Seksikumppanien määrä ja ikäsi?
Itselläni seksikumppaneita yli 30, ikävä kyllä kiitos villin nuoruuteni. Ikää nyt 25 ja 5 vuotta parisuhteessa.
Kommentit (265)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:52"]
2, ikää 27. Jälkimmäinen on nykyinen kihlattuni, aiempi lyhyt seurustelusuhde. Yhden yön jutut ei ole mua varten ja oon aina tiennyt sen, mutta on silti ihan järjetöntä mikä tuomitsemisen vyöry tässäkin ketjussa tulee ilmi. Ei se tavara kulu vaikka seksistä nauttisi vapaamminkin. Jotkut tykkää, jotkut ei.
[/quote]
Tavara ei kulu mutta pilaa sen. Mitään kunnioitusta minulla ei ole ihmisiä kohtaan jotka nussivat kymmeniä eri ihmisiä ja varsinkin puolituntemattomia.
[/quote]
Kuka sun kunnioituksesta välittääkään?
14, nainen 20v. Nyt kuitenkin ihanassa parisuhteessa!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:36"]
Olen 23v ja miehiä ollut yli sata. Kaikki nämä yhden vuoden aikana kun täytin 18 ja aloin baareissa käymään. Sillon 18-vuotiaana sen yhden vuoden otin joka pe ja la miehen mukaan baarista, joten niitä kertyi jonkun verran yli sadan. Sen jälkeen kun täytin 19, ei ole ollut yhtään miestä, eli nyt yli 4 vuotta seksittä. Päätin, että en harrasta seksiä enää yhdenkään miehen kanssa, jos ei tunnu, että se mies voisi olla muutakin kun seksiä. Ei ole vielä tullut ketään sellaista erityistä vastaan.
[/quote]
Minttu Hapulin viitoittamalla tiellä...
Jonkin verran yli 100, 43. Mies. Kaiketi ne, jotka ei kirjoita sukupuoltaan, ovat naisia.
Ootte te aika luusereit kun noin vähän panoja. Itelläni meni laskut sekasin 17v, joka vuosi on jotain 20- 80 panoo vuodessa riippuen omasta aktiivisuudesta markkinoilla. Ikäni on 30v
Ikää 26 ja 36 kpl, en ole seurustellut.
18 (joista 4 naisia) ja olen 22v. Omasta mielestäni liikaa. Osa olisi saanut jäädä kokematta. Niin ja kyllä mä katson pahalla jos esim joku on 25v ja seksikumppaneita ollut 100. Sama se onko mies vai nainen. Koska noin suuret luvut kertoo lähes pakosti niistä yhdenillan jutuista ym random panoista. Not good
Oksettaakin ajatella ihmisiä jotka on pannut satoja.
22v ja yksi kumppani. Ensimmäinen poikaystäväni jonka kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta.
4 kumppania ja ikää 23. olen seurustellut lähes tauotta 14 vuotiaasta. muuten olisi varmaan enemmänkin..
30 v, 0 seksikumppania, parisuhteessa 13 v...
Olen 23v ja miehiä ollut yli sata. Kaikki nämä yhden vuoden aikana kun täytin 18 ja aloin baareissa käymään. Sillon 18-vuotiaana sen yhden vuoden otin joka pe ja la miehen mukaan baarista, joten niitä kertyi jonkun verran yli sadan. Sen jälkeen kun täytin 19, ei ole ollut yhtään miestä, eli nyt yli 4 vuotta seksittä. Päätin, että en harrasta seksiä enää yhdenkään miehen kanssa, jos ei tunnu, että se mies voisi olla muutakin kun seksiä. Ei ole vielä tullut ketään sellaista erityistä vastaan.