Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?
Kommentit (148)
Taito puhua itseä vaivaavista asioista ja pari naisellisempaa piirrettä. Myöskään en ole kuulemma niin skitso ja tunnekylmä ihminen kuin moni heistä.
Olen aikuinen eikä minun tarvitse verrata itseäni exään.
Nostetaan tämä ketju viiden vuoden päästä ja katsotaan, kuinka moni suhde on kaatunut naisen epävarmuuteen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:45"]En ole läheisriippuvainen enkä pakota miestä olemaan kanssani. Suhteemme perustuu rakkauteen ja aitoon haluun olla toisen kanssa.
[/quote] ilmankos ukkos vonkaa eksää takaisin kun olet niin kylmä ja se etet koskaan kysy perään on kuulemma ainoa parempi piirtesi ja mies haluaisi mut takaisin mut en oo ottanut
Mulla ei kanssa ole aavistustakaan, mutta mitä olen käsittänyt, niin exä on ihan mukava tyyppi. Nyt toki on myös mies ja lapsia hänen kanssaan, ei siinä, että exä niitä luultavammin mitenkään kadehtisi.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:45"]En ole läheisriippuvainen enkä pakota miestä olemaan kanssani. Suhteemme perustuu rakkauteen ja aitoon haluun olla toisen kanssa.
[/quote] ilmankos ukkos vonkaa eksää takaisin kun olet niin kylmä ja se etet koskaan kysy perään on kuulemma ainoa parempi piirtesi ja mies haluaisi mut takaisin mut en oo ottanut
Joka mies muistelee ajoittain seksihetkiään exien kanssa. Mitä sekopäisempi ex, sen parempaa oli. (syy miksi suhteessa pysyttiin)
Tän ketjun alemmuuskompleksit naamioituna itsensä ylistämiseen on kuitenkin koomisia. Ex on entistä ja nyx on nykyistä.
Eikä me teitä verrata. Paitsi jos ero oli virhe.
Minulla on hyvä kroppa,exä oli läski.
Minulla ei ole mitään mt-ongelmaa eikä huumeongelmaa,exällä on.
Minulla on ammatti ja nyt kouluttaudun ylempään korkeakouluammattiin.
Minulla on kauniit kasvot,exällä ei.
Muutenkin tuntuu et miten mies on voinut olla semmoisen kanssa-ollaan kyllä ihan yö ja päivä sen exän kanssa :D eipä kyllä kiinnosta,se on hullu oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:52"]
Aivot :D
Enkä ole ahne, itserakas materialisti jonka käsi on koko ajan ukon lompakossa.
Lisäksi olen kaunis ja muodokas olematta lihava kuten eräs.....
Olen myös itsenäinen enkä ratkuta asioista, en yritä pakottaa naimisiin tai hankkimaan lapsia kun toinen ei ole valmis yms.
[/quote]
nro 9 tiedustelee, miksi oon saanut alapeukkuja? Ihan tosiasioita nämä :/
Ainakin tuli selväksi tästäkin ketjusta, että kaikkia seuraavia ominaisuuksia SAA arvostella:
-varakkuus/varattomuus
-kroppa ja ulkonäkö noin yleensäkin
-älykkyys
-koulutus/kouluttamattomuus
-luonne kaikkinensa
-mielenterveys
MUTTA pyhää on äitiys. Vaikka siinä olisikin toivomisen varaa, parantamisen sijaa. Sitä ei kertakaikkiaan saa arvostella. Ei vaikka olisi mitkä perusteet. Ei. Kaikki äidit ovat siis hyviä äitejä, mutta muuten paskoja exiä. Check!
Vauva mahassa.
Miehen exä yritti pakottaa monta vuotta miestäni lapsentekopuuhiin ilman mitään vastakaikua.
Heti minut tavattuaan ihana mieheni halusi lapsia :)
Sorry vaan ex-nainen :P
Lihaa ja luita. Mies ei ollut seurustellut aiemmin (vaikkei mikään teini ollut kun päädyimme yhteen).
Jotain outoa kertoo kyllä miehistänne se, että on valinnut sellaisen sekopäisen naisen alun perin.
Minun miehelläni on hyvä maku. Ex oli ja on fiksu nainen, olen tavannut hänet kolme kertaa. Nätti, koulutettu, taiteellinen ja älykäs. Olimme aika yleisenkin mielipiteen mukaan hiukan samannäköisiäkin, vaaleita, hoikkia ja pitkätukkaisia. Minäkin olen koulutettu ja fiksu nainen, taiteellinen en ole samalta alalta mutta hyvin kiinnostunut kulttuurista, jonka parista olen ammattinikin valinnut.
Mies ja exänsä erosivat, koska halusivat eri asioita. Ex halusi perheen, mies ei halunnut sitoutua. Ex löysi myös sopivan isäehdokkaan, ja kun mieheni ei siltikään halunnut perhettä, niin sopivat sitten, että ex saa kokeilla onneaan tämän toisen kanssa.
Minä tulin kuvioihin melkein kaksi vuotta eron jälkeen ja ex oli tuolloin jo raskaana. Kuukauden seurustelun jälkeen mies totesi, että voisi muuten hankkia perheen kanssani vaikka samantien (minulle se ei missään nimessä olisi sopinut) muttei halua loukata exää, kun tämän toiveeseen ei ollut suostunut. Oli sitten aika helpottunut, kun en vielä lapsia halunnut. Mielestäni tämä kertoi miehen luonteesta tosi paljon. En ikinä huolisi miestä, joka parjaa exäänsä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:19"]Minulla on hyvä kroppa,exä oli läski.
Minulla ei ole mitään mt-ongelmaa eikä huumeongelmaa,exällä on.
Minulla on ammatti ja nyt kouluttaudun ylempään korkeakouluammattiin.
Minulla on kauniit kasvot,exällä ei.
Muutenkin tuntuu et miten mies on voinut olla semmoisen kanssa-ollaan kyllä ihan yö ja päivä sen exän kanssa :D eipä kyllä kiinnosta,se on hullu oikeasti.
[/quote]
Mutta ehkä se ex osaa kirjoittaa suomen kieltä? Sulta kun ei näytä luonnistuvan. (Anteeksi, oli pakko.)
Miehen puheiden mukaan olen sinut itseni kanssa toisin kuin ex.
Huumorintajua, älliä ja elämänkokemusta.
Rohkeutta, puhelahjat ja nauru. (ei kai mies samanlaista ota mistä valitti eli noi 2 viimeistä) maallista mammonaa huomattavasti enemmän.