Taidan vaihtaa Prisman jatkossa Cittariin
Olen pitkään käynyt Prismassa, se kun on tuossa lähellä. Nyt kävin Cittarissa, joka sekään ei kauhean kaukana ole, ja puuttui kärryillä jokapaikan tukkivat eläkeläiset, kilometrin mittaiset kassajonot, tyhjät hyllyt kolmen jälkeen iltapäivällä, kiireen tuntu ja alelappuhamsterit odottelemassa ilta-alennuksen alkua..
Kommentit (21)
Eihän siellä Cittarissa kenelläkään ole varaa käydä, siksi siellä on niin väljää.
Ei Prismassa voi käydä. Lidl on kiva, koska siellä ei ole ketään.
no prisma on v tun kallis ja ääs marketti myös lisäksi kaikki vähä äkyiset käy noissa
Käytän molempia tasaisesti tarjousten mukaan. Eläkeläisistä ei suurta haittaa ole minulle, mutta nämä mammat ja the Isät vaunujensa kanssa ajavat päälle! Hyllyjen välissä ja kassajonossa. Vaunujen lisäksi niillä on ostoskärryt, ja yksi tai useampi lapsi siinä vierellä huutamassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä Cittarissa kenelläkään ole varaa käydä, siksi siellä on niin väljää.
Kyllä minulla on. Ostan mitä tarvitsen ja lähden. Aikaakin kului vähemmän, täällä kun Prisma on jättihalli.
Minä käytän aina lähintä kauppaa, on se mitä ketjua tai minkä tasoinen marketti hyvänsä. Aina noihin kauppoihin on mennyt suht sama määrä rahaa, ostan ruoat aina sen hetkisen tarpeen mukaan mahdollisia tarjouksia ja kaupan omia merkkejä hyödyntäen. Tällä hetkellä kauppa sattuu olemaan K-Market, jossa voin käydä kävellen, eli en osta liikaa senkään takia. Isoihin marketeihin mennessä mukaan pitää laskea bensa- tai bussikulut, ilmaista menoa nekään eivät ole.
Suurin syy välttää Prismaa on se stanan Coop. Pahempaa roskaa ei ole koskaan vastaan tullut. Joo on varmaan jonkun verran halvempaa, mutta tuotteena sellaista ala-arvoista jätettä että ei siihen kehtaa koskea. Tämäkin olisi vielä OK jos Prisma olisi tuonut Coopin tuotteet muiden, parempien rinnalle, pelkästään halvempana vaihtoehtona. Mutta kun ei, kun monessa tapauksessa laadukkaammat tuotteet ovat kokonaan hävinneet, ja tilalla on VAIN Coop-jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Tein tuon jo aikoja sitten, en vaan kestä Prisma, enkä Lidl-kansaa.
Lidlissä käy ulkkarit ja vähäosaiset suomalaiset. Itse käyn Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy välttää Prismaa on se stanan Coop. Pahempaa roskaa ei ole koskaan vastaan tullut. Joo on varmaan jonkun verran halvempaa, mutta tuotteena sellaista ala-arvoista jätettä että ei siihen kehtaa koskea. Tämäkin olisi vielä OK jos Prisma olisi tuonut Coopin tuotteet muiden, parempien rinnalle, pelkästään halvempana vaihtoehtona. Mutta kun ei, kun monessa tapauksessa laadukkaammat tuotteet ovat kokonaan hävinneet, ja tilalla on VAIN Coop-jätettä.
En voisi olla enempää samaa mieltä! Coopin ylityrkytys minutkin karkoitti Prismoista.
Mä olen vaihtanut siksi, että Coop-tuotteet on vallanneet liikaa alaa Prismassa, ja ne on järkyttävän huonoja. Usein ei ole enää edes muuta vaihtoehtoa kuin Coop.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kertomus siitä. Ei ole mitään Amerikan-tiedettä tehdä sitä oma ostoslistaa sovelluksella ja verrata hintoja. Nyt pääsiäisen ostokset ovat cittarissa halvemmat.
Suomesta puuttuu sellaiset keskikokoiset, siistit ruokakaupat, joissa hedelmät ovat kauniisti esillä ja luomutuotteita on tarjolla. Kaikki marketit ovat joko duopolin tai Lidlin ja aika ankeita halleja. Tänne vois tulla M&S ja Whole Foods tai edes Carrefour.
Coopin haukkumisen vastapainoksi voin kuitenkin todeta että se mikä Prismassa toimii on ne käsiskannerit. Se että käyt kaupassa kerran viikossa, ostamassa koko perheelle käytännössä viikon ruoat, helpottuu kyllä kun voit jokaisen tavaran valmiiksi skannata ja pakata kasseihin suoraan ostoskärryyn, jo kaupassa. Sitten lopuksi vaan kassan kautta ulos, ilman että koko kärryjen sisältöä pitäisi ensin nostaa hihnalle ja sitten takaisin kärryyn/kasseihin. Siitä vaan autolle, kamat sisään ja kotipihaan. Näin sen olisi aina pitänyt olla.
lopetin s kaupoissa käynnin kun tanelinirvi naama alkoi hokemaan tämä ei ole tätä samalla erosin s pankista TÄMÄ ON TÄTÄ MINUN PUOLELTA. jotain rajaa asiakkaiden ala arvostuksessa. HEH HEH HEH.
Vierailija kirjoitti:
Coopin haukkumisen vastapainoksi voin kuitenkin todeta että se mikä Prismassa toimii on ne käsiskannerit. Se että käyt kaupassa kerran viikossa, ostamassa koko perheelle käytännössä viikon ruoat, helpottuu kyllä kun voit jokaisen tavaran valmiiksi skannata ja pakata kasseihin suoraan ostoskärryyn, jo kaupassa. Sitten lopuksi vaan kassan kautta ulos, ilman että koko kärryjen sisältöä pitäisi ensin nostaa hihnalle ja sitten takaisin kärryyn/kasseihin. Siitä vaan autolle, kamat sisään ja kotipihaan. Näin sen olisi aina pitänyt olla.
Helpompaa on tilata ne tohon kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan saa tavaraa ne coopin on kuin kalliimmat merkit
Tein niin ja nyt en 2 kerran jälkeen halua enää sittaria. Paitsi tietyissä tuotteissa ok. Tuoretiskin lumous katosi äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa mitään eroa esim Coopin 1€ tonnikalassa vs Abban 4€ tonnikala.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vaihtanut siksi, että Coop-tuotteet on vallanneet liikaa alaa Prismassa, ja ne on järkyttävän huonoja. Usein ei ole enää edes muuta vaihtoehtoa kuin Coop.
Eikä ole huonoja.olet nirso.
Tein tuon jo aikoja sitten, en vaan kestä Prisma, enkä Lidl-kansaa.