Suosikki Pirkka-tuotteesi?
Jos puhutaan siis elintarvikkeista.
Itse tykkään kovasti Pirkan kiviuunipitsoista, varsinkin tonnikalasta. Mielestäni parhaimpia pakastepitsoja.
Ne valmiit salaattisekoituspussit jossa on siis eri salaatteja valmiina ja siihen listään tomaatit ja kurkut on myös meillä ahkerasti käytössä. Teidän lempparit?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:28"]
Vihreä pesto. Sitten ne rommisuklaakeksit, niitä ei enää oo.
Kauppiasta saattaa ärsyttää, yleisesti sanoen siis, kun kaupan merkistä ei tule niin paljoa katetta. Tiedänpä sellaisen tapauksen että festareiden aikaan roudataan oman kaupan merkkikalja varastoon että jääpi jotain katetta.
[/quote]
kaupan omissa merkeissä on parempi kate.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:14"]
Mieluiten käyttäisin laatutuotteita, mutta marketeissa on nykyisin vain näitä kauppojen omia halvalla tehtyjä paskamerkkejä, kuten Pirkkaa, Rainbowia, Euroshopperia jne.
Vituttaa myös kun te nuoret kehutte esim. juuri Pirkkaa, kun ette paremmasta tiedä! Kaupat tarkoituksella eivät enää myy entisiä laatumerkkejään, jottei pääsisi syntymään vertailutilannetta.
[/quote]
Sokea vaiko vain älyllisesti rajoittunut kirjoittaja?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:29"]
Maailman paras suklaa on Pirkan: hasselpähkinävalkosuklaa.
[/quote]
Tuo nyt ei ole suklaata, valkosuklaasta puuttuu olennainen raaka-aine että voisi olla suklaata. Hyvää karkkia varmasti, sitä en epäile.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:29"]
Maailman paras suklaa on Pirkan: hasselpähkinävalkosuklaa.
[/quote]
Tuo nyt ei ole suklaata, valkosuklaasta puuttuu olennainen raaka-aine että voisi olla suklaata. Hyvää karkkia varmasti, sitä en epäile.
[/quote]
No jos siinä paketissa lukee suklaa, niin kyllä se on suklaata. Muuta suklaata en syö. Tai syönhän: Kalevin mustikka-valkosuklaa, joka on lähes yhtä hyvää kuin tuo Pirkka.
Pirkan vihreä pesto on myös minun suosikkini. Olen testannut monia vaihtoehtoja, mutta Pirkan pestoon palaan aina kuitenkin. Pirkka-tuotemerkkien takaa löytyy ihan laadukkaita valmistajia, kuten esim. Juustoportti. Painii ihan eri sarjassa kuin Rainbow tai Xtra, jotka ovat todellisia halpismerkkejä.
Suosittelen Pirkka silmänympärysvoidetta. Edullinen, kotimainen ja hajusteettomana sopii myös herkälle iholle. Toinen suosikkutuotteeni on täällä jo mainittu Pirkan vihreä pesto. Autenttisuudesta en tiedä, mutta omaan makuuni se parempaa kuin kalliimmat pestot.
Pirkka-Pekka Petelius. Ai se olikin elintarvikkeesta. Kahvi, entinen Costa Rica, hyvä hinta-laatu -suhde.
Rommi-suklaakeksit oli niiiin hyviä! Miksei niitä enää valmisteta? ;( Yks mitä ostan paljon: kiireisen kotiäidin pelastus; pakastealtaasta peruna-juuressekoitus ja silputtu sipuli :) Ja sitten myös pakastealtaasta valkosipulipatonki.
Silmänympärysvoide ja vauvaöljy. En juuri osta muita pirkkatuotteita, kun käydään aina Lidlissä...
Tykkään Pirkka-tuotteista, kun ovat muutamaa poikkeuksta lukuunottamatta laadukkaita! ja edullisia. (Olen kova vertailemaan tuoteselosteita ja kilohintaa.) Meillä paljon ostettuja ovat broilerin fileesuikaleet sekä mustikat, jotka ovat kotimaisia.
Vastaavat rainbowt ovat laadultaan huonompia (mustikat pakattu puolassa ja broilerissa e-koodeja, ei 100% lihaa) mutta kuitenkin saman hintaisia. Tulee huijattu fiilis, siksi en tykkää s-ketjusta:(.
Myös Pirkka-pähkinät ovat suosikkejamme, erityisesti pekaanipähkinät, kilohinta on niissä edullinen.
Tonnikalapitsa ja riisivanukkaat (risifrutti ja rainbown on liian kovaa)
Pirkka tonnikala vedessä, vihreä pesto ja moni muu. Pirkka on ihan toista tasoa tosiaan kuin Rainbow ja euroshppper.
Silmänympärysvoide, pakastetuulihatut ja salsadippi. Ja tosiaan olen unohtanut ne rommikeksit. Laitettaisiinko porukalla palautetta, että rommikeksit takaisin?
Karpalo-kerma rooibos!