Samoissa kärryissä ituhippiruokia ja eineksiä
Huvitti erään naisen ostoskärryjen sisältö tänään. Osa ruoasta oli luomua, siemeniä, avokadoa, tofua jne. Toinen puoli kärryä oli täytetty grillausmausteella, marinoidulla lihalla, pata-aineksilla, mikroruoilla jne.
Olisi kiva nähdä mitä heidän pödässään syödään. Onko niin että äiti syö avokadosalaattia ja lapset ja mies vetävät pussipataa?
Kommentit (36)
Tai jospa oli suunnitellut useamman päivän ruuan. Yhtenä päivänä kasvista, toisena lihaa tms. Kaikki kun ei käy joka päivä kaupassa. Meilläkin käydään vain kahdesti viikossa ja kyllä kärry täyttyy melko sekalaisesta tavarasta. Siinä olisi sinullakin ihmeteltävää.
Mulla voisi olla tuollainen ostoskärry :).Ostan kotiin perheelle pääasiassa luomuruokaa. Haluan, että lapset saavat ruoaksi itsetehtyä ja laadukasta ruokaa. Itse sitten saatan ostaa jonkun keiton evääksi töihin tai miehelle lihapiirakaa remonttieväiksi raksalle.
Mitäs jos on kytätylle tulossa vaikka vieraita?
Tai sitten hän teki ostoksia samalla vaikkapa äidilleen/isälleen.
Vaihtoehtojahan on vaikka kuinka.
"Ituhippi"?
Sanavalinnat kertovat puhujasta.
Voisi olla minun ostokset, en vain tänään käynyt kaupassa.
Kaikki syö vähän kaikkea meillä. Syödään mistä tykätään. Ja välillä kokeillaan jotain uutta, ehkä sinunkin kannattaisi, voisi löytyä uusia herkkuja.
Miksi sinä käytät eri firman tekemiä housuja ja paidat on toisesta firmasta ja takki kolmannesta? Vai ostatko kaikki vain yhdestä ja samasta ketjusta? No, jos et osta niin vastaushan on, että koska sinä haluat. Kuten mekin haluamme syödä erilaisia ruokia.
Miksei sama ihminen voisi syödä molempia itse? Mä ainakin syön ns raksaruokaa välillä mut ituhippeilen enimmäkseen.
Varmaan vaikeaa kun ei pysty luokittelemaan ihmistä. Ap siellä pää punaisena miettinyt että onko kyseinen asiakas ituhippi vai wt vai mikä. Tuleekohan uni silmään ollenkaan tuon arvoituksen kanssa.
Järisyttävänä yllätyksenä ja uutisena voin kertoa että ostan itse luomua ja eineksiä sekaisin. Joissain raaka-aineissa luomutuotteet maistuu paremmalle tai ne voivat olla jopa halvempia. Ruokavalintojani ei ohjaa mikään ideologia, vaan maku ja mieltymykset.
Voi sua apressukka. Meillä mä en juo kahvia ollenkaan, mies juo. En myöskään käytä leivän päällä mitään rasvaa, mies käyttää. Mä olen tofun ja salaatinsyöjä, miehelle maistuu makkara jne. Valoa tunnelissa?
HEIIII! Se olin minä! Joo, minä syön ne terveelliset ruuat ja kaiken trendisapuskan, koska annoksista on saatava valokuvia Faceen. Miehelle ostan sellaisen, jolla saa nopeasti kolesterolit korkealle ja sydänkohtauksen aikaiseksi (perintöä odotellessa) ja lapsille einekset, koska ei mulla ole aikaa kokkailla mitään sahramipullia. Hitto, mä tarvitsen omaa aikaa iltaisin. Laatuaikaa.
Ja ne suklaat on muuten kummilapsille, en mä niitä itse syö. En ole siksi 116kg painava, mulla on kilpparivaje. Ja mä näin, että sulla oli rasvatonta maitoa ja raejuustoa. Siltä muuten näytätkin, pystyyn kuivunut oravanraato.
Hmm. Mitenköhän minä sitten luokittelisin AP:n...
a) Ehkä perinteinen kyttääjä ilman erityistä motiivia
b) Vihaa ituhippejä ja myhäilee tyytyväisenä kun huomaa heidän tekevän "virheitä"
c) On itse täydellinen ituhippi ja ärsyyntynyt siitä että joku toinen ituhippi tekee kaiken huonommin
mitä ap itse osti? Me voidaan sitten virtuaalipäivittää sinut ostostesi perusteella..
Ap taitaa maiskutella päivällä ostamiaan sidukoita. Lapsilla on isäviikonloppu ja vihdoinkin, kun oma aika koittaa, saa olla vapaasti koneella, siemaillen päihdyttävää juomaa. Saapa nähdä, mitä kivaa illan mittaan. Toivottavasti ei juo räyhädrinksuja.
Minulla on hampunsiemenet itämässä, mutta syön silti suunnilleen kerran viikossa Atrian roiskeläppäpizzan.
Mieheni on todella laiha, kun taas minä lihon helposti. Siksi syömme erilaisia aterioita. Varmaan mekin ollaan saatu omituisia katseita ostoskärryihimme.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:01"]
Minulla on hampunsiemenet itämässä, mutta syön silti suunnilleen kerran viikossa Atrian roiskeläppäpizzan.
[/quote]
Mitä järkeä panostaa välillä ruokavalioon ja sitten taas vetää jotain ihan paskaa?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:36"]
[/quote]
Mitä järkeä panostaa välillä ruokavalioon ja sitten taas vetää jotain ihan paskaa?
[/quote]
Olen hoikka, terve ja voin hyvin. Tykkään siitä ajatuksesta, että riittää, kun ruokavalio on 80-prosenttisesti kunnossa. 20 prosenttia ruokavaliosta voi sitten olla, sinun sanavalintaasi käyttäen, vaikka paskaa. Minusta ruokavaliossani tärkeämpiä asioita ovat vähintään puoli kiloa kasviksia päivässä sekä riittävät rasvat ja proteiinit (näistä huolehdin joka päivä) kuin kaikkien einesten totaalinen karsiminen.
Hittoako se sinulle kuuluu. Ja "ituhippi" kuuluu sanoihin, joita ainoastaan todelliset moukat käyttävät.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:36"]
[/quote]
[/quote]
Juu kato, paljon parempi vetää paskaa naamariin kokoajan. Hyi siis miks ees yrität???!!!? Kaikki tai ei mitään.
Tai miten ois kohtuus kaikessa, välillä voi syödä paskaakin jos muuten on ruokavalio kunnossa.
Miksi sua kiinnostaa noin paljon muiden ruokaostokset?