Kalajoella olleet! Onko siellä joku paikka mihin voisi laittaa auton parkkiin ja nukkua autossa?
Onko turvallista?
Hiekkasärkille haaveilen meneväni ja mietin, että jos nukkuisin autossa yön. Majoitukset varmaan jo kaikki menneet ja voi olla kovat hinnat. Toki autossa nukkuessa tulee eteen vessaongelma varsinkin jos iskee isohätä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
On siellä parkkipaikkoja ja olen nukkunut autossa. Ihan turvallista on ollut. Laita auto jonkun hotellin parkkipaikalle vaan. Rannoillakin on parkkipaikkoja ja siellä itsekkin nukuin.
etkö pelänny että joku ajaa nukkuessasi parkkiruutuun ja sun yli.
Parkkipaikoista osassa ainakin kiekkopakko. Siellä sakotetaan ahkerasti metsikköön tai tienvarsille pysäköityjä autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä parkkipaikkoja ja olen nukkunut autossa. Ihan turvallista on ollut. Laita auto jonkun hotellin parkkipaikalle vaan. Rannoillakin on parkkipaikkoja ja siellä itsekkin nukuin.
etkö pelänny että joku ajaa nukkuessasi parkkiruutuun ja sun yli.
Hei minä nukuin autossa.
Eikö siellä ole leirintäalue? Ei se telttapaikka paljon maksa, ja saa käyttää vessoja ja suihkuja.
Aloin tutkimaan niin sellainen pieni mökki maksaisi 55€ yö ja saisi nukkua sängyssä. Vessaa siinä ei ole, mutta olisi kuitenkin yhteiskäytössä olevat vessat ja suihkut. Voi olla, että varaan tuollaisen mökin niin olisi kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Aloin tutkimaan niin sellainen pieni mökki maksaisi 55€ yö ja saisi nukkua sängyssä. Vessaa siinä ei ole, mutta olisi kuitenkin yhteiskäytössä olevat vessat ja suihkut. Voi olla, että varaan tuollaisen mökin niin olisi kätevä.
Tämä siis ap:n viesti
ap
No onhan se mökki autoa mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Paras ratkaisu!
Kesällä on liikenteessä mitä erilaisempaa porukkaa. Missään tapauksessa ei pidä jäädä autoon nukkumaan yöksi.
Joo, tuo mökki kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se mökki autoa mukavampi.
On joo. Saisi mukavasti nukkua parivuoteessa ja olisi pieni jääkaappi mihin saisi aamu- ja iltapalatarvikkeet. Ehkä pari kylmää olutta myös.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ratkaisu!Kesällä on liikenteessä mitä erilaisempaa porukkaa. Missään tapauksessa ei pidä jäädä autoon nukkumaan yöksi.
Joo kyllä mökki on turvallisempi vaihtoehto. Varaan sellaisen kun saan keskiviikkona palkan.
ap