Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin erään miehen tapaninpäivänä ja sain perhosia vatsaani ;)

Vierailija
28.12.2013 |

Siis mitään ei tapahtunut, olen itse naimisissa ja tuolla miehelläkin näkyi olevan sormus sormessa. Käväisin vaan tuttavaperheessä vierailulla, ja siellä oli samaan aikaan tämän tuttavaperheen joku tuttu pohjois-suomesta käymässä, oli sukuloimassa ilmeisesti perheensä kanssa täällä etelässä.

Oli niin ihana mies, että ihastuin välittömästi! En ole tuntenut tällaista ihastusta ja kutkutusta vatsanpohjassa sitten oman mieheni tapaamisen (ja siitä jo iät ja ajat aikaa).

Mies oli tosi hyvännäköinen, tyylikkäästi pukeutunut, hauskan ja sosiaalisen oloinen... ja katseli minua välillä pitkään ja hymyili pilke silmäkulmassa (ainakin kuvittelen niin, antakaa mun nyt pitää mielikuvani). Ja minä olin tietysti yhtä hymyä hänelle. Voi miten typerää :D Ja voi miten ihanaa, samaan aikaan, en muistanutkaan miltä tuntuu ihastua :D

Ja joo siis tällaiseksi viattomaksi kertasilmäilyksihän tämä jää, mies tosiaan asuu hyvin kaukana ja kun kerran ollaan varattujakin niin eipä tässä mitään. Mutta oon tässä nyt pari päivää jo hekumoinut ihastumisellani... piristävää! ;) (ja outoa, en ole tavannut tuollaista miestä, joka saa sukat pyörimään jalassani samantien, varmaan ikinä?!)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen nimi Teemu ja oliko 36-vuotias?????????? VASTAAAA HETI!?

Vierailija
2/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Teemu ikää en tiedä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvioisit???????????

Vierailija
4/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa käynnissä kolmiodraama...

Vierailija
5/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:02"]

Oliko miehen nimi Teemu ja oliko 36-vuotias?????????? VASTAAAA HETI!?

[/quote]

No ei ollut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi