Piti mennä yhden miehen luo yöksi eilen,
mutta sitten siltä tuli viesti, että "ota kumeja mukaan". Olen varmaan rajoittunut, mutta meni fiilikset. Kyseessä ei mikään vakava suhde, mutta en vaan tykkää, että mua käskytetään noin. Hommatkoon itse omat kuminsa.
Kommentit (84)
Eli, sinun olisi pitänyt ostaa vielä kumit, ja hän vaan nauttii. Onpa outo tyyli.Olisit sanonut, että" pannaan vaan paljaalla."
Mun mielestä vaan hyvä, että huolehtii ehkäisystä. Varmaan vaan huomas, että hänellä ei ollutkaan ja aatteli, että sä voit mennessäsi viedä, ni ei tarvi hänen erikseen lähteä hakemaan.
Voi helvetti :D
No sillä oli varmaan joku muukin kutsuttavaksi yökylään. Mene sinä johonkin feministikerhoon losottamaan käskyistäsi ja jätä vastedes miehet rauhaan!
Alkeellinen mies, joka ei raaski ostaa ehkäisyvälineitä. Hyvä, ettet mennyt. Löydät varmasti paremman miehen.
Toisin, kuin sinulle vastanneet.
No saatan olla kiukkuprinsessa, mutta olen tottunut vähän toisenlaiseen käytökseen miehiltä. Toki ostan kumejakin, jos nätisti pyydetään, mutta mihinkään käskytykseen en lähde. Siinä menee mun raja ja piste. ap
No jos se oli tuo viestin muoto, joka tökkäsi, ni siihen olisi voinut vastata jotain "ollaanpas sitä dominaa. Pitäiskö pelätä jo ruoskintaa =D" Tai muuta vastaavaa.
Toki yksi väärinmuotoiltu viesti toimii hienosti tekosyynä siinä kohtaa, kun se toinen ei muutenkaan oikein iske.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:07"]
Toki yksi väärinmuotoiltu viesti toimii hienosti tekosyynä siinä kohtaa, kun se toinen ei muutenkaan oikein iske.
[/quote]
Tästäkin oli varmaan osaksi kyse. Mutta siis, onneks en mennyt :) ap
Jäit ilman munaa ja tulet av:lle itkemään seuraavana päivänä. Sitä olisi eilen ollut tarjolla, kuten mies avoimesti viestissään kertoi. Ei kelvannut, vaan piti jäädä itkemään jostain tyhjänpäiväisestä asiasta, oma vika! Kaalimato.com on kuitenkin kaltaisiasi varten, käväise siellä.
Ei muakaan haittaisi, jos toinen pyytäisi tuomaan kumeja. Tuon viestin perusteella voisin pelkästään odottaa jotain arkipäiväistä pakkojyystöä. :D
Miehet ei vaan osaa ilmaista itseään. Mä olisin käynyt ostamassa ja oon varmaan joskus itsekin laittanut samanlaisen viestin eikä siinä oo mun mielestä mitään typerää.
No, minusta oli myös epäkohteliasta. jos on suhde meneillään, ei ole epäkohteliasta, mutta jos on vielä suhteen alku, niin herrasmies hoitaa kumit valmiiksi kotiin itse.
Yäk mikä ukko. Ei naisille noin puhuta. En mäkään olisi mennyt, ylipäätään en ikinä sopisi etukäteen yökyläilystä. Saatikka mistään muusta...
Hyvä ap ettet mennyt hyväksikäytettäväksi ja vielä omat kumit mukana, huh huh.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:15"]
No, minusta oli myös epäkohteliasta. jos on suhde meneillään, ei ole epäkohteliasta, mutta jos on vielä suhteen alku, niin herrasmies hoitaa kumit valmiiksi kotiin itse.
[/quote]
Suhteen alku oli kyseessä. Ja nyt ei siis alkanutkaan :) ap
[/quote]
Muahahahaha! Tähän jos luottaisin, olisin todennäköisesti vielä koskematon :)
Miehet ei aina vaan osaa.... Tosiaan plussaa siitä että huolehtii kuitenkin ehkäisystä! Mut hyvä ettet mennyt, jos ei nappaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:20"]
[/quote]
Muahahahaha! Tähän jos luottaisin, olisin todennäköisesti vielä koskematon :)
[/quote]
Siis tietenkin nainen kuljettaa kumeja myös varmuuden vuoksi mukanaan. Pyytämättä. Mua ei siis käskytettäisi, tuollaisesta asiasta.
Kaikille ei näköjään kunnon pano kelpaa. Nyt olisi ollut vannhallepiialle kerrankin kunnon patukkaa tarjolla. Turha ruikuttaa kun on puutteessa.
Naisilla on varaa vaatia. Naiset haluavat miehen olevan aina sopivasti varpaillaan ja kusi sukassa ja pelkäävät miehen ylpistymistä. Miehen pitää aina kulkea yksi askel naisen oikkujen takana ja vastata niihin etukäteen.
Tai ehkä ap:n miesystävän inhorealistinen huomautus muistutti häntä liikaa suhteen todellisuudesta, joka ei sovi tavallisille naisille.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:30"]
Tai ehkä ap:n miesystävän inhorealistinen huomautus muistutti häntä liikaa suhteen todellisuudesta, joka ei sovi tavallisille naisille.
-Mies 28v-
[/quote]
Olet oikeassa. Mielestäni ihmissuhteisiin, olivat ne vakavia tai ei, inhorealismi ei yksinkertaisesti sovi. Onneksi seuransa voi valita vapaasti ja mitään sellaista ei tarvitse tehdä, jota ei halua. ap
No kai ne nyt sunkin kumeja ois. Kyl mä oisin ostanut ja mennyt. Ihme kiukkupussiprinsessa oot, kun pitäis kaikki tehdä valmiiksi.