Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sossun maksusitoumuksia myydään jo Huuto.netissä

Vierailija
08.01.2014 |

http://www.huuto.net/kohteet/500-lahjakortti-ikea-sotka-asko-isku-muu-liike/296434321

Ei helvetti mitä touhua. Tiedän, että mamut ovat tuota tehneet iät ja ajat, mutta ei noita ennen ole myyty sentään julkisesti netissä.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tääl puhutaa jostai maahanmuuttajista ku toi on suomalainen?!

Vierailija
62/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun ilmianto-poliiseja täällä on. vittuux se teille kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:40"]

Mitä vitun ilmianto-poliiseja täällä on. vittuux se teille kuuluu.

[/quote]Sitä, ettei systeemi kestä tällaista hyväksikäyttöä ikuisesti. Jos se kaatuu, tulee tosi kurjat oltavat.

Vierailija
64/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:32"]Kaikkien tulisi facebookissa ilmoittaa saamansa tuet sekä miten ne käyttänyt.

Se olisi hyvä järjestelmä. Tukea ei annettaisi ellei niitä julkaise.

Niin kansalaiset voisivat seurata toisiaan ja voisi nähdä mitä kukin saa ja onko eroavaisia eri kansalaisuuksien välillä.

[/quote]

Laitetaanko sitten palkatkin samantien näytille, ja mitä sillä ostanut.

Vierailija
65/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:32"]Kaikkien tulisi facebookissa ilmoittaa saamansa tuet sekä miten ne käyttänyt.

Niin kansalaiset voisivat seurata toisiaan ja voisi nähdä mitä kukin saa ja onko eroavaisia eri kansalaisuuksien välillä.

[/quote]

[/quote]Palkathan näkyy nyt jo verotiedoissa.

Mutta omalla työllä tienattu on mielestäni ihan eri asia kuin veronmaksajien kustannuksella yhteiskunnalta vastikkeetta saatu. Varsinkin kun näköjään sosiaaliviranomaisia huijataankin, kuten esim. tässä Pasin tapauksessa.

Vierailija
66/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:43"]

[/quote]

[/quote]Palkathan näkyy nyt jo verotiedoissa.

Mutta omalla työllä tienattu on mielestäni ihan eri asia kuin veronmaksajien kustannuksella yhteiskunnalta vastikkeetta saatu. Varsinkin kun näköjään sosiaaliviranomaisia huijataankin, kuten esim. tässä Pasin tapauksessa.

[/quote]

Etkös sinäkin saa yhteiskunnan tukia. As.tukee, opintotukee, kelasta monenlaista.. ainakin lääkkeistä yht.kunta maksaa jo kassalla osan, maksat vain omavastuun. Ja muuten Plaa plaa

Vierailija
67/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän osoitteeseen tuon voisi ilmoittaa. Helsingin sosiaalitoimelle siis.

Vierailija
68/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:02"]

[/quote]

No miten olis Vantaa?

Vierailija
69/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:02"]

[/quote]

No miten olis Vantaa?

[/quote]

Miksei sivuilla ole mitään sähköposti-osoitetta, en mä nyt sinne ala soittelemaan.

Vierailija
70/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi laittaa palautetta nimettömänä

Vierailija
71/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä olisikin vitsi, niin kyllähän tämäkin on tätä päivää..

Muuttoon saa helpostikin sossusta rahaa ihan tavis suomalainenkin. Muuttoavustus nimellä menee. Nytkö sitten jengiä vituttaa kahta kauheemmin, kun ei ole itse tuota tajunnut? ;)

Vierailija
72/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa mielummin poitsulle jotain spostia että ei toi sitoumus ole hänen myytävissä ja ottaa ilmoituksen pois. Ei välttämättä ole edes tajunnut että ei noin ole soveliasta toimia. Jos sossuun ilmoittaa niin joutuu vaan ongelmiin.

Vierailija
73/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:11"]

Sinne voi laittaa palautetta nimettömänä

[/quote]Liitteeksi screencappi kuvasta ja ilmoituksesta.

Vierailija
74/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:11"]

Muuttoon saa helpostikin sossusta rahaa ihan tavis suomalainenkin. Muuttoavustus nimellä menee. Nytkö sitten jengiä vituttaa kahta kauheemmin, kun ei ole itse tuota tajunnut? ;)

[/quote]

No mua lähinnä vituttaa se, että kun kolmesti ole hakenut avustusta todelliseen tarpeeseen, ei apua herunut. Muuttoautoa olisin kaivannut kun muutin lapsen kanssa pikaisella aikataululla pois väkivaltaisen puolison luota. En saanut, jäi sitten huonekalut sinne ja elettiin leirimeiningillä hetki. Ollessani opiskelijana yritin kahdesti hakea kesäkuulle vähän ruokarahaa, kun ei tullut opintotukea eikä vielä kesätyöpalkkaa. Koska opintolaina oli nostamatta, sossun mukaan olisi pitänyt nostaa sitä vähän reilummin kesäkuulle. En siis rahaa saanut. Olisin kaivannut mulle ja lapselle sitä toimeentulotuen osuutta, josta on vähennetty se kuukausittaisen opintolainan osuus pois.

Mut onhan se siis vitun kivaa, että Pasi-Jamppa saa 500e huonekaluihin. Mun huonekalubudjetti oli vuosituhannen alussa max. 500mk opintotuesta ja lapsilisästä nyhdettynä. Harmi vaan, että Pasi-Jamppa vaikuttaa kovin tyhmältä. Ehkä joku tuttu/sukulainen sosiaalitoimiston jakopuolelta on jeesannut..

Vierailija
75/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:12"]

Ainakin jätkä on rehellinen tuossa, kertoo miten asiat ovat. Mitä noissa salapoliisia leikkimään, antaa ihmisten toimia kuten parhaaksi näkevät.

[/quote]

Eikö voisi sitten rehellisenä kertoa sinne sosiaalitoimistoon, että on saanut jo kalusteet ja palauttaa tuon rahan/sitoumuksen kun sille ei kerran ollut tarvetta? :)

[/quote]

Sanoihan se tuossakin lainanneensa rahat huonekaluihin. Joten jos lainansa maksaa takaisin, niin silloinhan se juurikin menee niihin huonekaluihin.  Enkä ihmettelisi vaikka sossussa olisivat neuvoneet näin toimimaan. Tosin ei varmaan ihan noin julkisesti tarkoittanut. Sama se kaikkihan noin tekee eikä siinä ole mitään väärää, laitonta tms.

Vierailija
76/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:11"]

[/quote]

No mua lähinnä vituttaa se, että kun kolmesti ole hakenut avustusta todelliseen tarpeeseen, ei apua herunut. Muuttoautoa olisin kaivannut kun muutin lapsen kanssa pikaisella aikataululla pois väkivaltaisen puolison luota. En saanut, jäi sitten huonekalut sinne ja elettiin leirimeiningillä hetki. Ollessani opiskelijana yritin kahdesti hakea kesäkuulle vähän ruokarahaa, kun ei tullut opintotukea eikä vielä kesätyöpalkkaa. Koska opintolaina oli nostamatta, sossun mukaan olisi pitänyt nostaa sitä vähän reilummin kesäkuulle. En siis rahaa saanut. Olisin kaivannut mulle ja lapselle sitä toimeentulotuen osuutta, josta on vähennetty se kuukausittaisen opintolainan osuus pois.

Mut onhan se siis vitun kivaa, että Pasi-Jamppa saa 500e huonekaluihin. Mun huonekalubudjetti oli vuosituhannen alussa max. 500mk opintotuesta ja lapsilisästä nyhdettynä. Harmi vaan, että Pasi-Jamppa vaikuttaa kovin tyhmältä. Ehkä joku tuttu/sukulainen sosiaalitoimiston jakopuolelta on jeesannut..

[/quote]

Sä oot vaan kade :D

Vierailija
77/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:16"]

Laittakaa mielummin poitsulle jotain spostia että ei toi sitoumus ole hänen myytävissä ja ottaa ilmoituksen pois. Ei välttämättä ole edes tajunnut että ei noin ole soveliasta toimia. Jos sossuun ilmoittaa niin joutuu vaan ongelmiin.

[/quote]No ihan syystä kyllä.

Vierailija
78/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:11"]

[/quote]

[/quote]

Sä oot vaan kade :D

[/quote]

No miten nyt tahdot kutsua tätä. Nykyään olen ihan palkansaaja, enkä ole kiinnostunut sosiaalihuollon rahoista. Minua harmittaa epätasa-arvoisuus asiassa, jonka pitäisi olla jokaiselle kansalaiselle tasa-arvoinen. Varsinkin kun olen joutunut itse kuseen tämän takia.

Vierailija
79/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 20-v opiskelija tarvitsee 500 euroa yhteiskunnan rahaa uusiin huonekaluihin? Kirpparilta saa vähän käytettyä tavaraa puoli-ilmaiseksi. Yhtä hullua rahanjakoa kuin Kreikan tekosokeille muutama vuosi sitten.

Vierailija
80/146 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:16"]Laittakaa mielummin poitsulle jotain spostia että ei toi sitoumus ole hänen myytävissä ja ottaa ilmoituksen pois. Ei välttämättä ole edes tajunnut että ei noin ole soveliasta toimia. Jos sossuun ilmoittaa niin joutuu vaan ongelmiin.

[/quote]

Ja siinä vaiheessa jamppa myy sitoumuksen kuitenkin muualla? Tuollaisesta tyhmyydestä sietääkin joutua ongelmiin. On ihmisiä jotka oikeasti tarvitsisivat apua muttei saa.