Suosikki Pirkka-tuotteesi?
Jos puhutaan siis elintarvikkeista.
Itse tykkään kovasti Pirkan kiviuunipitsoista, varsinkin tonnikalasta. Mielestäni parhaimpia pakastepitsoja.
Ne valmiit salaattisekoituspussit jossa on siis eri salaatteja valmiina ja siihen listään tomaatit ja kurkut on myös meillä ahkerasti käytössä. Teidän lempparit?
Kommentit (60)
Pirkka juustoraaste, isossa sinisävyisessä pussissa. Hyvänmakuista ja edullista.
Sama kuin nelosella!
Ne amerikkalaiset cookiet on kans jotain niin hyvää!
Paprikasuikaleet (pakaste): edullisia ja tulee lisättyä vähän joka ruokaan, kun on niin helppo ottaa tarvitsemansa määrä pakastimesta. Ostan kyllä sipulit ym. tuoreena mutta pakaste-paprikoihin olen jäänyt koukkuun :)
Edullinen turkkilainen jogurtti, Juustoportin valmistama.
Ehdoton Pirkkasuosikkini on urheilusukat... mutta ne nyt ei kuitenkaan ole elintarvike, joita tässä kyseltiin.
Pirkalla on monta hyvää tuotetta, ei nyt vaan tule kaikki mieleen. Tiramisu on ainakin hyvää, ja mozzarellapitsa.
Pirkka kiviuunipizza on parasta pakastepizzaa kuten tuolla jo sanottiinkin.
Myös mun suosikki on ne kiviuunipitsat. Ne on käsittääkseni ainoita Suomessa myytäviä oikeita italialaisia, tosiaan kiviuunissa paistettuja pitsoja. Maistuvat samalta kuin aidossa tulikuumassa pitseriauunissa tehdyt. Tonnikala on mauista paras.
Kiitos vinkeistä, just olen lähdössä kauppaan ja täältä sai uusia ideoita :) Kiviuunipitsoja pitää kyllä testata, samoin turkkilaista jogurttia.
Pirkan pakastecroissantit, ihan mielettömän hyviä. Itse tykkään rapeista ja lehtevistä croissanteista ja nämä ovat just niitä :)
Kaikki Pirkka Parhaat-sarjan juustot ovat mielettömän hyviä! Varsinkin Buffalo Mozzarella, Halloumi ja Valkohome. Amppari mehujäät ovat myös suosikkeja jo lapsuudesta :)
Pirkan maustetut tomaattimurskat (chili, valkosipuli ja yrtti) - ei sisällä ollenkaan sokeria, toisin kuin Rainbown vastaavat. Ainoa syy, miksi pitää välillä poiketa Cittariin.
Ja tietty herkutteluhetkiin Amppari-mehujäät:) saakohan niitä vielä? ei ole tullut ostettua pariin vuoteen..
Minunkin suosikkini on kiviuunipizzat, ja niistä erityisesti tonnikalapizza. Ja sitten tykkään tosi paljon chilitonnikalasta, sitä kuluu mulla paljon ;)
Spagetti on hyvää, pärjää paljon kalliimmalle Barillalle. Jos tykkää hapokkaasta ruusunmarjateestä, Pirkka taitaa olla ainoa vaihtoehto. Muut on löllöjä.
Pirkalla on hyvät yrtti-kananuudelit, pakastepitsapohjat (Italialaisia, mukana tomaattisose), luomutomaattimurska (tuhtia kamaa eikä mitään vettä), cola...
Gluteenittomat kaupassa paistetut leivät.