Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako varattu mies ostaa toiselle naiselle spontaanisti ruusuja?

Vierailija
09.01.2014 |

Suuttuisitko sinä, jos miehesi tekisi näin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ostaa. En suuttuisi mutta pitäisin sitä hyvin omituisena.

Vierailija
42/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle niitä ruusuja ostelisi. Vaikkapa äidilleen tai siskolleen kiitokseksi lastenhoidosta tai tädilleen saa ostella ihan vapaasti. Jollekin yhteiselle kaverillekin tai kaverinsa vaimolle jos ostaisi kiitoksena jostain tai vaikkapa osanottona suruun tai onnitteluna synttäripäivänä/valmistumisen johdosta tms. niin ok. Kiitoksena opettajalleen opintojen päättyessä ok antaa ruusukimppu. Tiedän, että mieheni muistaa joulun alla työn kautta yhteistyötä tekeviä naisia joskus spontaanisti suklaarasialla tms. Tämäkin ok, kun haluaa kiittää yhteistyöstä ja avusta ja säilyttää hyvät välit, jotta saa apua jatkossakin.

Jos ihan jollekin naiselle, johon ei ole mitään työ-/ystävyys-/sukulaisuus- tai muuta sidettä, ostelisi ruusuja ja asiassa olisi joku romanttinen asetelma, niin se tuntuisi oudolta. Ihan vaan työkaverillekin romanttisessa mielessä ruusujen ostelu ei olisi ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ostaa minullekin ruusuja todella usein, joten kimpun ostaminen esimerkiksi työkaverille syntymäpäivien johdosta olisi suurinpiirtein ok. Toki kysyisin, että eihän siinä ole mitään takana, mutta muuten ilahtuisin että mieheni on niin ajattelevainen.

Vierailija
44/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa; mun mieheni ei juurikaan kukkia ostele minulle, joten olettaisin että spontaanissa ruusujen ostossa minulle vieraalle naiselle olisi joku todella hyvä syy. 

Tosin olen itse saanut ruusuja työpaikalla miespuoliselta työkaveriltani, kiitoksena kun häntä autoin. Minusta se oli kaunis ele eikä siinä ollut takana mitään sen enempää.