Hyvännäköinen, älykäs, henkisesti vakaa - valitse kaksi
http://datingjesus.files.wordpress.com/2010/03/img00394.jpg
Törmäsin vuosia sitten netissä oheiseen kuvaan, mutta se jäi kummittelemaan mieleeni. Kun aloin miettiä sekä itseäni että naispuolisia tuttaviani, huomasin tuon kolmion pitävän hämmästyttävän hyvin paikkansa.
Mitä kahta sinä edustat?
Kommentit (51)
Mä olen ilmeisesti ainakin tyhmä, kun en tajua tota kolmiota ja mikä idea on?
Olen kaunis ja älykäs-sekä hävyttömän epävakaa. Luopuisin ulkonäöstä tasaisen mielen eteen, kahdesti miettimättä. Paljon enemmän iloa olen saanut äo-stani kuin hyvistä ulkonäkögeeneistä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:20"]
Olen kaunis ja älykäs-sekä hävyttömän epävakaa. Luopuisin ulkonäöstä tasaisen mielen eteen, kahdesti miettimättä. Paljon enemmän iloa olen saanut äo-stani kuin hyvistä ulkonäkögeeneistä.
[/quote]
Minä taas luopuisin ennemmin älykkyydestäni ollakseni vakaampi. Ulkonäkö on hyödyttänyt minua huomattavasti enemmän elämässäni, eikä minun tarvitsisi olla edes älykäs pärjätäkseni niillä ansioilla, vaikka ulkonäölleni tapahtuisi jotain nyt.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:20"]
[/quote]
Minä taas luopuisin ennemmin älykkyydestäni ollakseni vakaampi. Ulkonäkö on hyödyttänyt minua huomattavasti enemmän elämässäni, eikä minun tarvitsisi olla edes älykäs pärjätäkseni niillä ansioilla, vaikka ulkonäölleni tapahtuisi jotain nyt.
[/quote]
totta, ulkonäöllä pärjää.
vaan minä en halua. Kroppani menee hukkaan mukavissa vaatteissani eikä ehostus/hiusten vääntely kiinnosta. Perussiisti olen. Pitäisi olla kiinnostunut ulkonäöstään että siitä voisi hyötyä.
Tää on ihan totta. Otin fiksun ja komean miehen mutta jestas mikä tuuliviiri...
Olen hävyttömäsit kaikkea noita, en nyt superasteella jokaista mutta tasaisesti kaikkea.
Jos on pakko valita niin älykäs ja hyvännäköinen (omasta perspektiivistäni). Henkisesti vakaa en nimittäin ole. Mutta kyllähän tuo on ihan höpöhommia, miettikää nyt, tuohan tarkoittaa sitä että ruma on automaattisesti henkisesti vakaa ja älykäs. Kyllä minä vain tunnen ihmisiä, jotka ovat rumia, mutta eivät silti älykkäitä jne :) Ja kaunis ei voi olla sekä älykäs että henkisesti vakaa. Tai että tyhmä on aina nätti ja henkisesti vakaa, tai henkisesti epävakaa on sitten aina kaunis ja älykäs...
Miten täällä kaikki ovat älykkäitä ja kauniita, miehet komeita ja fiksuja. Todellisuudessa suurin osa on keskinkertaisia, mitä tuolla näkee.
Miten täällä kaikki ovat älykkäitä ja kauniita, miehet komeita ja fiksuja. Todellisuudessa suurin osa on keskinkertaisia, mitä tuolla näkee.
Kauniita vastaajia. Olisipa mukava nähdä kuvia.
Ystävien hyvältä näyttävät miehet eivät usein näytä yhtä hyvältä ulkopuolisen silmissä.
Olen kaunis ja älykäs, mutta tuulellakäypä. Mieheni älykäs ja henkisesti vakaa.
Tässä mies. Älykäs ja henkisesti vakaa kuin peruskallio, ulkonäkö onkin sitten mitä on. ihan tyytyväinen kaikkeen muuhun, paitsi eron jälkeiseen yksinäisyyteen.
Älykäs eniten, mutta henkisesti vakaan ja kauniin välillä en osaa valita, Kumpaankin jonkun verran muttei mitenkään erityispaljon.
olen kaunis ja älykäs.... vaihtaisin vaikka älykkyyteni välittömästi henkiseen vakauteen.
En voi edes kuvitella puolisoa tai lapsia kun olen näin sairaalloisen mustasukkainen ja ailahtelevainen. Ajattelen aivan liikaa ja spekuloin asioita jotka jäävät vaivaamaan ja tuovat sitten unettomuutta joka aiheuttaa järkyttäviä pelkoja päivällä huokaus :/
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:14"]
Tässä mies. Älykäs ja henkisesti vakaa kuin peruskallio, ulkonäkö onkin sitten mitä on. ihan tyytyväinen kaikkeen muuhun, paitsi eron jälkeiseen yksinäisyyteen.
[/quote]
Kiitän. Siis alapeukusta, sille yksi.
En ole mitään noista, eniten kuitenkin älykäs
henkisesti vakaa ja kaunis myös täällä
Riippuu tietysti mitä tarkoitetaan älykkyydellä, jos sillä tarkoitettaisiin menestystä korkeakoulu opinnoissa ja myöskin työelämässä voisin lukea itseni myös älykkääksi. Itselleni oikea älykkyys merkitsee kuitenkin ihan jotain muuta, enkä itse koe kuuluvani tähän kastiin. Mieheni puolestaan on älykäs ja komea.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:50"]
Jos noista pitää valita niin olen henkisesti vajaa ja älykäs. Samat kaksi valitsisin, jos niiden perusteella pitäisi valita kumppani.
[/quote]
Henkisesti vajaa ja älykäs?
[/quote]
Tunneäly?