Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona kännykällä palstailevat:

Vierailija
12.01.2014 |

Eikö kännykällä surffailu ole tosi kömpelöä? Vai eikö teillä ole tietokonetta käytettävissä? Ihmettelen vaan kun tosi moni tuntuu nykyään vallan lopettaneen tietokoneen käytön ja surffailee kännykällä netissä sen sijaan. Vaikka mulla on ihan älypuhelin niin ei tulisi kyllä mieleenkään kännykällä tuhertaa kun on konekin käytettävissä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkähän on kauhean kätevä vessassa :D

Vierailija
2/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne eivät olekaan kotona. Tai kotona on vain yksi kone käytössä ja monta käyttäjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletilla.

Vierailija
4/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aloitin päivän ottamalla herätyskellona toimineen puhelimen viereeni ja avaamalla av:n. Ihanaa, ei tarvinnut nousta ylös eikä edes kurkotella. Teen usein noin :D

Vierailija
5/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kännykkää, koska kotonani ei jostain syystä tietokoneen netti toimi eli tietokone kyllä löytyy.

Olen kyllä todennut palstan olevan kivempi selattava ja luettava kännykällä kuin tietokoneella.

Vierailija
6/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:47"]

Ehkä ne eivät olekaan kotona. Tai kotona on vain yksi kone käytössä ja monta käyttäjää?

[/quote]

Olinpa taas fiksu joo. Tietysti ne kotona kännykällä palstailevat on kotona. Anteeksi.

Vierailija
7/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:49"]

[/quote]

Olinpa taas fiksu joo. Tietysti ne kotona kännykällä palstailevat on kotona. Anteeksi.

[/quote]

Tämä oli hauska tunnustus! Eipä ehdi kukaan älämölö aukomaan päätään, kun naurat ensin itse itsellesi :D ohis

Vierailija
8/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läppäri on niin vanha ja surkea, ja kestää ikuisuuden käynnistää, lisäksi jumittaa aina ensimmäisen tunnin vähintään, niin en viitsisi millään alkaa sen kanssa tappelemaan.

Mun peruspuhelimeni (ei siis mikään älymalli, näppäimet ja kosketusnäyttö on) on ollut oikein näppärä netissä, mutta av:n uudistuksen jälkeen sillä ei ole voinut tänne kirjoittaa:( 

Vierailija
9/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En useinkaan enää jaksa avata konetta, ku kännykälläkin pääsee. Mikään muu ei ole hankalaa kun lainaaminen.

Vierailija
10/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:49"]

[/quote]

[/quote]

Tämä oli hauska tunnustus! Eipä ehdi kukaan älämölö aukomaan päätään, kun naurat ensin itse itsellesi :D ohis

[/quote]

Kiitos :)

Vierailija
11/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:47"]Kännykkähän on kauhean kätevä vessassa :D

[/quote]

Voisinpa antaa tälle monta yläpeukkua! :D mutta näinhän se on, kännykällä on hirmu kätevä palstailla vessasta.

Vierailija
12/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on älypuhelin nettipaketilla ja iPad liitettynä langattomaan laajakaistaan, en koskaan osaa palstailla niillä kotona tai missään muuallakaan.

Kirjoittaminen on hankalinta, ja näin läppärillä ei tarvitse katsella mainoksiakaan.

Vierailija
13/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on helppoa :)

Vierailija
14/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on helppoa :)

Vierailija
15/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kömpelöä, mutta mä en usein jaksa avata konetta tai sitten joku lapsista käyttää jos sitä. Puhelimen kanssa löhöilen usein sängyssä, konetta en jaksa sinne viedä vaikka kannettava onkin.

Vierailija
16/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kännyllä av:lla kun imetän tai vauva nukkuu mun sylissä.

Vierailija
17/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin laiska etten jaksa aina avata konetta ja puhelimellahan on kivaa lueskella aaveetä :)

Vierailija
18/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa iskeä konetta päälle kun voi vain löllötä sängyssä ja palstailla menemään. Eikä tarvi lopettaa kesken kun pitää juosta vessaan!

Vierailija
19/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no tämä valaisi asiaa vähän.

Ei tullut mieleenkään kyllä kumpikaan yleisimmistä selityksistä eli vessa ja laiskuus koneen käynnistämisessä. Mä vietän vessassa sen verran lyhyitä aikoja että vaikka aika addikti olenkin niin sen verran pystyn irroittautumaan koneesta :D Koneenkaan käynnistämistä en koe rankaksi.

ap

Vierailija
20/25 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:56"]

Vaikka mulla on älypuhelin nettipaketilla ja iPad liitettynä langattomaan laajakaistaan, en koskaan osaa palstailla niillä kotona tai missään muuallakaan.

Kirjoittaminen on hankalinta, ja näin läppärillä ei tarvitse katsella mainoksiakaan.

[/quote]

Eikö omppulaitteisiin saa mainoksenesto-ohjelmia? :D Mulla on ainakin Android-puhelimessa ja -tabletissa moiset. Lisäksi olen hakenut norminäppistä paremman näppäimistön, jolla on helppo kirjoittaa. Helpompi kännykällä tai tabilla on ruoanlaiton tai lasten leikittämisen yhteydessä vilkaista AV tai FB tms. kuin läppäriltä saati sitten pöytäkoneelta, jotka huushollistamme myös löytyvät. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi