Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköinen, älykäs, henkisesti vakaa - valitse kaksi

Vierailija
10.01.2014 |

http://datingjesus.files.wordpress.com/2010/03/img00394.jpg

Törmäsin vuosia sitten netissä oheiseen kuvaan, mutta se jäi kummittelemaan mieleeni. Kun aloin miettiä sekä itseäni että naispuolisia tuttaviani, huomasin tuon kolmion pitävän hämmästyttävän hyvin paikkansa.

Mitä kahta sinä edustat? 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti vakaa ja kaunis myös täällä

Riippuu tietysti mitä tarkoitetaan älykkyydellä, jos sillä tarkoitettaisiin menestystä korkeakoulu opinnoissa ja myöskin työelämässä voisin lukea itseni myös älykkääksi. Itselleni oikea älykkyys merkitsee kuitenkin ihan jotain muuta, enkä itse koe kuuluvani tähän kastiin. Mieheni puolestaan on älykäs ja komea.

Vierailija
42/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen hyvännäköinen ja varsin älykäs, en varsinaisesti henkisesti vakaa vaan aika tuulella käyvä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista pitää valita niin olen henkisesti vajaa ja älykäs. Samat kaksi valitsisin, jos niiden perusteella pitäisi valita kumppani.

Vierailija
44/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:49"]

Minä taas olen hyvännäköinen ja varsin älykäs, en varsinaisesti henkisesti vakaa vaan aika tuulella käyvä :/

[/quote]

Kiireessä unohdin vielä lisätä, että mieheni taas on älykäs ja henkisesti vakaa, muttei perinteisessä mielessä erityisen komea. Saman valinnan tekisin uudestaan.

Vierailija
45/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:49"]

[/quote]

Kiireessä unohdin vielä lisätä, että mieheni taas on älykäs ja henkisesti vakaa, muttei perinteisessä mielessä erityisen komea. Saman valinnan tekisin uudestaan.

Vierailija
46/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:50"]

Jos noista pitää valita niin olen henkisesti vajaa ja älykäs. Samat kaksi valitsisin, jos niiden perusteella pitäisi valita kumppani.

[/quote]

No, älykkyyden kanssa voi olla vähän niin ja näin kun en edes osaa kirjoittaa henkisesti vakaa :D T: Nro. 7

Vierailija
47/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen henkisesti vakaa ja hyvännäköinen, mutta epäsivistynyt ja matemaattis-loogisesti jossain heinäsirkan ja muoviämpärin välissä.

Vierailija
48/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 17:52"]

Mäkin olen henkisesti vakaa ja hyvännäköinen, mutta epäsivistynyt ja matemaattis-loogisesti jossain heinäsirkan ja muoviämpärin välissä.

[/quote]

Onneksi mieheni taas on älykäs ja vakaa, hänellä tosin se ulkonäkö on sitten heinäsirkan ja muoviämpärin sekoitus.

Vierailija
49/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Edustat siis vain yhtä hyvettä. Onnittelut!

Vierailija
50/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Henkisesti vajaa ja älykäs?

Vierailija
51/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että olen hyvännäköinen ja älykäs. Ilmeisesti en ole siis henkisesti niin vakaa kuin itse kuvittelin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän