Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu osoittautui yllättävän hankalaksi, teenkö jotain väärin?

Vierailija
10.01.2014 |

Millainen profiili kannattaisi pistää, ja millaisia asioita kertoa ensimmäisissä viesteissä? Haluaisin mahdollisimman "helposti" saada selville, onko miehellä samantapaisia suunnitelmia tulevaisuudelle kun mulla on. Eli siis tällasia perustietoja, koska en halua tavallaan hukata taas kuukausia aikaa johonkin tyyppiin, joka ei halunnutkaan suhdetta missään vaiheessa tai ei haluakkaan koskaan lapsia. Eihän semmoset jutut sitten vaan toimi, joten ihan turhaa.

Vuosia sitten tein yksinkertaisen profiilin ja ilman kuvaa. Muutama mies otti yhteyttä, ja yhden kanssa päädyin pidempään parisuhteeseen ja avoliittoon. Eron jälkeen olen luullut, että olisi taas yksinkertaista löytää parisuhdeainesta oleva mies netin kautta, onnistuihan se viimeksikin tosi helpolla.

No, ei ole onnistunut enää. Mielestäni en ole edes nirso ulkonäön tai muun suhteen, haluan vaan tavallisen ja normaalin miehen ilman päihdeongelmia, luonnehäiriöitä jne. Mulla on taas ollut kuvaton tavallinen ilmoitus, jossa on lyhyt esittelyteksti. Olen pistänyt siihen etsiväni elämänkumppania, rajannut ihannekumppanin ikähaarukan ja haluavani lapsia tulevaisuudessa.

Tottakai kaikki Peräkammarin Pervopetterit pistävät aina kuvattomiin profiileihin viestiä, eikä se mua haittaa, annan vain olla. Joten nämä "uuuuh mikä muija siel on?T:Pertsi 50v" -viesteistä nyt käy jo heti selväksi, että ei kiitos ja niihin en käytä aikaa.

Olen sitten itse pistänyt viestiä mielenkiintoiselta vaikuttaville tyypeille, ja pistänyt heti ekaan viestiin, että voin lähettää kuvan. En ole mikään kaunein kukkanen, vaan ihan tavallinen. En kuitenkaan usko, että ulkonäköni rajoittaa kovinkaan paljon. Hyvä vaan, jos megatissisiä pissisblondeja etsivät tajuavat pysyä musta kaukana.

Ei vaan löydy ketään oikeasti potentiaalista!!! Olen muutaman kanssa käynyt treffeillä. Kaksi heistä oli jo lähemmäs 30v, eikä ainuttakaan parisuhdetta takana. Itse olen ollut tosiaan pidemmässäkin suhteessa, ja toivon sitä jo tässä iässä myös kumppanilta. Eri asia, jos ei oo halunnut olla suhteessa. Nuo olisivat halunneet, mutta ihmettelivät kun ei koskaan ole kenenkään kanssa natsanneet. Treffien jälkeen en kummankaan kohdalla kyllä ihmetellyt enää yhtään sitä, että naiset ei noiden kanssa uudelleen lähde mihinkään. Kolmannen ehdokkaan kanssa olen jutellut paljon netissä, nähny muutamasti ja todella kiva ihminen. Ihastuinkin jo, vaikka mitään ei tapahtunut. Sanoi etsivänsä kumppania tositarkoituksella, mutta ei sitten haluakkaan suhdetta mun tai kenenkään kanssa? Kaikenlisäksi huomasin parin kuukauden kuluessa, että tyypillä on tosi paha päihdeongelma. Ajanhukkaa siis oli tämäkin herra.

Mitä teen väärin, vai eikö netistä enää oikeasti löydy kunnon miehiä? Ovatko vaatimukseni sittenkin liian isoja? Mulle on aika sama, onko mies amis vai akateeminen, blondi vai brunette, pitkä vai lyhyt. Kunhan on jotenkin normaali ulkonäöltään, luotettava ja mitä nyt yleensä ihmiset kumppaneiltaan haluavat. Eikai se ole liikaa vaadittu? Tuntuu, että olen jo kolmen tyypin jälkeen valmis ryhtymään taas vanhaksi piiaksi jonnekkin. Menee tosi paljon aikaa hukkaan, kun ensin juttelee ehkä pari viikkoa koneella (osa tietysti karsiutuu jo tässä vaiheessa pois, onneksi), sitten paljastuukin, että mies haluaa muuttaa Siperiaan eikä tahdo ikinä lapsia. Tottakai kumppanin etsintä vie aikaa, mutta en pääse kunnolla mihinkään tapailu- tai säätöasteelle. Kaikki noista nyt karsiutuneet pois joidenkin treffien kohdalla, erityisesti toi kolmas tapaus kyllä harmittaa, mutta olkoon. Turhauttaa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:35"]

65, mistä tiedät, että Aino ei ole seurustellut?

Ihan normaalia olla sinkku 30v, ei se kerro siitä onko aiemmin ollut parisuhteessa vai eikö. Miehillä on siinä mielessä parempi asema, että biologia ei tule lapsiasioissa vastaan. Siksi ehkä naisilla (kuten minulla) on enemmän stressiä siitä, että löytää ajoissa miehen. Niitä lapsia kun en minä ainakaan haluaisi tehdä ihan lyhyen tuttavuuden perusteella. Joten jos tapaa miehen kun on 35v ja haluaa ensiksi seurustella vuosia, voi tulla jo vähän kiire.

Ei kaikki kokemattattomat ole mitään säälittäviä. Riippuu siitä, mitä on puuhannut elämässään. Jos on 10v roikkunut netin deittipalstalla ja koko ajan halunnut parisuhdetta, on vähän erikoista, että ei löydy mitään. Kuten sanoin, eivät kaikki ole halunneet seurustella. Se on ihan ok, kukin tyylillään.

Minua on kuitenkin edellinen parisuhde sekä muut miesjutut opettaneet valtavasti. Ennen sitä en tiennyt miten olla parisuhteessa, ja siksi varmaan suhteen alku olikin jotenkin haastavaa aikaa kun en vaan osannut seurustella. Eksälle homma oli huomattavasti helpompaa ja rennompaa, mutta joutui tavallaan opettamaan mua olemaan parisuhteessa kun mulle vakava suhde oli jotain ihan uutta. Tietysti jokainen suhde on erilainen, mutta kokemus opetti ainakin mua tässä asiassa. 

Tämä nyt ei mitenkään liity tämän keskustelun aiheeseen.

[/quote]

No ainakin itse Aino itseään ikisinkuksi kuvaili.

Ja ymmärrän toki perustelusi, en väheksy parisuhteesta saatua kokemusta, mutta tuon aiemman kommentoijan tylytys meni jo vähän yli.

Vierailija
42/88 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemattomuus itsessään nyt mitenkään erityisen outoa ole, mutta se on vähän epäilyttävää, jos ihminen itse valittelee sitä jo heti tuttavuuden alussa. Minäkin olen ikäisekseni seurusteluasioissa melko kokematon nainen, mutta ei tulisi mieleen ihan heti sitä toitottaa. Ja jos noin 30-vuotias on näissä asioissa täysin kokematon, niin kyllä sille joku syy on, ja on huolestuttavaa, jos sitä ei muka itse ollenkaan tiedosta. Eri asia sitten toki se, kannattaako näitä syitä heti kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pari miestä siis heti alussa kertoneet, että ei ole kokemusta normaaleista parisuhteista. Toinen vielä kertoi olleensa kusipää naisia kohtaan, ei ekoilla treffeillä kerrota tommosta :D.

Olen myös miettinyt sitä, että seksuaalinen kokemattomuus voisi olla myös hankalaa. Tuntuisi todella epämielyttävältä olla jollekin se ensimmäinen, huh. Tietenkään seurustelemattomuus ei tarkoita, että olisi poikuus tallella. En tiedä...

AP

Vierailija
44/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 10:41"]

Kannattaa laittaa kuva suoraan profiiliin, moni ei ota yhteyttä kuvattomiin esittelytekstistä riippumatta (eivät edes avaa profiilia sitä lukeakseen).

[/quote]

Itse en ainakaan halua, että joku tuttu voi nähdä minut deittipalstalla.

Vierailija
45/88 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa kyselemään: Miksi osa piilottaa tai poistaa profiilinsa? Yksikin mies, jolla oli kuvallinen profiili, pisti todella pitkän viestin mulle. En voinut vastata mitään, koska lukiessani viestin huomasin profiilin olevan piilotettu/poistettu. Sitten yhden hemmon kanssa vaihdoin pari viestiä, jossa viimeisimmässä mies kyseli kiinnostuneen oloisena harrastuksestani. Kun luin viestin, niin huomasin tässä saman homman.. Mitä järkeä on pistää kysymyksiä sisältävä viesti, ja sitten poistaa profiili? Toinen näistä oli vielä palauttanut profiilinsa parin viikon päästä, ja vieraillut mun profiilissa. En oikein tiedä, pitäiskö sitten vastata vai ei, aiemmin kun en pystynyt ton poiston takia. 

Vierailija
46/88 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:20"]

Ap palaa kyselemään: Miksi osa piilottaa tai poistaa profiilinsa? Yksikin mies, jolla oli kuvallinen profiili, pisti todella pitkän viestin mulle. En voinut vastata mitään, koska lukiessani viestin huomasin profiilin olevan piilotettu/poistettu. Sitten yhden hemmon kanssa vaihdoin pari viestiä, jossa viimeisimmässä mies kyseli kiinnostuneen oloisena harrastuksestani. Kun luin viestin, niin huomasin tässä saman homman.. Mitä järkeä on pistää kysymyksiä sisältävä viesti, ja sitten poistaa profiili? Toinen näistä oli vielä palauttanut profiilinsa parin viikon päästä, ja vieraillut mun profiilissa. En oikein tiedä, pitäiskö sitten vastata vai ei, aiemmin kun en pystynyt ton poiston takia. 

[/quote]

Miehet olivat jo laittaneet viestejä kymmenille, ellei jopa sadoille naisille. Sinä vastasit liian hitaasti, jolloin jannut olivat jo häipyneet koko palstalta kun ei kukaan kuitenkaan heille mitään vastaa.

Vierailija
47/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

74:lle...  näin se menee.  Suomi on kaksien standardien luvattuu maa aivan kaikessa.  Olin liki 30:ksi minäkin sinkkumies, ja huomasin kyllä sen epäluulon, mitä moinen asiantila aiheutta.  "Ei tuo kelpaa minullekaan, jos se ei ole aiemmin kelvannut muillekaan."  Toisaalta: Asialla on se hyvä puoli, että näin tuli sitten kyllä vältettyä ne väärät naiset.  

Olin muuten sitä mieltä vastaavasti kyllä jo minäkin, että irrallaan olevat noin kolmikymppiset naiset kuuluvat toiseen kahdesta ryhmästä, rumat tai hullut.  Ihan normaaleilta ja terveiltä ne eivät enää vaikuttaneet miehenpisteytyslistoineen.  Tuntuu kuin kuka tahansa olisi kelvannut, kuka olisi ne reunaehtot vain täyttänyt.  Tuo jos mikä oli hyvin tyrköittävää, ja aiheutti useammankin kerran väistöliikkeitä.

Korjasin lisäksi asian suuntautumalla tuolloin itseäni 5 vuotta nuorempiin naisiin, ja yhden tuollaisen kanssa olen nyt sitten yhä onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta myöhemmin.

8-)

Miehen vaihtoarvo nousee iän ja kokemuksen ja menestyksen myötä, mutta naisella vaihtoarvo vain ja ainoastaan laskee.  Sitä nämä prinsessat noine vaatimuslistoineen eivät vielä vain tiedä....

Se vain on niin, että älykäs mies jos hoksaa sen vaatimuslistan, hän häipyy ja aivan heti.  Se on beetta uros, joka siihen jää enää sitten häntäänsä heiluttamaan, että josko sitä nyt jotenkin vaikka kuitenkin kelpaisi...

Vierailija
48/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan mies ei ole kiinnostunut lukemaan turhan pitkiä jaarituksia senssi-ilmoituksissa.

Vierailija
49/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:03"]

Jos asut Oulussa päin voisin esitellä sulle tosi mukavia, tienaavia, eikä mitään rumia ja kunnollisen parisuhteen haluavia fyysikkomiehiä. Ovat valitettavasti vaan niin miesvaltaisella alalla, eikä kukaan niistä tykkää baareissa iskemisestä, että olisivat vielä sitä oikeaa löytäneet. Itsekkin kelpuuttaisin ne jos olisi vaan mahdollista...

[/quote]

En asu Oulussa :(. Oma alani on todella naisvaltainen. En ole sairaanhoitaja tai lähihoitaja, joku sitä kuitenkin kysyisi. Näistä piireistä ei tosiaankaan miestä löydy, kun ei ole opiskeluporukassakaan tietääkseni ainuttakaan sinkkumiestä. Ylipäänsä miehiin tutustuminen IRL tuntuu hankalalle, kun en harrastuksissakaan tapaa uusia ihmisiä. Onhan mulla toki miespuolisia kavereita, mutta nekin varattuja tai ei tosiaankaan natsaa siinä mielessä. T: AP

[/quote]

missäs näihin fyysikkomiehiin voisi törmätä? terv. nainen oulusta

Vierailija
50/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ottaisin paljon mieluummin täysin parisuhdekokemattoman miehen kuin miehen, jolla on takanaan sarja epäonnistuneita suhteita. Eikö hiomaton timantti ole parempi kuin joku sellainen, joka näyttää alussa ihanalta mutta paljastuukin myöhemmin itsekkääksi, pettäjäksi, väkivaltaiseksi, tms?

Mutta minä olenkin parisuhdekokematon 30-v. nainen, joten mistäpä minä mitään tietäisin. ;)

Vierailija
51/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

74: Lainaamasi viestin kirjoittajahan oli ollut parisuhteessa, joten en ymmärrä pointtia.

Ehkä voisin tosiaan ottaa hieman rennommin. Olen ehkä valikoinut kaverini oudosti, mutta tasan yksi kaveri on tällä hetkellä sinkku. Tuntuu jotenkin hankalalle, kun muut ympärillä menee kihloihin ja yrittävät vauvaa. Itse asiassa tuo sinkkukaverini on ainut, joka ei ole "vähintäänkin" avoliitossa. Tiedostan, että mulla on taustalla sosiaalista painetta. Todella hankala nauttia sinkkuudesta, minä kun aina olin haaveillut tekeväni lapset nuorena. Se nyt on selvää, että niin ei tule enää tapahtumaan. Osaan minä yksinkin olla, ja onhan tässä jo oltukkin. En tarvitse toista tuomaan mulle onnen, vaan haluan jakaa oman onneni jonkun kanssa.

AP

Vierailija
52/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin, että ap olisi jotain 40v+ jolla kamala kiire löytää mies ja saada lapsia mutta ap onkin 24v.

Eteesi tulee vielä monta miestä. Kannattaa olla ihan rauhassa asian suhteen ja tosiaan etsiä niitä miehiä oikeassa maailmassa eikä netissä.

Vierailija
53/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopivan seuran löytäminen olekaan helppoa. Etsin muutama vuosi sitten seuraa 26-vuotiaana miehenä, eikä sopivia naisiakaan ollut liikaa.

Niin moni profiili oli mitäänsanomaton. Tosiasia on se, että mies ottaa yleensä yhteyttä. Antakaa aihetta yhteydenottoon! Halusin aina yhteyttä ottaessani löytää jotain kontekstia mistä voisin puhua, koska en ollut parin lauseen massapostittaja. Pidin pitkähköistä profiileista, joissa oli paljon asiaa ja ehkä vähän keveyttä sen lisäksi. On hyvä muistaa, että kirjoitat miehille. Pidämme näin keskimäärin suoraan asiaan menevästä ilmaisusta vihjeiden ja mysteerin sijaan.

Jos profiilissa oli vain lattauksia tai pari lausetta, en saanut kuvaa ihmisestä sen takana. Silloin voisin korkeintaan ottaa yhteyttä kertomalla itsestäni mahdollisimman hyvin ja ytimekkäästi. Toivonko tämän vaivannäön jälkeen kuulevani jotain konkreettista naisesta, vielä sormet ristissä sen puolesta, että kaiken lisäksi pidän kuulemastani? Suoraan sanottuna ajanhukkaa. Ihan yhtä hyvin voisin tutustua tuntemattomaan livenä, siellä sentään näkee kehonkieltä ja ulkonäköä. Korkeintaan kahdenlaiset miehet tuhlaavat aikaansa huonoon profiiliin; sellaiset joilla ei ole parempaakaan tekemistä, tai seksiä massapostituksella kenestä tahansa hakevat. Kummastakaan naiset eivät ole kiinnostuneita.

Pidän siitä, jos nainen sanoo ideaalitilanteen olevan parisuhteen löytyminen, mutta pärjää tarvittaessa yksinkin ja haluaisi ihan aluksi vain rennosti tutustua. En mielelläni ota yhteyttä sellaiseen, jolla on kiire naimisiin, tekemään lapset ja haluaa käydä ulkomaanmatkoilla vähintään kahdesti vuodessa. Se tuntuu siltä, että suunnitelmat on jo tehty, lähes päivämääräkin kirkkoon valmiiksi varattu ja tarvitaan enää nopeasti joku jamppa pönöttämään kuvaan puku päällä, kun riisiä heitetään päälle ja nainen väläyttää harjoitellun hymyn kameralle. 

Pidä mielessä, että mitä tiukemmat kriteerit laitat sitä vähemmän joustavalta ihmiseltä kuulostat. Tarkka kuvaus harvemmin sattuu osumaan profiilia lukevaan mieheen, eikä hän välttämättä halua ottaa yhteyttä, vaikka sattuisikin. Haluaisitko sinä olla kotona aina hiukset laitettuna ja juhlameikki päällä, vai rennosti ja mukavasti miehen kainalossa? Miehetkin kaipaavat sitä, ettei oma nainen ala heitä heti arvostemaan, jos ovat ihmisiä pienine vikoineen. Kriteereitä täytyy olla, mutta ei liian tarkkoja. Minusta esim. tuollainen kuuden vuoden ikähaarukka on tiukka. Myös pituudessa näkee tiukkoja alarajoja tyyliin 175cm tai 180cm. Itse 175cm pitkänä mietin haluanko ottaa edes yhteyttä tällaiseen, jolle olen rimaa hipoen tarpeeksi pitkä. Eikä se kerro minusta yhtään enempää kuin hänen kuppikokonsa kertoo hänestä.

Vierailija
54/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:41"]

Hei ap, sä olet kyllä mun mielestäni aika nuori. Itse tossa iässä biletin kavereiden kanssa, matkustelin ja harrastin kaikkea kivaa sekä hölmöä. 

Jospa lähtisit liikenteeseen sen ruudun tuijottelun sijaan, tutustu uusiin ihmisiin ja tee kaikkea kivaa mistä tykkäät. Parhaat kaverit ja mahd elämänkumppanin löydät todennäköisesti paljon helpommin ja jännittävämmin maailmalta kuin netistä. Nauti vapaudestasi ja sinkkuilusta, etenkin jos edellinen suhteesi ei ollut niin hyvä. Ei ole mikään pakko pariutua heti uudestaan, opettele olemaan ihan itseksesi myös. :)

[/quote]

Tämä kirjoittaja ei tiedä, mistä puhuu. Kaikki eivät sieltä maailmalta kumppania löydä. Hyvä vain, jos ottaa onnen omiin käsiinsä ja oikeasti uskaltaa lähteä etsimällä etsimään parisuhdetta. Prinssit eivät noin yleisesti ottaen tule kotiovelta kysymättä hakemaan.

Otan esimerkiksi itseni. Olen 25-vuotias korkeakoulutettu nainen (valmistun maisteriksi ennen 26-vuotissyntymäpäivääni). Viihdyn kotona kokkailemassa, pelaamassa, lukemassa ja katselemassa elokuvia, mutta minulla on silti paljon ystäviä ja pari hyvää kaveriporukkaa, joiden kanssa käyn ulkona ja istun iltaa joka kuukausi. Työllistyn esiintymis- ja ohjaustaitoja vaativaan ammattiin, ja minulla on jo nyt monen vuoden työkokemus aktiivisesta ja omatoimisesta aspaduunista. Olen opiskelujen aikana harrastanut myös vähäsen ainejärjestötoimintaa ja tavannut ihmisiä. Muutenkin harrastan myös kodin ulkopuolella erilaisissa liikuntaryhmissä ja esimerkiksi kansalaisopistojen kursseilla. Olen asunut vuoden verran ulkomailla, jolloin onnistuin taas alusta asti luomaan itselleni oman sosiaalisen verkostoni. Olen elänyt. Olen pitänyt hauskaa niin kuin nyt itse hauskanpidon ymmärrän. Tämän voin vakuuttaa.

Parisuhdetta en kuitenkaan löytänyt, en mitään vähäisestikään parisuhteeseen tai edes säätöön viittaavaa, ennen kuin kokeilin nettitreffejä. Kiitos itselleni, että kokeilin! Netissä sitten kohtasin pitkähkön suhteen nro 1, ja eron tultua olen nyt jälleen netin avustuksella tavannut nykyiseni, joka toivoakseni on myös tulevaisuuteni. Kyllä nettideitit ovat ihan hyvä ja tarkoituksenmukainen väylä uusien ihmisten tapaamiseen niille, jotka eivät uskalla baarista tuoda ketään kotiinsa tai joille baariympäristö ei muutenkaan ole luonteva alkututustumiseen niin, että edes puhelinnumeroija vaihdettaisiin.

Ap:lle sanon, että nettideittien avulla olen tavannut yhteensä kolme miestä. Yhden ihan ok:n, joka ei kuitenkaan lopulta kohdellut minua hyvin eikä uskaltanut sitoutua. Yhden nounoun. Ja sitten yhden kultaista kultaisemman, jonka kanssa jakaa elämäni. En osaa antaa sinulle muuta neuvoa kuin että älä vain luovuta. Vapaita, kivoja miehiä on sinunkin ikäsillesi paljon liikenteessä. Myös nettideittipalstoilla, joista tosiaan se Suomi24 Treffit on ilmaisista paras ja aktiivisin.

Vierailija
55/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

81: En ole tehnyt mitään tuollaisia rajoja. Ikähaarukka on n. 24-30v, olen jutellut sekä vanhemmille että nuoremmille. En filtteröi miehiä pituuden tai muun vastaavan perusteella :D. En ole tehnyt edes rajausta koulutuksen suhteen, ja tämä raja taas tuntuu olevan monella miehellä. Ei kelpaa amis, vaan ihannekumppanilla tulee olla korkeakoulututkinto  tai vähintäänkin opiskella sellaista. Sama varmasti naisillakin, mutta itselleni ei ole tutkinnolla väliä.

Miksi nainen ei saisi ottaa kiinnostavaan mieheen yhteyttä? Minunkin ikäisiä naisia on tuolla palstalla kuin sieniä sateella, enkä mainosta profiiliani etusivulla tms. Tietysti jos joku sopiva mies ottaa yhteyttä, on se vain hyvä asia. 

Itse olen tehnyt tähän asti niin, että olen pääsääntöisesti ottanut yhteyttä miehiin. En vaivaudu tietenkään, jos en täytä hänen ihannekumppaninsa kriteerejä. Olen kertonut itsestäni enemmän kuin parilla sanalla, mutta en kuitenkaan mitenkään tylsistyttävän pitkästi. Olen myös sanonut, että voin lähettää kuvan jos mies niin haluaa.

Varmaan pitäisi sitten pistää profiiliin kuva, mutta jotenkin arkailen sitä todella paljon.. En vaan halua, että kukaan tuttuni bongaa minut sieltä. En muutenkaan julkaise pärstästäni (omalla nimelläni tai ilman) pitkin nettiä, tuoltakin on niin helppo vaan napata joku kuva ja käyttää sitä väärin. Ehkä olen vain vellihousu, en tiedä :D.

AP

Vierailija
56/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 82 viestistäsi! Ei todellakaan ole kaikille helppoa löytää mies IRL. En minäkään mikään ujo hissukka ole, ja kavereita kyllä on. Baareissa pidän yleensä hauskaa kavereiden kanssa, joten ei ole tapana vain häippästä jonkun random-miekkosen seuraan. Muutenkin toi yökerhoilu on jo vähän jäänyt, käy aika pahasti lompakon päälle.. Kiva, että olet löytänyt kumppanin sieltä :)!

Vierailija
57/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24ssä  ilmettelen miksi naiset ei iske miehiä siellä olenkaan  ??

helppo tapa varmaan löytää mies kun katsoo ilmoituksen ja jos mielyttää kuvan perusteella !! kait miehet vastaa lisä kysymyksiinkin 

Vierailija
58/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! :) Lisään vielä, että tuolla "prinssi ei tule kotoa hakemaan" tarkoitan sitä, että todennäköisyys sille, että aivan sattumalta vain kohtaisi jonkun erittäin hyvin itselle sopivan seurustelukumppanin, on todella pieni. Enhän minäkään (ja tuskin ap:kaan) ole ikääni neljän seinän sisällä istunut, mutta omista porukoista ja harrastuksista, vaikka niiden parissa kuinka aktiivisesti menisikin ja tekisikin, ei välttämättä kumppania vain tule vastaan.

Suuri osa vapaista ihmisistä kai jossain mielessä nimenomaan etsii jotakuta, on haku päällä. Toiset baareissa, jotka ovat tähän tarkoitukseen yleisiä ja yleisesti tällaisiksi tiedettyjä paikkoja, toiset puolestaan nettitreffeillä. Olin pitkään sitä mieltä, ettei hakemalla kannata hakea, koska silloin toive parisuhteesta menee ihmisen erityisyyden yli, mutta oivalsin lopulta, että kyllä vain minunkin pitää vain etsiä ja vähän kuuluttaa ympäriinsä, että haluan seurustella. Ja vaikka nettideiteistä olen aina lähtenytkin treffikaveria metsästämään eli tavallaan suhdetoive edellä, ei se ole milloinkaan tehnyt tyhjäksi sitä tosiseikkaa, että lopulta se on juuri se ihminen, joka sytyttää tai on syttyttämättä. Eipä sitä kenen tahansa kanssa kimppaan päädy, vaikka molemmilla olisikin suhde tähtäimessä.

Vierailija
59/88 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun täytyy ainakin "hakemalla hakea" sitä kumppania. En tosiaankaan oleta, että joku komea uros törmää muhun Alepassa, ja siitä alkaa vuosisadan rakkaustarina :D. Jos piirit on sellaiset kuten mulla, että ei vain pyöri niitä vapaita miehiä niin ei sitten. Todella monen mielestä nettideittailu on säälittävää, vaikka luulisi ihmisten olevan avoimempia tällaisille asioille. Siinä on yks syy, miksi en välttämättä kuvaani haluaisi sinne pistää..

AP

Vierailija
60/88 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää suudella montaa sammakkoa ennen kuin joku niistä muuttuu prinssiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan