Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän Evechicillä menee?

Vierailija
08.01.2014 |

Itse tilasin sieltä joskus yhden mekon. Kaikki hoitui hyvin, tosi palautin tuotteen, koska en pitänyt siitä. Toimitus ja palautus kuitenkin sujui hyvin. Sen jälkeen en ole nettikaupassa käynyt. Mitenköhän Evechic on lähtenyt käyntiin?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:54"]

Siis minä olen ymmärtänyt että tämä kaveri tykkää erityisesti Suomen luonnosta, rauhasta, puhtaudesta ja viihtyy täällä erinomaisesti. Siksi halusi varmasti mieluummin Porvooseen isolle tontille, kun Hgin keskustan pikkukämppään keskelle saasteita.

[/quote]

Voihan se olla, mutta briteissä pikkukylässä on aika erilaista kuin jossain porvoossa, siellä istutaan pubeissa iltaisin paikallisten kanssa, ja se on aika sosiaalista meininkiä suomalaisiin verrattuna.

Ehkä se s on tyytyväinen, mutta vaikea kyllä uskoa, luulen sen kuvitelleen tuon erilaiseksi, samanlaiseksi kuin briteissä.

Vierailija
22/135 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kesävaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle kun en ymmärrä, miksi arvostelette toisia ihmisiä?

Vierailija
24/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että toi nettikaupan perustaminen tuli nyt kuitenkin huonoimpaan mahdolliseen saumaan. Ilmeisesti kauppaa perustaessaan ei Xenillä ja S:llä ollut vielä tietoa raskaudesta ja kun tieto perheenlisäyksestä tuli, taisivat asiat kaupan suhteen olla jo niin pitkällä, että oli vaikea enää perääntyä. On mun mielestä täysin ymmärrettävää, että tuoreila vanhemmilla on muuta mielessään kuin nettikaupan pyöritys, mutta luulen, että tämä vauvavuosi koituu Evechicin kohtaloksi, ellei jotain ihmeitä tapahdu. Nytkin kaupassa on ollut jo pitkään käynnissä alet ja viimeisimmät uutuudetkin ovat jo pari kuukautta vanhoja.

Luulen, että ton kaupan henkiin herättäminen vaatisi todella paljon työtunteja, ja Xenillä ja S:llä aikaa ei välttämättä oikein löydy. Ainakin blogin perusteella he ovat tottuneet tosi leppoiseen työtahtiin ja -aikoihin jo ennen vauvaa, joten tuskin nytkään ovat valmiita tekemään mitään ympäripyöreitä päiviä, kun huolehdittavana on pieni tytärkin.

Olisin jotenkin tosi mielelläni nähnyt, että suomalainen bloggaaja perustaa menestyvän yrityksen, mutta tässä nyt tuskin tulee käymään niin, ellei Evechic tee ihan täyskäännöstä.

Vierailija
25/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvältä näytä.

Vierailija
26/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo Evechicin vaatteet näyttävät halvemmilta kuin maksavat. Ei kovin toivottava ominaisuus vaatteelle :/

Vierailija
27/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki näyttävät olevan jotain kamalaa keinokuitua. Juuri sen näköisiä että pari pesua ja se  on sitten siinä...

Vierailija
28/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo evechicin vaatteet on halvan näköisiä ja Xenia on omasta vapaasta tahdstaan tuonut esiin oman suhteensa ja kauppansa, tietysti omassa hyótymismielessä mutta todella lyhytnäköistä jos ei tajua että se on aina kauppa kahteen suuntaan eli ihmisiä ei voi pakottaa ajattelemaan positiviisesti pelkästään Xenian omaksi hyödyksi.

Mä luen Xenian blogia harvoin mutta olen pysynyt kärryillä. Xenia oli fiksun oloinen nuori nainen bloggaamisen alkuaikoina mutta se fiksuus karisi kädenkäänteessä poikaystävän vaihtuessa. Samoin sellainen "glamour" bloggaajan ympäriltä on hävinnyt, viimeistään nyt totaalisesti. Aikuisena ihmisenä ymmärtää mistä se fiksuu ja loiste nuoren naisen elämään aluksi ammentui. Kyse ei ollutkaan Xenian omista ominaisuuksista. Nyt hän on huonosti pukeutuva, hieman hompsuinen, rättikaupan pitäjä jolla on pieni vauva, asunto Porvoossa ja poikaystävä jota ei ole tuntenut kovin kauan ennen vauvan syntymää. Eli sellaista ehtaa white trash-meininkiä. 

Mä en tunne Xenia-tyyppiä henk.kohtaisesti ja omat asiat ovat hienosti. Ihmetyttää vain kuinka  solmuun voi joku oman elämänsä pistää niin lyhyessä ajassa.

Vierailija
29/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä katsomassa mistä on kyse. Asiasta on tehty rikosilmoitus. Ne eivät aina johda minnekään ja vaikka Xenia ei itse halua asiaa ymmärtää niin hänen vapaaehtoinen, oman firman markkinointia varten tapahtunut todella henkilökohtaisten asioiden kertominen blogissa vaikuttaa asian käsittelyyn oikeudellisessa mielessä hyvin paljon. 

En ole tosin tavannut niin röyhkeää julkista kirjoittelua hänestä kuin aikanaan tapahtui Ruususen kohdalla. Silloinhan mentiin syvälle todella intiimeihin asioihin ja asia kosketti myös silloista pääministeriä. Pelkästään Ruususkan omaa persoonaa kohtaa hyökkääminen ei varmasti olisi aikanaan johtanut muuhun kuin hieman vastentahtoiseen tutkintaan. 

Tietysti jos kyse on todellisesta uhkailusta ja suoranaisesta fyysisestä seuraamisesta ja muusta niin huhhuh, se olisi kamalaa eikä varsinaisesti ehkä edes liity alunperin blogiin. 

Vierailija
30/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahansuopia jotkut voivat ollakin.

Kysessä on vastasynnyttänyt nainen, joka on itse asiassa nuoreen ikäänsä nähden saanut paljon aikaan. Jos olette olleet samassa iässä osaavampia, yritteliäämpiä, paremmin tienaavia, asuneet hienommassa omistusasunnossa Porvoon sijaan vaikkapa Helsingin keskustassa ja onnellisemmassa parisuhteessa kuin Xenia, ehkäpä omahyväisyys ja Xenian alaspainaminen ei ole hienostunein tapa osoittaa teidän paremmuutta.

Ei ku ihan hyvällä nää sanoin, tietsä. Sillai realistisesti, elämänkokemuksella. No harsh feelings. Ku se on julkinen bloggaaja ja kaikkee.

Vierailija
31/135 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolta kaupasta voi ostaa mitään ,kun ei ole mitä ostaa. Kaikki on myyty loppuun eli hyvinhän noilla menee

Vierailija
32/135 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millonkohan evechiciin tulossa uusia vaatteita?? viimeksi xenian blogiin päivitetty uutuuksia 19.2.? vähän turhan pitkä paussi aloittelevalle kaupalle...

Vierailija
33/135 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli, oli, meni, pulipuli...Niin nettikauppa kuin Xenian blogiura. alaspäin näyttää menevän lukijamääräkin...

Vierailija
34/135 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä rajaa nyt tuon 'white trash' ilmaisun käytössä! JOku käytti tuota ilmausta, että Xenian elämä on ehtaa wt-tyyliä. Yrittäkään nyt ymmärtää tuon sanan merkitys, sitä käytetään tällä palstalla todella huolettomasti. Xenia on kaikkea muuta kuin wt. 25-vuotias yrittäjä ja oikeustieteen opiskelija, joka asuu omistusasunnossa ym

White trash viittaa Amerikassa trailor parkin alkoholisteihin ja narkkareihin, ja näiden parissa on koko ajan lasten katoamisia, insestiä, rikollisuutta ym  Hyvin kaukana on Xeniasta wt elämäntapa. Se ei missää nimessä viittaa keskiluokkaisuuteen vaan yhteiskunnan (valkoiseen) roskasakkiin.

Pakko pitää tästä esitelmä, koska tällä palstalla tuota termiä käytetään koko ajan väärin.

Vierailija
35/135 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppa lopetettu ja S pistetty töihin. Mihinköhän?

Vierailija
36/135 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö silloin hyvin kun pitää pankista kerjätä? Lainan kerjääminen ei koskaan mun käsittääkseni ole ollut mikään menestyksen mittapuu.

Vierailija
37/135 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:31"]Meneekö silloin hyvin kun pitää pankista kerjätä? Lainan kerjääminen ei koskaan mun käsittääkseni ole ollut mikään menestyksen mittapuu.

[/quote]

Mistä tiedät?

Vierailija
38/135 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:31"]Meneekö silloin hyvin kun pitää pankista kerjätä? Lainan kerjääminen ei koskaan mun käsittääkseni ole ollut mikään menestyksen mittapuu.

[/quote]

Mistä tiedät?

[/quote]

Onhan sitä otettu väkisinkin, ei vaadi erityisiä tietämisiä.

Vierailija
39/135 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrajestas!! hahhahahahah :D etin evechikin sivuja kun oon sieltä joskus takin tilannu. Sivuja en löytäny, mutta tänne eksyin! Kyllä ihmiset jaksaa sitten jauhaa p*skaa :D hahahhahaha ! oon kyllä aivan kauhistunu! kylläpä ihmisiä nyt kiinnostaa miks yritys ei pyöri, miten toinen viettää päiviään ja uskaltaako mies mennä englantiin ilman vaimoa. Hahahhahaha kertakaikkiaan hauskaa lukemista :D

Vierailija
40/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sen ihmeemmin kuin muillakaan nettikaupoilla. En mä usko, että se mikään kultakaivos on. Kilpailu nettivaatekauppojen kesken on kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän