Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosikki Pirkka-tuotteesi?

Vierailija
08.01.2014 |

Jos puhutaan siis elintarvikkeista.

Itse tykkään kovasti Pirkan kiviuunipitsoista, varsinkin tonnikalasta. Mielestäni parhaimpia pakastepitsoja.

Ne valmiit salaattisekoituspussit jossa on siis eri salaatteja valmiina ja siihen listään tomaatit ja kurkut on myös meillä ahkerasti käytössä. Teidän lempparit?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomat kaupassa paistetut leivät.

Vierailija
2/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka juustoraaste, isossa sinisävyisessä pussissa. Hyvänmakuista ja edullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan parhaat -sarjan vanha goudajuusto. Hyvä hinta-laatuauhde.

Vierailija
4/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin nelosella!

Ne amerikkalaiset cookiet on kans jotain niin hyvää!

Vierailija
5/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikasuikaleet (pakaste): edullisia ja tulee lisättyä vähän joka ruokaan, kun on niin helppo ottaa tarvitsemansa määrä pakastimesta. Ostan kyllä sipulit ym. tuoreena mutta pakaste-paprikoihin olen jäänyt koukkuun :)

Vierailija
6/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen turkkilainen jogurtti, Juustoportin valmistama.

Ehdoton Pirkkasuosikkini on urheilusukat... mutta ne nyt ei kuitenkaan ole elintarvike, joita tässä kyseltiin.

Vierailija
7/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvovesi :)

Vierailija
8/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on monta hyvää tuotetta, ei nyt vaan tule kaikki mieleen. Tiramisu on ainakin hyvää, ja mozzarellapitsa.

Vierailija
9/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kiviuunipizza on parasta pakastepizzaa kuten tuolla jo sanottiinkin.

Vierailija
10/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun suosikki on ne kiviuunipitsat. Ne on käsittääkseni ainoita Suomessa myytäviä oikeita italialaisia, tosiaan kiviuunissa paistettuja pitsoja. Maistuvat samalta kuin aidossa tulikuumassa pitseriauunissa tehdyt. Tonnikala on mauista paras.

Vierailija
11/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka puolikuivattu tomaatti

Vierailija
12/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, just olen lähdössä kauppaan ja täältä sai uusia ideoita :) Kiviuunipitsoja pitää kyllä testata, samoin turkkilaista jogurttia.

Vierailija
13/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan pakastecroissantit, ihan mielettömän hyviä. Itse tykkään rapeista ja lehtevistä croissanteista ja nämä ovat just niitä :)

Vierailija
14/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Pirkka Parhaat-sarjan juustot ovat mielettömän hyviä! Varsinkin Buffalo Mozzarella, Halloumi ja Valkohome. Amppari mehujäät ovat myös suosikkeja jo lapsuudesta :)

Vierailija
15/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan maustetut tomaattimurskat (chili, valkosipuli ja yrtti) - ei sisällä ollenkaan sokeria, toisin kuin Rainbown vastaavat. Ainoa syy, miksi pitää välillä poiketa Cittariin.

Ja tietty herkutteluhetkiin Amppari-mehujäät:) saakohan niitä vielä? ei ole tullut ostettua pariin vuoteen..

Vierailija
16/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin suosikkini on kiviuunipizzat, ja niistä erityisesti tonnikalapizza. Ja sitten tykkään tosi paljon chilitonnikalasta, sitä kuluu mulla paljon ;)

Vierailija
17/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagetti on hyvää, pärjää paljon kalliimmalle Barillalle. Jos tykkää hapokkaasta ruusunmarjateestä, Pirkka taitaa olla ainoa vaihtoehto. Muut on löllöjä.

Vierailija
18/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananugetit äärimmäisen pahoja.  Hyi. 

Vierailija
19/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on hyvät yrtti-kananuudelit, pakastepitsapohjat (Italialaisia, mukana tomaattisose), luomutomaattimurska (tuhtia kamaa eikä mitään vettä), cola...

Vierailija
20/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Hasselpähkinärouhe tekee hyvin kauppansa lintulaudalla :)