Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies saa stondiksen tanssiessaan hitaita

Vierailija
10.01.2014 |

Niin miksi ihmeessä se pitää paljastaa tanssikumppaneille?

Luuleeko ne sitä imarteluks?

Ällöttävää!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan harrasta seksiä jonkun tuiki tuntemattoman kanssa vaikka olisi miten komea.

Ap

Vierailija
22/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondistaan naiseen kyhnyttävä mies tekee seksuaalisen aloitteen, yrittää saada naisen mukaan paljastamalla oma kiihottuneisuutensa. Tai sitten on vain onneton tapaus joka hieroo itseään naiseen tilaisuuden tullen, niin kauan kuin tanssi kestää ja/tai nainen hermostuu.

Stondisäijän voi ihan hyvin tönäistä kauemmaksi jos ei tykkää, tai sitten voi lopettaa tanssimisen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se on naisen velvollisuus antaa. Lukee ihan lakikirjassakin muuten, §348.

Vierailija
24/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuossa pykälässä lukee?

Vierailija
25/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehet vastata tähän

Ap

Vierailija
26/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen mies, ja olen vähän ymmälläni siitä että stondista hierotaan naista vasten. Tosin mulla on aina ollut ihan hyvin naisia, joten ei ole tarvinnut lähteä tuollaiseen epätoivoon - mutta en siis tajua että joku nainen tuollaisesta syttyy. Mä olen saanut naisen kuumaksi ihan avoimella käytöksellä. Katsomalla silmiin ja kehumalla naista. Jos ei nappaa, ei jää mikään epäselväksi, jos taas nainen syttyy, homma etenee omalla painollaan.

En tosiaan käsitä sitä, että jotain randomdaamia vie tanssilattialle, että voisi hieroa kalua häntä vasten. Jotenkin säälittävää. 

Vierailija
27/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random tyypin kanssa olis todella creepyä ja lähtisin tilanteesta saman tien, mutta vakihoidon/poikaystävän kanssa kiihottuisin tod. näk. itsekin.

Vierailija
28/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tällainen tapahtunut tanssilavalla. Herra tuli hakemaan useita kertoja kunnes tangossa huomasin tämän. Tanssit jäi kesken, lähdin pois koko paikasta.

Vierailija
29/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:18"]

Mitähän tuossa pykälässä lukee?

[/quote]

Nainen, joka tanssii hitaita miehen kanssa miehen saadessa stondiksen, on sakon tai vankilatuomion uhalla oltava kyseisen miehen tätä halutessa kyseisen miehen kanssa sukupuoliyhteydessä. Joka ei tätä tee, tuomittakoon vähintään 15 päiväsakon sakkoon tai enintään puoleksi vuodeksi vankilaan.

Vahvistanut 1.4.1984 Tasavallan presidentti Mauno Koivisto

Vierailija
30/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:29"]

Ap

[/quote]

Niin ainakin lapin kiimaviikoilla stondiksella takaa varman petikaverin seuraavaksi yöksi. Toimii varmaan muualakin :). Meinaan jos joku lähtee lattialta kun painaa jäykällä niin uutta matoa vaan koukkuun, viimeistään kolmas ottaa kankeuden puheeksi ja se on jo lupaus puikottamisesta :D. Toimii!

Vierailija
31/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:43"]

Ap

[/quote]

Niin ainakin lapin kiimaviikoilla stondiksella takaa varman petikaverin seuraavaksi yöksi. Toimii varmaan muualakin :). Meinaan jos joku lähtee lattialta kun painaa jäykällä niin uutta matoa vaan koukkuun, viimeistään kolmas ottaa kankeuden puheeksi ja se on jo lupaus puikottamisesta :D. Toimii!

[/quote]

*reps* :D Koska ne Lapin kiimaviikot on?

Vierailija
32/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin aika usein kiimalima alkaa valumaan kun tanssin hitaita, eikö teillä muka?

Vierailija
33/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sitä muuten mies joka ei puhu eikä pussaa ilmaisisi kiinnostuksensa?

Vierailija
34/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:43"]

Ap

[/quote]

[/quote]

*reps* :D Koska ne Lapin kiimaviikot on?

[/quote]

Ruska ja keväällä n. maalis-huhtikuu kun naisporukoita pörrää keskuksissa

Vierailija
35/42 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on niin söpöö ja kiihottavaa jos pojalla rupee stondaan ku istuu syliin, tanssii hitaita, makoilee lähekkäin sängyssä yms... Oon sit varmaan ainut joka aatelee niin:/

Vierailija
36/42 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 20:17"]

Minulla on käynyt muutaman kerran niin että tanssikumppanilla on alkanut stondata ja ihan kun mies olisi ollut siitä ylpeä ja painautunut niin liki että tilanne on varmasti tullut julki.

[/quote]Mitä teit, tanssit loppuun saakka likistellen?

Vierailija
37/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tansseissa mies oikein vatkaa itseään naiseen

Vierailija
38/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun kävin tasseissa niin kyllähän ton sai välillä tuntea. En pistänyt pahakseni, mutta en kyllä antanutkaan stondaajalle. Nyt kun on 50 v niin varmasti olisin imarreltu jos näin kävis tansittajalleni.

Vierailija
39/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuos sitten minulle sattui että mua tanssittaneella nuorella miehellä alkoi seisoa.

Nostin vaan katseen ja hymyillen kysyin ..mitä.

Ujostellen poika kysyi että annanko.

Nii siinä kyllä kävi etten lyönyt laukulla vaan menin poikien vuokramökkiin ja kivaa oli.

40/42 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennenhän tuo oli ihan tavallista! Eikö muka nykyään? Oma kokemukseni on, että 95 % naisista tykkäsi, painautui lähemmäksi jne. Tanssi on erotiikkaa, ei mitään urheilua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan