Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsien kuivaus pk:ssa samaan pyyhkeeseen

Vierailija
12.01.2014 |

Olemme huomanneet, että lastemme päiväkodissa kaikki lapset kuivaavat kätensä pesun jälkeen samaan froteepyyhkeeseen. Käsien pesua ei valvota, joten 2-vuotiaan itse pesemät kädet eivät välttämättä ole kovin puhtaat pesun jälkeen ja sitten vaan 27:ntenä kuivaamaan kädet samaan pyyhkeeseen. Ei ole ihme, että taas ollaan nuha-kuumeeseessa neljän päiväkotipäivän jälkeen. Loma-aikaan ei koskaan sairasteta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma pyyhe , jossain kuivataan puolikkaalle paperille, jossain koko paperille jossain pikkurättiin

Vierailija
2/5 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa tuollainen järjestely. Meillä on sekä perhepäivähoidossa että päiväkodissa ollut lapsilla omat pyyhkeet. Siis hoiropaikan puolesta kaikille omat pyyhkeet,vjotka vaihdetaan kaksi kertaa viikossa.

Ehdota sinne päiväkotiin omia pyyhkeitä ja päivähoidon ohjaajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä vähän väärä paikka asiasta huomauttaa. Kerro sama asia ja huomioisi maanantaina lapsesi päiväkodissa. Olet ihan oikeassa mielestäni ja kys. asiasta tulee huomauttaa ja pyytää muutosta. Yleisesti päiväkodeissa, ainakin Helsingissä, on käytössä paperiset käsipyyhkeet.

Vierailija
4/5 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ihmettelen myös uudessa päiväkodissa tuota käsihygieniaa.Lapset käyvät valvomatta itse pesulla ja kerran näin yhden äidin pesevän lapsensa kädet hoitoon tullessa.Kädet hanan alle ja hana kiinni.Siitähän ne pöpöt väin tykkäävät,kun saavat lisää kosteutta eikä saippuaa. Edellisessä päiväkodissa tykkäsin,kun piti käyttää käsidesiä aina,pysyi pöpöt kurissa.Nyt uudessa pk:ssa taapero ollut jo joulukuun alusta kipeä,eikä loppua näy.Vituttaa suoraan sanottuna koko perhettä.En edes muista millaista arki on terveen lapsen kanssa.Omalle 4v:lle olen opettanut kunnon käsien pesun ja kotona valvon.Muistaa myös kämmenselät,peukalot ja sormien välit.

Vierailija
5/5 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait oikeasti nykypäivänä käytetä pyyhkeitä!!! Meillä ainakin on kertakäyttö paperipyyhkeet!!! Siis kaikki taudit vaan leviää niistä pyyhkeistä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme