Piti mennä yhden miehen luo yöksi eilen,
mutta sitten siltä tuli viesti, että "ota kumeja mukaan". Olen varmaan rajoittunut, mutta meni fiilikset. Kyseessä ei mikään vakava suhde, mutta en vaan tykkää, että mua käskytetään noin. Hommatkoon itse omat kuminsa.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 07:39"]
Hei, oisko sulla antaa sen miehen numero? Mä voin mennä sinne kumeineni ku sä et mennyt kun niin panettaa :)
[/quote]
Palstamammojen epätoivoisuus yllättää minut joka ikinen päivä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:09"]
Olisit vastannut, että mihis sä luulet niitä tarviivan. Mua ois kans ottanut pannuun tuollainen automaattinen oletus seksistä
[/quote]
Suhteen alkuvaihe, yökyläily... en sano että seksi on automatio, mutta ei todellakaan tilanne, jossa haluaisin olla ilman kumeja. Been there, done that, ilman kumia siis.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:48"]
Tiedän ap tunteen. Eräs poikaystäväni aikanaan laittoi minulle tekstarin kun oli ajamassa töistä kotiin autolla, että "räplää itsesi märäksi".
No voitte arvata, että en räplännyt...eikä räplännyt mieskään kun kotiin pääsi.
[/quote]
No tämä nyt on vähän eri asia.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:36"]
No voi elämä kun on herkkää porukkaa. Kondomi on ihan yhtä lailla naisen asia hommata kun miehenkin, jos turvaseksiä ollaan harrastamassa. Eli en tajua tätä "ottakoon mies OMAT kuminsa / hommatkoon mies OMAT kuminsa valmiiksi".
Kaikki ei ole yhtä "lahjakkaita" kirjoittamaan, joten ihan turhaan tosta on pahoittaa mielensä.
[/quote]
voisitko ja kiitos ei vaadi erityistä lahjakkuutta.
ja ne joilla on varaa valita, valitkoot! En mä tommosesta epäkohteliaisuudesta syttyis. Toki mä ymmärrän täällä niiden negatiiviset mielipiteet joilla ylipäätään miehen naaraaminen petiin on jo niin suuri ihme että ei kannatta ruveta ronkeliksi ;)
[/quote]
...ja sit sä heräsit, menit rakastajasi luo ja annoit paljaalla, ettei se vaan jättäisi sua.