Mun tuttu hankki 3 lasta. Nyt on kokoajan töissä ja äiti 3 pienen lapsen kanssa kotona.
Iso omakotitalo piti saada. Ja nyt sitten mies on päivät pitkät töissä, että saa rahat riittämään kaikkeen.
Itse en moista jaksaisi.
Kommentit (29)
No se on sen perheen valinta. Vaimo saa hengähdystauon työelämästä ja mies tuo leivän pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Olisikin. Mutta kun ei ole. Mies on yrittäjä ja somettaa kokoajan työpäivästään, mitä on tänään taas tehnyt.
Itse aina aattelen, että jää lapset paljosta paitsi kun isä huitelee päivät pitkät missä sattuu. Ap
Hienoa
Ovat keskenään sopineet näin jo alkujaankin. Erinomaista toimintaa, ovat suunnitelleet tämän jo valmiiksi.
No jopas on elämää, etteivät sinulta kysyneet mielipidettä ensin. Mokomat!
Vierailija kirjoitti:
No se on sen perheen valinta. Vaimo saa hengähdystauon työelämästä ja mies tuo leivän pöytään.
Hengähdystauon työelämästä. 🤣
Koti onkin lapsille parempi paikka kun lasten säilömiseen tarkoitetut kennelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Olisikin. Mutta kun ei ole. Mies on yrittäjä ja somettaa kokoajan työpäivästään, mitä on tänään taas tehnyt.
Itse aina aattelen, että jää lapset paljosta paitsi kun isä huitelee päivät pitkät missä sattuu. Ap
Asutko siis samassa taloudessa. Onko tässä siis kyseessä omat lapsesi.
Tiedän samanmoisen perheen. Mies oli töissä koko ajan, mutta totuus oli, että kävi naapurissani sinkkunaisen luona. Siinä ne työkiireet.
AUTA HERRA MEITÄ
Eivät kysyneet sinun mielipidettäsi.
SIIS TÄHÄN TROLLAUKSEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Mikä sitten on vaihtoehto? Isäkin jää kotiin ja veronmaksajat elättää koko katraan? Arvostan enemmän sitä, että kun lapsia hankitaan, ne myös elätetään itse.
Minkä alan asentaja hän on? Monella asentajalla onkin hyvät palkat, jos pystyy painamaan urakkatöitä.
Onko kunto liian heikko ja vähäiset voimat riittävät vain kaljatölkin nostamiseen huulille?
Hengähdystauko 😁😁😁😁😁! Voin vakuuttaa, että kyllä tuntui hengähdystauolta päästä takaisin töihin.
Neljän äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille onkin. Toiset eivät pärjää lapsettomanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän samanmoisen perheen. Mies oli töissä koko ajan, mutta totuus oli, että kävi naapurissani sinkkunaisen luona. Siinä ne työkiireet.
Novellia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan töistä ja kummassa selviää paremmin!
Eiköhän mies ole pitkään töissä ihan vaan siksi, että pääsee siten paljon vähemmällä kuin kotona ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mies ole pitkään töissä ihan vaan siksi, että pääsee siten paljon vähemmällä kuin kotona ollessa.
Fantasiaa.
Höpö höpö