Piti mennä yhden miehen luo yöksi eilen,
mutta sitten siltä tuli viesti, että "ota kumeja mukaan". Olen varmaan rajoittunut, mutta meni fiilikset. Kyseessä ei mikään vakava suhde, mutta en vaan tykkää, että mua käskytetään noin. Hommatkoon itse omat kuminsa.
Kommentit (84)
Vastuullinen mies, lapsellinen Ap. Ehkäisy on molempien asia.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:30"]
Tai ehkä ap:n miesystävän inhorealistinen huomautus muistutti häntä liikaa suhteen todellisuudesta, joka ei sovi tavallisille naisille.
-Mies 28v-
[/quote]
Olet oikeassa. Mielestäni ihmissuhteisiin, olivat ne vakavia tai ei, inhorealismi ei yksinkertaisesti sovi. Onneksi seuransa voi valita vapaasti ja mitään sellaista ei tarvitse tehdä, jota ei halua. ap
[/quote]
Ja aina saa tulla purkautumaan AV:lle, jos ei patukkaa ole saanut, "miehen takia". Koville ottaa myöntää, että olet puutteessa ja pahassa. Sitten tulet vinkumaan av-sisarten hyväksyntää päätöksellesi olla vehtaamatta ja jatkaa tod.näk. pitkääkin selibaattia.
En olisi mennyt, oli sen verran tyly toi viesti.
Parhaassa tapauksessa molemmilla varmuuden vuoksi kumit matkassa, muttei noin voi suhteen alussa käskettää.
Mua ottaisi jo päähän lähtökohtaisesti automaattinen oletus seksistä.
Eikä mulla ole ikinä ollut seksistä pulaa...
Ajatelkaa millainen pirttihirmu ap olisi vakisuhteessa saati vaimona!
Mies-polo saattoi juuri pelastaa itsensä melkoiselta sotkulta... Näin se kohtalo joskus puuttuu peliin :)
onpa ällöttävän suorasuokaista toimintaa nykyihmisillä. Missä kosiskelu, romantiikka.. en enää tapaisi tuolalista munamiestä.
Luulisi, että mies voisi itse käydä hakemassa kumeja. Kauppaan ei yleensä kovin pitkä matka ole ja osaisi ostaa itselleen sopivimpia. Jos kyse on ensimmäisistä tapaamisista ja toiseen tutustumisesta, ei voi olettaa, että seksiä varmasti olisi... Etenkin, jos seksiä ei ole vielä ollut, on hieman tökerö viesti. En ymmärrä niitä, jotka sanovat, että ei mieheltä voi odottaa enempää, eivät ne osaa ajatella. Eivät varmaan koskaan opikaan, jos kaikki käytös vain hyväksytään. Onneksi itselläni on romanttinen ja huomioiva mies.
Hmm.. vähän kyllä ihmettelen miten naiset antaa kohdella itseään, jos suhteen alussa on miehellekin varma, että miten vaan toimii niin seksiä irtoaa. Ja miten vaan puhuu naiselle niin seksiä irtoaa. Jos ei suhteen alussa edes ole minimaalista yritystä, niin miten myöhemmin. minullakaan ei ole ole todellakaan ollut elämässäni seksistä pulaa, ja tuollaiset miehet on minun kanssani jääneet ilman. Vähän tasoa....
Hahaa, ÄIJÄ 8- )
"Räplää lortto ittes märäks, mää käyn paskalla"
No en olisi tuosta loukkaantunut, vaan käynyt ostamassa niitä kumeja :) Ihanaa kun pääsee panemaan. :)
No voi elämä kun on herkkää porukkaa. Kondomi on ihan yhtä lailla naisen asia hommata kun miehenkin, jos turvaseksiä ollaan harrastamassa. Eli en tajua tätä "ottakoon mies OMAT kuminsa / hommatkoon mies OMAT kuminsa valmiiksi".
Kaikki ei ole yhtä "lahjakkaita" kirjoittamaan, joten ihan turhaan tosta on pahoittaa mielensä.
Miksi miehen pitää aina olla se joka kosiskelee naista ja yrittää sanoa oikeet sanat ja tehdä oikeet teot? Kyllä mä ainakin olen ihan siinä tapailuvaiheessakin aina yrittänyt miettiä mitä mies haluaa, en vain itse keskittynyt siihen mitä minä haluan ja mitä haluan miehen tekevän. Muakin vituttais naiset jos mä olisin mies, onneksi mä olen nainen eikä tarvitse sellasia miettiä.
Ehkä mä olen sitten helppo, mutta en mä jaksa tommosia pelejä yhtään. "Yhyy se sanoi mulle suoraan mitä ajattelee eikä yhtään kaunistellen, kamala törppö!" Kyllähän jotkut asiat voi kuulostaa vähän tökeröltä joskus, mutta en usko että toikaan viesti mitään käskyttämistä oli. Kunhan nyt sanoi sulle että hänellä ei ole kumeja ja että josko sinä voisit tuoda.
- N26
Jospa viestin pointti ei ollutkaan ne kumit, vaan vähän herätellä mielikuvitusta...ja nyt se miesparka ihmettelee, mitä ihmettä hän teki väärin...!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:25"]
Kaikille ei näköjään kunnon pano kelpaa. Nyt olisi ollut vannhallepiialle kerrankin kunnon patukkaa tarjolla. Turha ruikuttaa kun on puutteessa.
[/quote]
Vähän epäilen sitä kunnon panoa. Kun äijä ei edes kumeja viitti hankkia. Jotenkin tulee mieleen laiska äijä, joka ei paljon viitti seksiin panostaa. Hyvä kun jaksaa tekstarin "ota kumeja mukaan" laittaa. Muuten makaa sohvalla kaljapullo kädessä.
Meitä on niin moneen lähtöön. Ei kai palstamammat voi sanoa, mikä on tähän asiaan se "oikea" suhtautuminen?
Itse en suhteen alussa tuollaista viestiä laittaisi, enkä halua että minullekaan laitetaan. Ne mammat voivat laittaa ja hyväksyä sellaisen, joille se sopii. Ok?
Ap:lle ei nyt vaan suhteen tuossa vaiheessa sopinut ja se on hänen tapansa suhtautua asiaan ja ihan yhtä hyvä kuin joku muukin tapa.
Ehkä heillä ei kemiat sitten muutenkaan kohtaa, jos mies oli noin suorasukainen ja komenteleva, eikä osannut arvata, ettei tuo tapa viestiä sovi tälle naiselle.
No voi sanonko mikä, jos kerran olit menossa yöksi niin varmaan olsitte kumia kumminkin käyttänyt niin miksi et voinut ostaa? Kuinka nätisti pitää pyytää että tuo varmuusvälineitä? En nyt tajua.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:18"]onpa ällöttävän suorasuokaista toimintaa nykyihmisillä. Missä kosiskelu, romantiikka.. en enää tapaisi tuolalista munamiestä.
[/quote]
Niinpä! Hyvä ap että tajusit dumpata sen jo alkuvaiheessa, tuskin jäit paljosta paitsi :)
Se oli sulle muistutus siitä, että vaikka olet tulossa yöksi niin suhde on pelkkä seksisuhde miehen puolelta.
"ok, mitkä merkit kävikään pikkumiehille?"
Olisit vastannut, että mihis sä luulet niitä tarviivan. Mua ois kans ottanut pannuun tuollainen automaattinen oletus seksistä
Törkeäähän se oli jos ette ole sängyssä vielä olleet. Vai yrittikö jotain vitsintynkää mahdollisesti?