Seksikumppanien määrä ja ikäsi?
Itselläni seksikumppaneita yli 30, ikävä kyllä kiitos villin nuoruuteni. Ikää nyt 25 ja 5 vuotta parisuhteessa.
Kommentit (265)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:35"]
Miksi alapeukkuja ap:lle? Onko siinä jotain pahaa jos on ollut seksuaalisesti aktiivinen? Itse olen 22 ja 17 miestä ollut.
[/quote]
No ei välttämättä pahaa mutta ei mielestäni nyt niin hyvääkään. Naista pidetään jakorasiana ja ei se miehellekään mitään suurta kunniaa tuo jos joka viikonloppu on eri naisen kanssa. Usein nämä uudet kumppanit tarttuvat vielä matkaan niin että molemmat ovat ympäripäissään.
Esim teiniäideissä tämä Roosa oli aika vaikeana kun lapsen isäehdokkaita oli ainakin kolme. On varmaan nyt lapsen myötä kasvanut ihmisenä ja tuntuu kyllä ihan kivalta ja muuten fiksulta tytöltä.
Sanotaan nyt vielä, että vastakkaisessa sukupuolessa on mielestäni paljon muutakin koettavaa kuin seksi. Tutustua voi siis jotenkin muutenkin ..
26vee, 6kpl ja nyt parisuhteessa viim 4 vuotta
Ikä 21 ja seksikumppaneita ollut kaksi, molemmat vakituisia poikaystäviä.
29 vuotta, 0 seksikumppania, vaikka olenkin seurustellut. Ja joo, olen uskovainen.
29v ja kymmenen. Kymmenes on nykyisin aviomieheni, hyvä tasaluku tuli :P
19v ja kolme kumppania. Kaikkien kanssa seurustellut.
ikää 20, kumppaneita 35-40 ja viimeiset 3,5 vuotta ollut suhteessa, enkä ole pettänyt! :) hurjat teinivuodet siis!
ikää 22, kumppaneita 5. Vakavia ja ei niin vakavia... ;)
Olettepa jakaneet tavaraanne auliisti.
Hyh hyh.
20v ja 1 seksikumppani, joka on myös poikaystäväni. Tulee toivottavasti pysymäänkin tuossa yhdessä.
Minun yläasteaikoina jotkut vietti just näitä "railakkaita teinivuosia" vaihtamalla poikia kuin sukkia. Ja nehän oli tietenkin niitä pahimpia pissiksiä. Kännissähän on kiva harrastaa joo. :D
Ei se määrä, vaan tapauskohtaisuus!
Jos anitralla, 35 vuotiaalla perheenäidillä on 4 seksikumppania, mutta silja 22 vuotiaalla 11 seksikumppania, kumpaa pitäisit enemmän jakorasiana? Entä marttia, joka on ollut elämänsä aikana vain yhden naisen kanssa?
jos anitran yksi seksikumppaneista on hänen lastensa isä, mutta loput neljä miestä kertyivät saman viikonlopun aikana. Ensim. 3 gangbangissä perjantaina ja neljäs lauantaina hänen miehensä ollessa kaiken aikaa lasten kanssa kotona odottamassa äitiä kotiin. Sen sijaan silja ei ole koskaan pettänyt parisuhteessa, vaan kumppaneiden määrä on suoraan verrannollinen parisuhteiden tai niiden välissä olleiden kahden yhdenillanjuttujen määrään. Sen sijaan martin ainoa seksikumppani on taas tyttö, jota hän käytti sohvalla kotibileissä tytön vahvan humalatilan takia hyväkseen.
Think about it.
en laske panojeni määrää, koska luvulla on vähemmä merkitystä kuin motiivilla. Nämä tilastot ovat ihan yhdentekeviä eivätkä kerro juuri mistään.
29v, 1.