Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti mennä yhden miehen luo yöksi eilen,

Vierailija
12.01.2014 |

mutta sitten siltä tuli viesti, että "ota kumeja mukaan". Olen varmaan rajoittunut, mutta meni fiilikset. Kyseessä ei mikään vakava suhde, mutta en vaan tykkää, että mua käskytetään noin. Hommatkoon itse omat kuminsa.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, enkä itsekään olisi mennyt. Suhteen alussa kumpi vain osapuoli toivoo seksiä saavansa, hommaa ne kumit itse. Ja toivottavasti siis niin, että molemmat! Jos ei hommaa, niin silloin oletus on, ettei siihen asti ole toivetta päätyäkään, ja ne puuhat lykkääntyy seuraaviin kertoihin, tai sitten ei ollenkaan. Näin mun kanssa. Varsinkin jos on tapaaminen ihan sovittu. Muissa tilanteissa ymmärrettävää on, ettei joka paikassa kumit ole mukana. Itselläni olisi varmuudeksi kumit mukana, mutta jollei miehellä olisi hänen kotonaan, ja hänen kutsumanaan vieraillessa, niin tuskin jäisin niitä sinne kuluttamaan. Ei ole sen verran viitsinyt vaivautua, niin ei tarvitse vaivautua muutenkaan. Eikä tämä mitään sukupuolista epätasa-arvoa ole: jos mulle tulee miesystävä yövieraaksi, niin kyllä mä silloin kaivan omat kumini hänen kumejaan kyselemättä, tai jos itse teen sen aloitteen... Ja jos pitää omistaan enemmän, niin voi toki ottaa käyttöön. Ja jos olisi loppunut, en sopisi treffejä ennen kuin ehdin hankkia. 

Vierailija
62/84 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies asuu maalla ja on kauppareissulla unohtunut ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olis tykännyt. Melkein sama, kuin ois kysynyt, onko sukupuolitauteja. Mitä seuraavaksi, kun suhde arkipäiväistyy? Tuo tullessasi kaljakoppa ja makkaraa?

Vierailija
64/84 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:33"]

En kyllä olis tykännyt. Melkein sama, kuin ois kysynyt, onko sukupuolitauteja. Mitä seuraavaksi, kun suhde arkipäiväistyy? Tuo tullessasi kaljakoppa ja makkaraa?

[/quote]

Kyllä niistä sukupuolitaudeistakin pitäisi pystyä puhumaan.

Vierailija
65/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 03:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:55"]

Alkeellinen mies, joka ei raaski ostaa ehkäisyvälineitä. Hyvä, ettet mennyt. Löydät varmasti paremman miehen.

Toisin, kuin sinulle vastanneet.

[/quote]

Ehkäisy kuuluu myös naiselle.

[/quote]

Tottakai kuuluu, mutta mitä järkeä naisen on ostaa satunnaiselle kumppanille kumia, jos ei ole harrastettu seksiä tai muuta ratkaisevien paikkojen kopelointia vielä aikaisemmin? Mistä hitosta se nainen voi silloin tietää, minkä kokoisia pitää ostaa? Voihan tuota kysyä tekstiviestillä, mutta kyllä minäkin pitäisin tökerönä miestä, joka suhteen alussa tuollaisen asian töksäyttää tekstiviestillä, miksi ei ite hommannut niitä kumeja?

En ole laittanut ketään ostamaan omia e-pillereitänikään, ihan itse olen ne hommannut. Samoin kuukautissuojat ja muut. Pitäisin vastuuttomana miestä, joka ei hommaa itse itsellensä omia ehkäisyvälineitä (miehelle ne kortsut tulee).

Eikä teidän miesten tarvitse tästä vetää hernettä nenään, ilmeisesti ap:n suhteessa oli muutakin, mikä ei natsannut, tämä oli vain viimeinen niitti. Kyllä nainen saa päättää kenen kanssa harrastaa seksiä ja kenen ei, ei ole mikään pakko maata ihmisen kanssa, jonka kanssa kemiat eivät vain natsaa eikä kommunikointi pelaa. Siitähän tässä loppupeleissä oli kyse.

Vierailija
66/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:15"]

No, minusta oli myös epäkohteliasta. jos on suhde meneillään, ei ole epäkohteliasta, mutta jos on vielä suhteen alku, niin herrasmies hoitaa kumit valmiiksi kotiin itse.

[/quote]

Suhteen alku oli kyseessä. Ja nyt ei siis alkanutkaan :) ap

[/quote]

jos ette ole olleet vielä punkassa, siinä tapauksessa tosi mautonta mieheltä.

Vierailija
67/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 03:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]

Tottakai täytyy! Tarkoitin vaan, että ei kaikkea kannata täräyttää päin näköä, vaan asioille on aikansa ja paikkansa. Peräänkuulutan hienotunteisuutta.

Mielestäni miehen olis pitänyt hipsiä ärrälle, katsoa illalla mitä tapahtuu, ja sitten vaivihkaa ottaa ne ehkäisyt esiin.Voisin odottaa, että kajauttaa kesken suudelman, että "Rullaanko jo kortsun päälle"?

[/quote]

Naurettavaa pelleilyä. Jos sinulle ei pysty puhumaan asioista suoraan niin sinussa on vikaa ei miehessä. Jos tarkoitus on nussia niin sitten on. Miksi sitä kiertelemään?

[/quote]

Kaikki naiset eivät syty ajatusten suoraan täräyttelystä, jotkut naiset etsivät sellaista kumppania, joka osaa olla myös hienotunteinen ja pukea asiansa asiallisesti sanoiksi. Ei täräyttää kaikkea just sillä tavalla, mitä sylki suuhun tuo. En minäkään syttyisi tuollaisesta miehestä ja minä osaan kyllä puhua suoraan, samoin mieheni. Suoraan puhumisenkin voi tehdä niin monella eri tavalla. AP:n tapauksessa kemiat eivät kohdanneet, ei tästä sen suuremmasta asiasta ollut kyse. Joku nainen taas tykkää suoraan täräyttelystä, ehkä kannattaisi etsiä sellaisia naisia? Ap on vapaa etsimään hienotunteisemman miehen, eikä siinä ole mitään vikaa. Jokainen saa etsiä sellaisen partnerin kuin itse haluaa, mikään pakko ei ole antaa jokaiselle vastaantulevalle.

Vierailija
68/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 03:34"]

[/quote]

[/quote]

Tottakai täytyy! Tarkoitin vaan, että ei kaikkea kannata täräyttää päin näköä, vaan asioille on aikansa ja paikkansa. Peräänkuulutan hienotunteisuutta.

Mielestäni miehen olis pitänyt hipsiä ärrälle, katsoa illalla mitä tapahtuu, ja sitten vaivihkaa ottaa ne ehkäisyt esiin.Voisin odottaa, että kajauttaa kesken suudelman, että "Rullaanko jo kortsun päälle"?

[/quote]

Naurettavaa pelleilyä. Jos sinulle ei pysty puhumaan asioista suoraan niin sinussa on vikaa ei miehessä. Jos tarkoitus on nussia niin sitten on. Miksi sitä kiertelemään?

[/quote]

Täällä ei kai ole tarkoitus hakea kenestäkään vikaa, ja kertoa jonkun ajatusmallin olevan pelleilyä, vaan ilmaista mielipiteensä ap:n asiassa.

Yksi haluaa "Nussitaanko nyt heti, ja imenkö sua? Saitko ja tulitko, olinks mä hyvä?"-tyyliin, toinen taas kaipaa aistillisuutta ja romantiikkaa.

Olemme erilaisia, joten solvaukset sitten erikseen, eikö?

Vierailija
69/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:21"]Miehet ei aina vaan osaa.... Tosiaan plussaa siitä että huolehtii kuitenkin ehkäisystä! Mut hyvä ettet mennyt, jos ei nappaa.

[/quote] Ihan kuin olisi puhe jostain lapsesta.. No toivottavasti tuo mies oppi ajattelemaan toisenkin tunteita.

Vierailija
70/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
71/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut AP persettä, ei pelkoa turhista muksuista.

Vierailija
72/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:55"]

Alkeellinen mies, joka ei raaski ostaa ehkäisyvälineitä. Hyvä, ettet mennyt. Löydät varmasti paremman miehen.

Toisin, kuin sinulle vastanneet.

[/quote]

Ehkäisy kuuluu myös naiselle.

Vierailija
73/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:15"]

Ymmärrän, enkä itsekään olisi mennyt. Suhteen alussa kumpi vain osapuoli toivoo seksiä saavansa, hommaa ne kumit itse. Ja toivottavasti siis niin, että molemmat! Jos ei hommaa, niin silloin oletus on, ettei siihen asti ole toivetta päätyäkään, ja ne puuhat lykkääntyy seuraaviin kertoihin, tai sitten ei ollenkaan. Näin mun kanssa. Varsinkin jos on tapaaminen ihan sovittu. Muissa tilanteissa ymmärrettävää on, ettei joka paikassa kumit ole mukana. Itselläni olisi varmuudeksi kumit mukana, mutta jollei miehellä olisi hänen kotonaan, ja hänen kutsumanaan vieraillessa, niin tuskin jäisin niitä sinne kuluttamaan. Ei ole sen verran viitsinyt vaivautua, niin ei tarvitse vaivautua muutenkaan. Eikä tämä mitään sukupuolista epätasa-arvoa ole: jos mulle tulee miesystävä yövieraaksi, niin kyllä mä silloin kaivan omat kumini hänen kumejaan kyselemättä, tai jos itse teen sen aloitteen... Ja jos pitää omistaan enemmän, niin voi toki ottaa käyttöön. Ja jos olisi loppunut, en sopisi treffejä ennen kuin ehdin hankkia. 

[/quote]

Täysin naurettavaa logiikkaa

Vierailija
74/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:21"]Miehet ei aina vaan osaa.... Tosiaan plussaa siitä että huolehtii kuitenkin ehkäisystä! Mut hyvä ettet mennyt, jos ei nappaa.

[/quote] Ihan kuin olisi puhe jostain lapsesta.. No toivottavasti tuo mies oppi ajattelemaan toisenkin tunteita.

[/quote]

Siis mitä ihmeellistä on kondomeissa? On päivänselvää että jos menet toisen luo yöksi niin seksiä harrastetaan. Jos ei halua tauteja eikä tulla raskaaksi niin käytetään kondomeita. Käyttäydyt kuin pieni lapsi. 

Vierailija
75/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
76/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ei kumeja ollut ite hommannu ni antaa olla vaan... Höh pöh.

Vierailija
77/84 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oisko sulla antaa sen miehen numero? Mä voin mennä sinne kumeineni ku sä et mennyt kun niin panettaa :)

Vierailija
78/84 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:36"]

No voi elämä kun on herkkää porukkaa. Kondomi on ihan yhtä lailla naisen asia hommata kun miehenkin, jos turvaseksiä ollaan harrastamassa. Eli en tajua tätä "ottakoon mies OMAT kuminsa / hommatkoon mies OMAT kuminsa valmiiksi".

Kaikki ei ole yhtä "lahjakkaita" kirjoittamaan, joten ihan turhaan tosta on pahoittaa mielensä. 

[/quote]

voisitko ja kiitos ei vaadi erityistä lahjakkuutta. 

ja ne joilla on varaa valita, valitkoot! En mä tommosesta epäkohteliaisuudesta syttyis. Toki mä ymmärrän täällä niiden negatiiviset mielipiteet joilla ylipäätään miehen naaraaminen petiin on jo niin suuri ihme että ei kannatta ruveta ronkeliksi ;)

Vierailija
79/84 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit oikein, oikea kundi ei tee näin ainakin omasta mielestäni, näitä kundeja jotka olettaa naisen maksavan kondomejaan, eivät maksa naisen taksia tai hae naista omalla autollaan ja vie takaisin, eivät vaivaudu ostamaan viiniä ja jotain naposteltavaa jos nainen tulee niitä vaihtoon vaan, itse tyydyin vähempään nyt ei enää, vielä taksista ja omasta autosta odotukset voin unohtaa mutta sellaisen viestin jälkeen en minäkään menisi, toisaalta tietämättä kundia on vaikeaa sanoa mitä se tarkoitti, emme voi tuomita, lähetän viestin vain sen takia kun haluan tukea sua siinä että ei kannata ottaa näitä kundeilta ja että kundien täytyy hieman ajatella miten kohtelee naista ja mitä sanoja käyttää, mutta voi olla niin että kundi oli väsynyt eikä ajatellut niin hyvin mitä teki, mutta jos sitä ennen oli kohtelias niin ehkä kannattaisi tavata jossain kahvilla ja puhua rauhallisesti asiasta. Kun tapaatte kahvilassa tai elokuvateatterissa maksaako hän kahvisi ja lippusi? Harvat maksaa, jos hän tajuaa tehdä sen eleen niin jo ehkä kannattaa miettiä.

Vierailija
80/84 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:30"]Naisilla on varaa vaatia. Naiset haluavat miehen olevan aina sopivasti varpaillaan ja kusi sukassa ja pelkäävät miehen ylpistymistä. Miehen pitää aina kulkea yksi askel naisen oikkujen takana ja vastata niihin etukäteen.

Tai ehkä ap:n miesystävän inhorealistinen huomautus muistutti häntä liikaa suhteen todellisuudesta, joka ei sovi tavallisille naisille.

-Mies 28v-

[/quote] niin se ei mene näin että kundi käyttäytyy tytön tavoin ja saadessaan naista ilman että otti mitään vastuuta naisesta ei mennyt naimisiin tytön kanssa, nainen voi tulla raskaaksi siksi naisella on aina enemmän pelissä kun harrastetaan seksiä, niin huolimatta siitä että kundi saa naisen tulemaan luokseensa, ja saa seksiä ilman mitään vastuuta, niin vielä käyttäytyy niin tyhmästi että ei osaa ostaa kondominsa, ei osaa edes pyytää ostamista kauniisti, puhuisin kundin kanssa ja kertoisin tunteistani jos ei muutenkaan ikinä tee mitään kivaa niin