Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein juotte alkoholia ja millaisia määriä juotte kerralla?

Vierailija
12.01.2014 |

Tähän saa vastata siis vain ne jotka alkoholia juovat.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sidukan tai kaljan, yhden, mutta aina välillä, ehkä 6 kertaa per vuosi, vedän ihan kunnon kännit ja silloin juon oikeesti ja paljon.

Vierailija
22/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Joskus menee viikkoja ilman. Joskus juon pe tai la muutaman siiderin. Jos menen ulos, juon 6-9 annosta illan aikana. Käyn ulkona 0-3 kertaa kuussa. 1krt taitaa olla lähellä keskiarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi herranjumala mitä jeesustelua. mä juon aina kun on mahdollista punkkua. Vedän tonkka tolkulla ja yleensä joudun miettimään voinko ajaa töihin, muutama kerta olisi saanut jäädä ajammatta, juu, ja en ole miettinyt alkoholismia......niiin ja tämä on totta.

Vierailija
24/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa (pe) sen verran, että olen humalassa. Annoksia en ole laskenut, miksipä laskinkaan, kun siinä kavereitten kanssa iltaa istuu? Lomilla on tullut joskus juotua viikollakin jos on jotain jännittävää ohjelmaa tiedossa. Nykyään tulee krapulakin melkeinpä poikkeuksetta, mutta muistaapahan olevansa elossa, kun välillä vähän heikottaa ;) Lauantait on parhaita pienessä krapulassa leffaa ja jotain herkku sapuskaa!

Vierailija
25/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari annosta viikossa, parin kuukauden välein pidemmän kaavan mukaan saunailtamissa/kinkereissä.

Vierailija
26/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia kymmenisen kertaa vuodessa. Häissä, yo-juhlissa jne. juon alkumaljan. Jos illallisilla on viinit ruokien kanssa niin saatan maistaa, mutta en juo lasia tyhjäksi. 

Vierailija
27/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon korkeintaan kerran kuussa, useimmiten n. kahden kuukauden välein. Silloin lähden viihteelle tai ystävien kanssa saunailtaan tmv. Juon 2-3 lasia punaviiniä + 2-4 lonkeroa/olutta tai sit vain lonkeroa/olutta 6-8...

Vierailija
28/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon juhlapyhinä, lomamatkoilla ja muissa erityistilanteissa, kotona oman perheen kesken emme juuri lainkaan käytä alkoholia. Kerralla juon 1-2 lasia viiniä tai shampanjaa, tilanteesta riippuen. Kesällä voi silloin tällöin mennä myös siideri. En ole opiskeluaikojen jälkeen enää juonut humalaan asti enkä edes muista, koska olisin viimeksi kärsinyt krapulasta.

Vierailija
29/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain 2-3 pulloa viiniä/vko. En tiedä onko suurkulutusta kun en tiedä montako annosta pullossa on. Enkä ole maksa-arvoja mitannut. Aivan sama, joskus kuollaan kuitenkin.

Vierailija
30/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä menee 2 pulloa valkoviiniä viikonloppuisin

Vierailija
31/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain punaviiniä juon. En koskaan muuta. Lähes joka ilta. Yleensä yhden lasin, joskus kaksi.

Vierailija
32/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon vuodenajasta ja mielentilasta. Voin olla täysin ilmankin, mutta en haluaisi kokonaan olla ilman valkoviiniä jota menee keskimäärin 3 pulloa viikossa. Joskus siihen päälle muutama olut/pikkupullo kossua.

Harvoin olen kuitenkaan humalassa ja krapuloita tulee vain jos joskus harvoin lähtee kotoa viihteelle.

Vierailija
33/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 2 x Tallinnassa viiniä ruoan kans ja ulkomailla viiniä ruoan kanssa.

Vierailija
34/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi join viime vuoden elokuussa. Taisin kumota pari lasia kuoharia, pari lasia viiniä, pari pullollista siideriä...

Vierailija
35/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan, en välttämättä joka viikko. Yleensä yksi annos kerralla (punaviiniä pihvin kanssa tai kuohuviiniä/karpalolonkeroa muuten vaan), korkeintaan kaksi. Jos olen ravintolassa kavereiden kanssa (4-5 kertaa vuodessa), silloin menee illan aikana kaksi juomaa. Juon kyllä, mutta juon niin hitaasti, että se yksi juoma riittää helposti pariksi tunniksi.

Vierailija
36/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:46"]

Vain punaviiniä juon. En koskaan muuta. Lähes joka ilta. Yleensä yhden lasin, joskus kaksi.

[/quote]

Sama, lasit vaan 0,4 -litraisia. Ei tätä muuten jaksa :)

Vierailija
37/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään join. 6 lonkeroa ravintolassa, sitä ennen viimeksi helmikuussa 2011. 

Vierailija
38/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Sama, lasit vaan 0,4 -litraisia. Ei tätä muuten jaksa :)

[/quote]

Jaa että pullo viiniä illassa? Huh huh! Ei taitaisi normaali perhe-elämä ja työssäkäynti tuolla tahdilla onnistua... Minulle riittää normi 12 cl!

Vierailija
39/55 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:39"]No jotain 2-3 pulloa viiniä/vko. En tiedä onko suurkulutusta kun en tiedä montako annosta pullossa on. Enkä ole maksa-arvoja mitannut. Aivan sama, joskus kuollaan kuitenkin.

[/quote]

Miks tälle nyt on tullut alapeukkuja?!

Vierailija
40/55 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon keskimääräisesti parina arki-iltana viikossa. Yleensä vajaan pullollisen punaviiniä sitten kun lapset on nukkumassa, rentoudun ja kelailen asioita. Olen täysin työkykyinen aamulla, ei krapulaa. Viikonloppuisin juon sen koko pullon. Jos ystäviä käymässä kylässä, en laske juomistani. Ja jos lapset ovat hoidossa/yökylässä (n. kerran kahdessa kuussa) menen ja juon niin paljon kuin sielu sietää, harvoin yli kahta pullollista per laaki.

Kyllä, viiniä kuluu paljon. Viikonloppuisin on ihanaa laittaa päivällistä ja siemailla samalla viiniä. Ja jatkaa sitä sit kun lapset nukkumassa. Jos jotain katastrofaalista tapahtuisi, olen kuitenkin vain seitinohuessa, eli pystyn hetkessä olemaan skarppina. Olen sen joskus joutunut kokemaan, ja minä satun olemaan niitä ihmisiä, jotka hädän tullen pystyvät täysin rauhalliseen ja järkevään toimintaan.