Mutta ei voi yleistää.
[/quote]
Minun mieheni tekee reissutyötä, mutta en usko, että pettää tai olisi pettänyt. En vain usko, pitäisi tulla näyttö esimerkiksi valokuvan muodossa. Minun miehelläni ei ole mitään syytä pettää, eikä luonnetta pettämiseen. Ihan turvallisin mielin olen sen puoleen, olipa kyse työ- tai vapaa-ajan reissusta. Kerropa yksikin hyvä syy, miksi pettäisi? Tilaisuus tekee varkaan ei riitä.
[/quote]
Kirjoitinkin että kaikki MINUN tuntemani reissuraksamiehet. Siskollani oli sellainen, ja 15v avioliiton jälkeen paljastui että suhteita oli ollut koko ajan. Minusta nämä pettäjämiehet ovat poikkeuksetta vähän yksinkertaisia, sellaisia sikaniskaisia sovinistiurpoja joiden harrastus kesällä on grillailu ja kaljoittelu, ne kuuntelee Irwiniä tai jtn Yö-yhtyettä, yms. suomikamaa ja niillä on "hauskoja" tekstipaitoja. Minä tiedostan että mulla on hyvin suppea käsitys tästä enkä voi tutkielmaa tästä vääntää, mutta kyllähän se pettäminen kuuluu helposti näihin elämässään tylsistyneisiin ihmisten "harrastuksiin". Kerran vuodessa pikkujoulut ja ehkä kerran keväällä firman risteily, sitten pannaan sitä keneltä saadaan tai jos firma maksaa hotellit urakkapaikkakunnalla ja päästään "herrojen hommiin". Oikeasti, vuosia hotellissa työskennelleenä näin kyllä mitä tapahtui kun Pekka Putkenrassaaja pääsi irti kerran vuodessa..
Mun mies on kertonut myös että kun on omilla työmatkoillaan hotellissa, niin näkee miten ne duunariporukat kiikuttaa kaljakasseja hotellihuoneeseen ja sikailevat saunaosastolla. Se on ihan vieras ajatus esim. mun miehelle, koska sen työmatkat on oikeasti aika vaativia ja ei vaan ole mahdollista että menet krapulassa aamu kuudelta joidenkin intialaisten kanssa aamupalaveriin ja jatkat päivän töitä, ja työt loppuu bisnesillalliseen klo 23 jossa pitää himmata jopa sen ruokaviinin kanssa, että jaksaa herätä aamupalaveriin.
Mutta mikäs siinä on jos olet tosiaan duunarimies ja raksalla ei kukaan seuraa että punoittaako silmät yms. ja voit sitten urpoilla koko työreissun.
Olen tosiaan myös duunarimiehen kanssa seurustellut joskus ja yleistän siksi, että enpä ole vielä yhtään raitista duunaria tavannut, kaikille niille oli tärkeää se että kaljaa joka viikko ja paljon, ja arjen rytmi on töitä, sohvalle, kaljalle, vknloppuna kännit, työmatkalla kännit. Nykyinen aviomies harrastaa paljon ja saa "virtaa" muista kuin päihteistä, ja arvostan sitä tosi paljon. En ikinä voisi olla avioliitossa miehen kanssa joka käyttäytyisi kuten tuntemani duunarit.
Ja varmasti on ihan fiksuja duunareita en sano sillä, MINÄ en vain tunne heitä. Mutta uskon että heitä on. <3
^Näillä duunareilla on facebookissa koulutuksena:"Ikuinen elämänkoulu" tmv. :D
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:28"]Kuinka usein tapailette? Missä tapailette ja mitä teette tuolloin? Kuinka paljon olette yhteydessä tapaamisten välillä? Millä tavoin? Oletteko mustasukkaisia toisistanne? Miksi ja miten olette päätyneet toiseksi naiseksi (erityisen kiinnostava kysymys jos teillä on itselläkin "virallinen" parisuhde)?
[/quote]
mä olin toinen nainen yli vuoden jossain vaiheessa, ja vastaan sen perusteella.
Tavattiin muutaman kerran viikossa, kerran pari kuukaudessa oltiin yö yhdessä. Aina mun luona koska mulla on koira kotona. Tehtiin ihan tavallisia asioita, tehtiin ruokaa, sekstailtiin, biletettiin, saunottiin, juteltiin jne. Oltiin yhteyksissä monta kertaa päivässä viestein, ja ainakin iltaisin soiteltiin, monesti useamminkin. Oltiin mustasukkaisia toisistamme.
En siis tiennyt alkuunsa että mies on avoliitossa ja lapsi tulossa. Sain tietää n. Puolen vuoden päästä ja olin jo niin rakastunut, että en päässyt eroon vaikka jätinkin kun sain tietää. Ikinä en olisi tietoisesti siihen ruvennut. Se puoli vuotta sen tiedon saamisen jälkeen meni jotenkin sumussa, mies sanoi eroavansa heti kun lapsi on vuoden, kun oli luvannut olla apuna ekan vuoden vaikka suhde olikin kuollut kaikilta osin. Mä en uskonut, ja monesti yritin puhua miehelle että pitäisi perheen koossa ja olisi uskollinen ja jättäisi mut. Mä en pystynyt omasta aloitteesta sitä eroa tekemään, mutta koko ajan oli hirveä syyllisyys siitä tilanteesta. Kun vauvan 1-vuotis synttärit lähenivät, mies soitti yksi ilta, että muuttaa seuraavana päivänä mun luokse. Nyt ollaan yhdessä asuttu muutama vuosi, ja edelleen onnellisia ja rakastuneita. Eikä tarvitse tulla sanomaan että mies tulee pettämään minuakin, on sen tehnyt jo.
33, miksi mies pettää, jos olette onnellisia ja rakastuneita?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:21"]
Olisi häpeällistä elää tuollaista elämää. Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka ovat uskollisia toisilleen.
[/quote]
Niin, häpeällistä jonkun mielestä. Yksilökohtaisia nämä häpeällisyyden kokemuksetkin.
On myös kulttuureja, joissa on aivan tavallista olla (seksi)suhteessa useamman henkilön kanssa samaan aikaan. Tämä uskollisuuden vaatimus meidän kulttuurissamme on aika mielenkiintoinen juttu. Hesarissakin oli vasta erään vanhan psykoterapeutin pohdintaa aiheesta.
[/quote]
On myös kulttuureja, joissa aikuinen voi nussia 14-vuotiaan kanssa ilman rangaistusta.
Jos on pakottava tarve harrastaa seksiä usean ihmisen kanssa, mutta olla silti parisuhteessa, niin fiksu ihminen keskustelee tästä kumppaninsa kanssa ja sopii pelisäännöt.
Ai jonkun mielestä pettäminen ja lapsiin sekaantuminen ovat rinnastettavia asioita?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 01:00"]
Ai jonkun mielestä pettäminen ja lapsiin sekaantuminen ovat rinnastettavia asioita?
[/quote]
Urpo, siinä verrattiin eri kulttuureja.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:21"]
Olisi häpeällistä elää tuollaista elämää. Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka ovat uskollisia toisilleen.
[/quote]
Niin, häpeällistä jonkun mielestä. Yksilökohtaisia nämä häpeällisyyden kokemuksetkin.
On myös kulttuureja, joissa on aivan tavallista olla (seksi)suhteessa useamman henkilön kanssa samaan aikaan. Tämä uskollisuuden vaatimus meidän kulttuurissamme on aika mielenkiintoinen juttu. Hesarissakin oli vasta erään vanhan psykoterapeutin pohdintaa aiheesta.
Minulla jonkinlainen sivusuhde ollut muutaman kk:n, molemmilla myös siis parisuhteet. Tavataan n. kerran viikossa, yleensä käymme kävelyllä jossain rauhallisessa paikassa jossa voimme toteuttaa hellyydenkaipuutamme. Seksiä harrastettu vain kahdesti (tilaisuudet vähissä).
Tekstaillaan lähes päivittäin. Nyt mies on ollut lomamatkalla perheensä kanssa muutaman päivän eikä ole lähettänyt tekstaria, seikka jonka huomaan ärsyttävän ja aiheuttavan mustasukkaisuutta itsessäni. Tyhmää, tiedän.