Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?
Kommentit (148)
Kyseinen mies, samanlaisempi luonne hänen kanssaan kuin mitän exällään oli, lyhteinen lapsi, silmälasit, tumma tukka
Ulkonäköä, älyä, korkeakoulu tutkinto, harrastuksia, mies jonka kanssa yhteinen oma asunto ja vauva tulossa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:59"]
Ulkonäköä, älyä, korkeakoulu tutkinto, harrastuksia, mies jonka kanssa yhteinen oma asunto ja vauva tulossa.
[/quote]
korkeakoulu_tutkinto! Reps!
Olen paremman näköinen, urheilullisempi, haluan seksiä useammin, olen sovittelevampi ja rauhallisempi riitatilanteissa, hellittelen miestä useammin (ja sama toisinpäin). Kyllä kelpaa olla :)
Olen luotettava ja uskollinen (ex valehteli ja petti). Miehen kaverit kehuu mua fiksummaksi ja mukavemmaksi. Muuta en tiedä kun en ole kyseistä ihmistä edes nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:18"]
Vakityö ollut jo vuosia, terve itseluottamus, itsenäisyys (niin taloudellinen, kuin henkinenkin), halu ja kyky asettaa muiden tarpeet omieni edelle, rakkaus ja kunnioitus miestäni kohtaan sekä sen mukainen käytös (yksiavioisuus), alkon käytön hallinta, paremmat lasten kasvatustaidot, kattavampi ja oikeampi tietämys sairauksista ja psykologiasta (erotan mm. Laktoosi-intoleranssin sekä maitoallergian toisistaan, sen lisäksi että tiedän niiden oireet ja sen, ettei hänen lapsella ole kumpaakaan).
Kyky olla aidosti läsnä ja huomioida muut. Olen parempi keskustelija, en hermostu enkä pakene/välttele keskusteluja. Olen kypsempi ja kannan vastuuteni paremmin. Olen parempi äiti.
[/quote]
Niin? Kysyttiin eroja. Nämä ovat eroni miehen entiseen.
Jos se äitiysasia tästä särähti, niin se perustuu siihen, että hän itse välttelee omien lastensa seuraa. On heidän kanssaan samassa tilassa, mutta ei heidän kanssaan. Ei tee lastensa kanssa asioita, ei opeta heitä. Ei huolehdi hygieniasta, eikä huolehdi siitäkään, että lapset tekisivät sitä itsekään. Ei esimerkiksi opeta lapsiaan pyyhkimään vessassakäynnin yhteydessä oikein.
Valitettavaa, eikö. Mutta sellainen ihminen hän on. Enkä ikävä kyllä liioittele yhtään.
Sama kuin aiemmin.
Hrrrrrr...
[/quote]
Ei aavistustakaan. Oon varmaan ainoa joka ei tiedä miehensä eksästä MITÄÄN.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:16"]
Minä olen lapseton,koulutettu,luottotiedot kunnossa,en kärsi mielenterveysongelmista,en sekoile.
[/quote]
Minkä koulun sä olet käynyt?
[/quote]
Mitä se tähän kuuluu? Proviisori olen.
Kaunis naama ja timmi kroppa, sekä tietenkin pitkä tukka. Hyvä huumorintaju, korkeakoulututkinto ja elämän arvot kohdillaan. Kuulemma mussa on kaikki mitä mies voi ikinä tarvita :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:18"]
Vakityö ollut jo vuosia, terve itseluottamus, itsenäisyys (niin taloudellinen, kuin henkinenkin), halu ja kyky asettaa muiden tarpeet omieni edelle, rakkaus ja kunnioitus miestäni kohtaan sekä sen mukainen käytös (yksiavioisuus), alkon käytön hallinta, paremmat lasten kasvatustaidot, kattavampi ja oikeampi tietämys sairauksista ja psykologiasta (erotan mm. Laktoosi-intoleranssin sekä maitoallergian toisistaan, sen lisäksi että tiedän niiden oireet ja sen, ettei hänen lapsella ole kumpaakaan).
Kyky olla aidosti läsnä ja huomioida muut. Olen parempi keskustelija, en hermostu enkä pakene/välttele keskusteluja. Olen kypsempi ja kannan vastuuteni paremmin. Olen parempi äiti.
[/quote]
"Olen parempi äiti".Kypsä aikuinen ei KOSKAAN arvostele toisen äitiyttä!
Meillä on koira, miehen ex:llä ei, koska hänen uusi miehensä on allerginen. Muuten on mennyt kyllä ihan samoja latuja elämät, 2 lasta molemmilla pariskunnilla, omakotitalot samassa kaupunginosassa, miehet työn kautta kollegoja... Enkä tunne ex:ää niin hyvin, että voisin väittää olevani älykkäämpi. No, minulla on parempi kroppa, kun olen himotreenaaja.
En minä vertaa, en ole koskaan tavannut miehen eksää. Luin ketjun otsikon ääneen ja mies vastasi mulle näin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:17"]
Tämä ketju suorastaan huokuu semmoista akkamaisuutta epävarmuutta. Mitäs ne exät on teille tehneet, kun tuolla tavalla vertailette itseänne heihin?
[/quote]
Samat arvot ja haaveet tärkeissä asioissa kuten perhe harrastukset työ ja tulevaisuus. Muuten en ole sen kummempi ihmisenä
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:41"]
En minä vertaa, en ole koskaan tavannut miehen eksää. Luin ketjun otsikon ääneen ja mies vastasi mulle näin.
[/quote]
Vastasi sulle miten?
Koira.
Tuskin näin monella on oikeasti sekopäisiä tai muuten vaan idiootteja eksiä. Miksi heitä pitää haukkua? Jotain mielenkiintoista heissä on ollut, koska mies/nainen on hänet ottanut kumppanikseen.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:16"]
Noooo, lapsi tämän miehen kanssa. Toki hän siitä suuttuneena on riehaantunut pari kertaa, mutta voisin kuvitella itseni samanlaiseksi eron jälkeen.......
[/quote]
Mies pani sinut paksuksi, kun vielä seurusteli edellisensä kanssa?