Mitenköhän Evechicillä menee?
Itse tilasin sieltä joskus yhden mekon. Kaikki hoitui hyvin, tosi palautin tuotteen, koska en pitänyt siitä. Toimitus ja palautus kuitenkin sujui hyvin. Sen jälkeen en ole nettikaupassa käynyt. Mitenköhän Evechic on lähtenyt käyntiin?
Kommentit (135)
Eivät varmaan koiranpennun takia viitsi lähteä enkkuihin.... eikä S ehkä malta lähteä ilman Xeniaa..
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:46"]
Eivät varmaan koiranpennun takia viitsi lähteä enkkuihin.... eikä S ehkä malta lähteä ilman Xeniaa..
[/quote]
Tai ei saa/uskalla lähteä ....
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:34"]
Varmaan fanien voimin pyörii? Kävin joskus kattomassa sivut, mutta en ollut kiinnostunut (+ruma malli).
[/quote]
Miksi tuota ruma-sanaa pitää käyttää? Aikuinen ihminen? Kertoo vain sen sanan käyttäjän ja viljelijän HUONOITSETUNTOISESTA olosta paljon.
[/quote]
Ei minulla ole huono itsetunto. Mielestäni se malli oli ruma, ikävää jos otit asian noin henkilökohtaisesti. Makuasioita.
[/quote]
Aivan, makuasia, eli sinun mielestäsi ruma, mutta muiden mielestä ei. Niin rumuus kuin kauneuskin on katsojan silmässä. Ikävää, että katsot maailmaa rumentavan suodattimen läpi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:34"]
Varmaan fanien voimin pyörii? Kävin joskus kattomassa sivut, mutta en ollut kiinnostunut (+ruma malli).
[/quote]
Miksi tuota ruma-sanaa pitää käyttää? Aikuinen ihminen? Kertoo vain sen sanan käyttäjän ja viljelijän HUONOITSETUNTOISESTA olosta paljon.
[/quote]
Ei minulla ole huono itsetunto. Mielestäni se malli oli ruma, ikävää jos otit asian noin henkilökohtaisesti. Makuasioita.
[/quote]
Aivan, makuasia, eli sinun mielestäsi ruma, mutta muiden mielestä ei. Niin rumuus kuin kauneuskin on katsojan silmässä. Ikävää, että katsot maailmaa rumentavan suodattimen läpi.
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:24"]
julkista tietoahan osakeyhtiöiden menestyminen on. eli esim kauppalehden sivuilta voi ostaa tulostiedot jos kiinnostaa. kerätäänkö xenian ja s:n raha-asioista huolestuneiden av-mammojen kolehti???
[/quote]
Pitää malttaa tilikauden päättymiseen asti, sen jälkeen vasta on tiedot rekistereissä. Ps. Taloussanomien sivuilta näkee taloustiedot ilmaiseksi.
Vieläköhän parin vuoden päästä blogi jaksaa kiinnostaa ihmisiä...
Ei helvata. En ollut kuullutkaan koko nettikaupasta ja menin katsomaan, mistä täällä oikein puhutaan. Minähän satun tuntemaan tuon mallin muutaman vuoden takaa. :D
[/quote]
Minä nyt olen vaan ottanut sen linjan etten opeta lapsilleni sellaisia sanoja kuten ruma, läski jne. Ainakaan täällä Kauniaisissa ei nimitellä toisia, ehkä siellä teillä itäpuolen slummilähiössä käytetään noita joka toisessa lauseessa ja opetetaan ne suurin piirtein lasten ensimmäisinä sanoina?
En käsitä miksi S:n pitäisi teidän naisten mielestä lähteä Englantiin kavereita tapaamaan? Kai ne kaverit osaa tulle tänne Suomeenkin? :DDD
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:11"]
[/quote]
Minä nyt olen vaan ottanut sen linjan etten opeta lapsilleni sellaisia sanoja kuten ruma, läski jne. Ainakaan täällä Kauniaisissa ei nimitellä toisia, ehkä siellä teillä itäpuolen slummilähiössä käytetään noita joka toisessa lauseessa ja opetetaan ne suurin piirtein lasten ensimmäisinä sanoina?
[/quote]
Mamma ottaa nyt ihan rauhallisesti vaan. En ole kiinnostunut jatkamaan riidanhaluista keskustelua kanssasi. Hyvää päivänjatkoa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 12:11"]
[/quote]
[/quote]
Hyppään ikävään keskusteluun ulkopuolisena: meille ei Espoon puolella opetettu arvottamaan toisia ulkonäön tai asuinpaikankaan perusteella. Huonot käytöstavat eivät tartu postinumeroalueesta tai toimeentulotuesta. Yritetään kunnioittaa toisiamme!
EIkö ole hyvä, jos joku on onnistunut luomaan työpaikan itselleen ja kumppanilleen? Miksi olette noin vihamielisiä asiasta?
Jos kauppa kannattaa, hyvä. Jos ei kannata, ei sitä tappiollisena kauaa voi pyörittää. Itse toivon ihmisille hyvää, vaikken heitä tuntisikaan.
En ole lukenut kyseistä blogia enkä tunne kyseistä kauppaa, mutta minusta yrittäminen on aina positiivinen asia.
Xenian vuositulothan olivat jo edelliseltä vuodelta ilman nettikauppaakin yli 60 000 euroa, joten varmaan pyyhkii oikein hyvin rahallisesti eikä talous ole kaupasta kiinni, kun aika matalalla profiililla aloittivat, ei kalliita mainoskamppanjoita tai muuta yletöntä maksullista hypetystä.
Mikä ihmeen pakkomielle teillä on S:n kavereista ja heidän tapaamisestaan? Itselläni on ihan täällä Suomessa hyviä ja läheisiä ystäviä mutta ei mekään jatkuvasti tavata. Pari kertaa vuodessa livenä ja muuten pidetään yhteyttä muuten. Toisille sellainen sopii ettei jatkuvasti olla kyläilemässä.
Mikä ihmeen pakkomielle teillä on S:n kavereista ja heidän tapaamisestaan? Itselläni on ihan täällä Suomessa hyviä ja läheisiä ystäviä mutta ei mekään jatkuvasti tavata. Pari kertaa vuodessa livenä ja muuten pidetään yhteyttä muuten. Toisille sellainen sopii ettei jatkuvasti olla kyläilemässä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:11"]
asunto on velaksi, isän takaama. se ei kerro mitään rahatilanteesta.
[/quote]Ei velkaa saa taattunakaan jos ei ole tuloja