Piti mennä yhden miehen luo yöksi eilen,
mutta sitten siltä tuli viesti, että "ota kumeja mukaan". Olen varmaan rajoittunut, mutta meni fiilikset. Kyseessä ei mikään vakava suhde, mutta en vaan tykkää, että mua käskytetään noin. Hommatkoon itse omat kuminsa.
Kommentit (84)
idiootti mies, hyvä että et mennyt sinne!
halusi varmaan viestillään tehdä selväksi mikä on suhteen laatu. ei tuollaisilta typeryksiltä saa edes hyvää seksiä. mieti olisit mennyt sinne ja ukkeli olisi varmaan jo ovella kysellyt että toitko kumeja kans?sitten olisitte saunoneet ja katsoneet putousta, jonka aikana ukko olis juonut kaljaa puristellut sun rintoja. ohjelman loputtua olis kaljahengityksellään hönkäissyt, että mennään paneen ja puolilöysällä nakillaan ähissyt max. 10 minuuttia. sitten olis varmaan käskenyt sut lähtemään kotiin, pieraissut ja nukahtanut.
satsaa laatuun, ap.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:18"]
idiootti mies, hyvä että et mennyt sinne!
halusi varmaan viestillään tehdä selväksi mikä on suhteen laatu. ei tuollaisilta typeryksiltä saa edes hyvää seksiä. mieti olisit mennyt sinne ja ukkeli olisi varmaan jo ovella kysellyt että toitko kumeja kans?sitten olisitte saunoneet ja katsoneet putousta, jonka aikana ukko olis juonut kaljaa puristellut sun rintoja. ohjelman loputtua olis kaljahengityksellään hönkäissyt, että mennään paneen ja puolilöysällä nakillaan ähissyt max. 10 minuuttia. sitten olis varmaan käskenyt sut lähtemään kotiin, pieraissut ja nukahtanut.
satsaa laatuun, ap.
[/quote]
Uh, tässähän tulee jo ihan märäksi tommosesta kuvauksesta.
Hah, hyvä ettet mennyt, en ois todellakaan menny minkään, enkä tajuu kuka nainen tommosen luo ees menis.. Tulee mieleen yks tyyppi jonka lemppasin, hänen mielestään minun olisi pitänyt tulla keskellä yötä (ei vissiin saanut baarista ketään, yllätys) hänen luokseen taksilla ja käydä vielä mc driven kautta :D meinasin kuolla nauruun, mut se oli ihan tosissaan, tais olla vähän suuret luulot itsestään :D
Ei ole todellista, mikä v**** teitä naisia vaivaa ? Ei mikään hyvin koskaan, sanoo mitä tahansa niin taas sorretaan tai alistetaan. Ite poraatte tasa-arvoa, kun sitä sitten toteuttaa käytännössä ei käy. Jos nainen olisi lähettänyt saman viestin, niin kuinka hyvin tiedostava hän onkaan. Miten upea ja määrätietoinen nainen, ilmaisee halunsa ja toimii sen mukaan.
Jos miehellä olisinkin ollut kumeja valmiina, kýsymykset olisivat olleet : Ai sulla kumeja, piditkö mua niin varmana että kävit ostamassa. Ai, se ei olekaan avaamaton paketti, kuinka montaa olet pannut ennen mua kun jäljellä vain puolet. Saatanan panomies, lähden kotiin enkä halua olla missään tekemisissä kanssasi. Ja mitähän vielä, ei vaan riitä teille mikään enään. Ostakaa sauva tai menkää muslimimaaha, siellä hyvä olla.
Olisit tekstannut, että siitä vaan omin käsin onneen, et tarvitse edes kumeja. Minua pitää kosiskella, pelaan pelejä, ikää yli 40 reilusti. Mies ei ikinä loukkaisi, aviomieskin voi muistaa ja huomioida.
Näkee taas vastauksista millaista rahvasta täällä on. Ei ole ihme, että teistä miehen kommentti on ihan ok. Ja taas vedetään ap:ta johtopäätöksiä ja luetaan rivien välistä mitä halutaan. Sinulle mies28, joitakin kirjoituksiasi olen täältä lukenut ja olet kerrassaan säälittävä miehentekele.
Näkee taas vastauksista millaista rahvasta täällä on. Ei ole ihme, että teistä miehen kommentti on ihan ok. Ja taas vedetään ap:ta johtopäätöksiä ja luetaan rivien välistä mitä halutaan. Sinulle mies28, joitakin kirjoituksiasi olen täältä lukenut ja olet kerrassaan säälittävä miehentekele.
Olisin todennut vastaukseksi että ok, paljonko tuodaan ja onko toivomusta merkistä... :)
Itse en taannoin loukkaantunut lainkaan kun (seksi)treffeistä puhelimessa sovittaessa mies kysyi multa että onko mulla kumeja.
Av-mamma suuttui kun ei päässytkään hankkiutumaan raskaaksi puolituntemattomalle :D
Minulle ilmoitti nainen ennen ensimmäistä yökylä reissua viestillä; On niitä sitten muutakin merkkiä kun Sulttaaneja! ...käytinkin kyllä muita siihen aikaan, ettei ahista.
M65
...ehkä mies vaan varovasti "haisteli" mieltymystäsi, olisit voinut yllättää miehen linkistä löytyvillä kumeilla, vain pitkä takki ja kumit jalkaan, voisi hemmo yllättyä
Tiedän ap tunteen. Eräs poikaystäväni aikanaan laittoi minulle tekstarin kun oli ajamassa töistä kotiin autolla, että "räplää itsesi märäksi".
No voitte arvata, että en räplännyt...eikä räplännyt mieskään kun kotiin pääsi.
Kauhea kinastelu itsestäänselvyydestä. Aloittaja on nainen, joka haluaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, kommunikoida etäisillä vihjauksilla ja pelata miehen kanssa sosiaalisia pelejä perinteisen romantiikan kaavoilla. Mies on suoraviivaisen toimintakulttuurin ystävä ja haluaa naisen, joka osoittaa halunsa turhia venkoilematta ja jonka kanssa voi alusta asti puhua suoraan kaikista asioista.
Eivät ole yhteensopivia, mutta en sanoisi kumpaakaan huonoksi ihmiseksi sen perusteella, että itse edustan toista noista toimintamalleista.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:16"]
Yäk mikä ukko. Ei naisille noin puhuta. En mäkään olisi mennyt, ylipäätään en ikinä sopisi etukäteen yökyläilystä. Saatikka mistään muusta...
Hyvä ap ettet mennyt hyväksikäytettäväksi ja vielä omat kumit mukana, huh huh.
[/quote]
Mutta onneksi miehille voi aina töksäyttää mitä vaan, jos mies ei ole heti suostumassa kaikkeen mitä nainen ehdottaa, sänkyyn yms. Niin ootsä, homo tai muuta mukavaa.
Joko Ap on löytänyt miehen joka ostaa itse kuminsa?
Se urpo ostattaa sulla muutakin ja pitää sua pöljänä. Laita vaihtoon ennenku sattuu..
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 22:04"]
Se urpo ostattaa sulla muutakin ja pitää sua pöljänä. Laita vaihtoon ennenku sattuu..
[/quote]
Ja jotkut horot pyytää mieheltä rahaa ehkäisypillereihin!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:30"]
Naisilla on varaa vaatia. Naiset haluavat miehen olevan aina sopivasti varpaillaan ja kusi sukassa ja pelkäävät miehen ylpistymistä. Miehen pitää aina kulkea yksi askel naisen oikkujen takana ja vastata niihin etukäteen.
Tai ehkä ap:n miesystävän inhorealistinen huomautus muistutti häntä liikaa suhteen todellisuudesta, joka ei sovi tavallisille naisille.
-Mies 28v-
[/quote]
onko nämä sinun naiset taas niitä alle 10 v joita on ok kosketella?
lähde jo pois täältä!