Painan 120 kg enkä aio ikän laihduttaa,kysyttävää?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:17"]
Mun sisko oli sun kanssa samoilla linjoilla, kunnes lapsen BMI oli yli 30 ja Se alkoi saamaan rytmihäiriöitä. Sen jälkeen molemmat söi ja urheili itsensä normaalipainoon. Nyt on kuulemma hauskempaa!
[/quote]
Mulla ollut rytmihäiriöitä 17v asti ja silloin olin hoikka eli eivät johdu siitä eikä niitä voi parantaa.
Niin olen minäkin ja vain 172 cm! Kolesteroli on 3.2, verenpaine noin 110/65, juoksen helposti 4-5 kilometriä puolessa tunnissa ja voin laittaa kädet varpaitten alle suorin jaloin (siis pääsen pidemälle kuin vain koskettamaan varpaita).
Ei se kilomäärä kaikkea sano, voi olla 50 kiloa korkealla kolesterolilla ja verenpaineella, terveys on tärkeämpää kuin numero.
Miten ehditä käydää kaupassa tiheään ja raskit laittaa ruokaan paljon rahaa? Tämä on ainoa kysymys, jota mietin lihavan nähdessäni. Terveysvalistusta on niin paljon, ettei se ole voinut sivuuttaa Suomessa ketään.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:21"]
Miten ehditä käydää kaupassa tiheään ja raskit laittaa ruokaan paljon rahaa? Tämä on ainoa kysymys, jota mietin lihavan nähdessäni. Terveysvalistusta on niin paljon, ettei se ole voinut sivuuttaa Suomessa ketään.
[/quote]
3 kertaa viikossa käydään kaupassa ja ei meillä herkkuja syödä ihan kotiruokaa syön mutta liian isoja annoksia ja liian vähän liikuntaa. Ja ruokaan menee meiltä 3 hengeltä n. 500€/kk.
Liikutko ketterästi, vai tuntuuko liikkuminen raskaalta?
Jaksatko juosta, esim. 1 km?
Saatko kaupoista kauniita vaatteita?
Saatko mieheltäsi tai muilta ihmisiltä kommentteja ylipainostasi?
Pelkäätkö saavasi aivoinfarktin tai sydänkohtauksen?
Onko sinulla korkea verenpaine?
Jos lapsesi paino alkaisi olla ylipainon puolella, ottaisitko hänen kohdallaan asian vakavasti?
Mitä mieltä miehesi on ulkonäöstäsi/painostasi? Onko tyytyväinen näin vai onko joskus toivonut, että laihduttaisit.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:25"]
Liikutko ketterästi, vai tuntuuko liikkuminen raskaalta?Ei tunnu raskaalta.
Jaksatko juosta, esim. 1 km? Jaksan
Saatko kaupoista kauniita vaatteita?Tilaan netistä ja esim klingelillä ihan nättejä vaatteita.
Saatko mieheltäsi tai muilta ihmisiltä kommentteja ylipainostasi?En ole kertaakaan saanut keneltäkään kommenttia painostani.
Pelkäätkö saavasi aivoinfarktin tai sydänkohtauksen?En pelkää.
Onko sinulla korkea verenpaine?Ei ole.
Jos lapsesi paino alkaisi olla ylipainon puolella, ottaisitko hänen kohdallaan asian vakavasti?
Ottaisin vakavasti mutta hänellä on se ongelma että on alipainoinen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:26"]
Mitä mieltä miehesi on ulkonäöstäsi/painostasi? Onko tyytyväinen näin vai onko joskus toivonut, että laihduttaisit.
[/quote]
Mies rakastaa minua tällaisena kuin olen,olin jo tavatessamme tämän kokoinen kun hän rakastui minuun ja minä häneen.
Millaisen rullatuolin ajattelit hankkia, tavallisen vai sähköisen? Kohta on nimittäin polvet paskana, ei ne kestä tuollaista läskikuormaa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:48"]
Millaisen rullatuolin ajattelit hankkia, tavallisen vai sähköisen? Kohta on nimittäin polvet paskana, ei ne kestä tuollaista läskikuormaa.
[/quote]
No en nyt 41v yhtään minkäänlaista pitää sitten vanhana katsoa sitä asiaa.
Onko sinulle ok että terveytesi tulee vääjämättä romahtamaan ennenaikaisesti ja vanhana et jaksa enää tehdä asioita kuten muut? Oletko sinut sen faktan kanssa että erittäin suurella todennäköisyydellä elinaikaodotteesi ei ole lähelläkään väestön keskiarvoa?
Entäs jos joudut sairaalan ja painosi putoaa 15 kg, kuten minulle kävi?
Miksi teit tällaisen aloituksen? Eikö lie aika selvää, millaisia kysymyksiä tullaan esittämään?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:56"]
Onko sinulle ok että terveytesi tulee vääjämättä romahtamaan ennenaikaisesti ja vanhana et jaksa enää tehdä asioita kuten muut? Oletko sinut sen faktan kanssa että erittäin suurella todennäköisyydellä elinaikaodotteesi ei ole lähelläkään väestön keskiarvoa?
[/quote]
Olen sinut kaikkien noiden asioiden kanssa koska kukaan ei voi tietää koska kuolee.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:57"]
Entäs jos joudut sairaalan ja painosi putoaa 15 kg, kuten minulle kävi?
[/quote]
No sitten siinä käy niin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 11:08"]
Miksi teit tällaisen aloituksen? Eikö lie aika selvää, millaisia kysymyksiä tullaan esittämään?
[/quote]
Ohis:
Luultavasti tämä on se sama tyyppi joka riehuu jokaisessa ylipaino aloituksessa ja haukkuu kaikki liikalihavia arvostelevat mielenvikaisiksi..
[/quote]
Ihan ajankuluksi tein kuten jo tuolla aiemmin sen kerroin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 11:12"]
[/quote]
Ohis:
Luultavasti tämä on se sama tyyppi joka riehuu jokaisessa ylipaino aloituksessa ja haukkuu kaikki liikalihavia arvostelevat mielenvikaisiksi..
[/quote]
No en todellakaan ole sama tyyppi vaan olen nainen joka painaa 120 kg.
lihotatko ittes viellä 200 kiloseksi ?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 10:15"]
Onko miehesikin yhtä kookas?
[/quote]
Mies on 173cm ja 71 kg.