Mitenköhän Evechicillä menee?
Itse tilasin sieltä joskus yhden mekon. Kaikki hoitui hyvin, tosi palautin tuotteen, koska en pitänyt siitä. Toimitus ja palautus kuitenkin sujui hyvin. Sen jälkeen en ole nettikaupassa käynyt. Mitenköhän Evechic on lähtenyt käyntiin?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:34"]
Varmaan fanien voimin pyörii? Kävin joskus kattomassa sivut, mutta en ollut kiinnostunut (+ruma malli).
[/quote]
Miksi tuota ruma-sanaa pitää käyttää? Aikuinen ihminen? Kertoo vain sen sanan käyttäjän ja viljelijän HUONOITSETUNTOISESTA olosta paljon.
näköjään aika paljon niitä tuotteita myydään loppuun aika nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:40"]
[/quote]
Tai sitten niitä vaatteita on vaan muutama laatuaan, siksi loppuvat niin nopeasti. En tiedä miten tuo nettikauppa voisi menestyä (kilpailijoina esim nelly, asos sun muut), hinnat ovat aika korkeat verrattuna tuohon ax paris-laatuun. Mutta kuten joku sanoikin, nuoret fanit varmaan suurin ostajakunta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:40"]
[/quote]
Pieni varasto.
Rahallisesti niillä ainakin menee hyvin: ostivat kalliin asunnon ja rahankäyttö muutenkin tuntuu olevan aika reipasta. Liekö S saanut hyväpalkkaisen työn.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:00"]
Rahallisesti niillä ainakin menee hyvin: ostivat kalliin asunnon ja rahankäyttö muutenkin tuntuu olevan aika reipasta. Liekö S saanut hyväpalkkaisen työn.
[/quote]
Tai sitten eletään yli varojen...
Ainakin kaksi ihmistä käyttää siihen koko työpanoksena, tekevät täyttä päivää ympäri viikon. NOT. (Siis ulkoiluttavat koiraa, käyvät kaupoilla, kestitsevät vieraita, kyläilevät itse, siivoskelevat, ottavat tirsoja jne.)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:34"]
Varmaan fanien voimin pyörii? Kävin joskus kattomassa sivut, mutta en ollut kiinnostunut (+ruma malli).
[/quote]
Miksi tuota ruma-sanaa pitää käyttää? Aikuinen ihminen? Kertoo vain sen sanan käyttäjän ja viljelijän HUONOITSETUNTOISESTA olosta paljon.
[/quote]
Ei minulla ole huono itsetunto. Mielestäni se malli oli ruma, ikävää jos otit asian noin henkilökohtaisesti. Makuasioita.
Eikös tuo S työskentele myös tän nettikaupan parissa?
Pariskunnan molempien elinkeino on tämä nettikauppa. Lisäksi Xenia höpöttelee tajunnan virtaa unirytmistään, vessakäynneistään, napakorustaan, hiustensa rasvoittumisesta jne. Costumen sivuilla. Auts, eikun siis pitää muotiblogia.
Näillä "töillä" elättävät kohta kolme ihmistä ja koiran.
Onko se mainostanut kauppaansa missään muualla kuin blogissa? En ole ainakaan törmännyt missään mainoksiin ja tuskinpa ilman mainontaa on saanut muita asiakkaita kuin blogin lukijoita.
asunto on velaksi, isän takaama. se ei kerro mitään rahatilanteesta.
Costumessa olen nähnyt mainoksen.
Ai vitsi kun lähäreitä, kassoja ja siivoojia taas kyrsii kun jollain on elämä mukavaa!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:03"]
Ainakin kaksi ihmistä käyttää siihen koko työpanoksena, tekevät täyttä päivää ympäri viikon. NOT. (Siis ulkoiluttavat koiraa, käyvät kaupoilla, kestitsevät vieraita, kyläilevät itse, siivoskelevat, ottavat tirsoja jne.)
[/quote]
Sanot siis, että töitä pitäisi paiskia erillisellä toimistolla 24/7? Varmasti tekevät töitä hieman eri tahtiin kuin 9-5 puurtajat, esim. aamulla työrupeama, päivällä postireissua ja illalla vielä koneella töitä. Itse olen perus 9-5 toimistotöissä, mutta ehdin kyllä hyvin ulkoilla, nähdä ystäviä, käydä kaupoilla, ottaa torkkuja ja jopa roikkua av:lla!
julkista tietoahan osakeyhtiöiden menestyminen on. eli esim kauppalehden sivuilta voi ostaa tulostiedot jos kiinnostaa. kerätäänkö xenian ja s:n raha-asioista huolestuneiden av-mammojen kolehti???
Joo, se blogi on niin ala-arvoista huttua ja tyhjänpäiväistä lätinää, että on kyllä ihme että sillä tienaa noinkin mukavasti. Huoh. Toisaalta, vaatiihan se "julkisuudessa" olemisen.
En tietenkään tarkoittanut, että töitä pitäisi tehdä 24/7. Blogin perusteella tekevät töitä n. 2-3 h per päivä per hlö. Ja sitten ollaan aivan puhki. Kun raskaanakin ja kaikkea.
Miksi se S ei käy enää ollenkaan kotimaassaan? Yhtäkkiä lähes "täysero" ystävistä ja sukulaisista. Eihän X:n laskettuaika vielä ole lähellä. Luulisi, että vaikka yhden viikonlopun joulun aikoihin S (tai molemmat) olisi voineet viettää Englannissa.
Kiva varmaan yhtäkkiä olla jumissa uudessa maassa, jossain porvoon paritalossa.