Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona kännykällä palstailevat:

Vierailija
12.01.2014 |

Eikö kännykällä surffailu ole tosi kömpelöä? Vai eikö teillä ole tietokonetta käytettävissä? Ihmettelen vaan kun tosi moni tuntuu nykyään vallan lopettaneen tietokoneen käytön ja surffailee kännykällä netissä sen sijaan. Vaikka mulla on ihan älypuhelin niin ei tulisi kyllä mieleenkään kännykällä tuhertaa kun on konekin käytettävissä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:56"]

Vaikka mulla on älypuhelin nettipaketilla ja iPad liitettynä langattomaan laajakaistaan, en koskaan osaa palstailla niillä kotona tai missään muuallakaan.

Kirjoittaminen on hankalinta, ja näin läppärillä ei tarvitse katsella mainoksiakaan.

[/quote]

Eikö omppulaitteisiin saa mainoksenesto-ohjelmia? :D Mulla on ainakin Android-puhelimessa ja -tabletissa moiset. Lisäksi olen hakenut norminäppistä paremman näppäimistön, jolla on helppo kirjoittaa. Helpompi kännykällä tai tabilla on ruoanlaiton tai lasten leikittämisen yhteydessä vilkaista AV tai FB tms. kuin läppäriltä saati sitten pöytäkoneelta, jotka huushollistamme myös löytyvät. :)

[/quote]En tiedä, kun en ole kokeillut. En mä nyt niin palstariippuvainen ole että erikseen ostaisin jotain näppiksiä tablettiin, sentään. Harvoin sillä muutenkaan ns. surffailen, vaan katselen esim. Youtubevideoita tai luen e-kirjoja ja lehtiä tai opiskelen. Parempi pitääkin tuollaisena käyttö, sillä mitä mun opiskelusta tulis jos illalla vielä sängyssä makaisin palstalla kuin vaikka jonkun yliopiston luennolla? :)

Vierailija
22/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:56"]

Vaikka mulla on älypuhelin nettipaketilla ja iPad liitettynä langattomaan laajakaistaan, en koskaan osaa palstailla niillä kotona tai missään muuallakaan.

Kirjoittaminen on hankalinta, ja näin läppärillä ei tarvitse katsella mainoksiakaan.

[/quote]

Eikö omppulaitteisiin saa mainoksenesto-ohjelmia? :D Mulla on ainakin Android-puhelimessa ja -tabletissa moiset. Lisäksi olen hakenut norminäppistä paremman näppäimistön, jolla on helppo kirjoittaa. Helpompi kännykällä tai tabilla on ruoanlaiton tai lasten leikittämisen yhteydessä vilkaista AV tai FB tms. kuin läppäriltä saati sitten pöytäkoneelta, jotka huushollistamme myös löytyvät. :)

[/quote]En tiedä, kun en ole kokeillut. En mä nyt niin palstariippuvainen ole että erikseen ostaisin jotain näppiksiä tablettiin, sentään. Harvoin sillä muutenkaan ns. surffailen, vaan katselen esim. Youtubevideoita tai luen e-kirjoja ja lehtiä tai opiskelen. Parempi pitääkin tuollaisena käyttö, sillä mitä mun opiskelusta tulis jos illalla vielä sängyssä makaisin palstalla kuin vaikka jonkun yliopiston luennolla? :)

[/quote]

En mäkään siis "irtonäppäimistöä" ostanut vaan käyttäjäystävällisemmän kosketusnäyttönäppiksen. :) Mutta joo, kukin tyylillään tietty. Itsekin iltaisin luen mieluummin e-kirjoja tms. kuin AV:llä provosoidun ja nostatan verenpainetta. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:47"]Kännykkähän on kauhean kätevä vessassa :D

[/quote]

Voisinpa antaa tälle monta yläpeukkua! :D mutta näinhän se on, kännykällä on hirmu kätevä palstailla vessasta.

[/quote]

Eikö hoitsut päästä koneelle kun täytyy vessassa tuhertaa.

Vierailija
24/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mobiili toimii paljon nopeammin. Mä en jaksa sitä tökkivää ja hidastelevaa vauva.fi sivua koneella selata, iltaisin varsinkin aivan jumissa mutta mobiilissa ei mitään ongelmaa.

Vierailija
25/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, mitkä ihmeen hoitsut? Onko teillä kotona jotain hoitsuja, kun tuli tuollainen mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi