Miksi minusta kiinnostuvat vain insinöörit. :((
Haluan romantiikkaa. Tunnetta. Lämpöä.
Mutta saan seotsuksia puolijohtimista tai kutsun hilavitkutinmessuille.
:((
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Insinöörit on ihania! Mukavia, fiksuja ja kohteliaita.
Nimenomaan päinvastoin.
Eivät tod. mukavia eivätkä fiksuja. Epäkohteliaita, ei käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole ainakaan rahan perässä. Insinöörit ovat keskimäärin hyvätuloisia, vakituisissa työpaikoissa.
Ymmärrän kyllä tavallaan, että inssin kumppanina elämä ei ole välttämättä ilotulitusta ja suurta tunteiden sinfoniaa. Pikemmin tasaisena soljuvaa harmaiden päivien jonoa. Inssi on kuin taskulämmin keskiolut. Eihän se riitä, jos odotukset ovat vähintään kuohuviinissä, hyvin jäähdytettynä.:D Miksi sitten tunnen niin paljon niitä kuohuviini-inssejä? 🤔
Johtuisikohan siitä että minä olen heidän kanssaan tekemisissä (n. 10 000 hengen yliopisto) ja sinä et.
Yliopistossa ei vaan edelleenkään valmistu insinöörejä. Oletko ihan sekaisin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan päinvastoin.
Eivätkä pelkästään epäkohteliaita, vaan tästä porukasta löytyy aivan kunnon kiusaajiakin.
Nykyinen mieheni on insinööri. Alkoholiongelmainen ja ylipainoinen mies. Se älykkyys mihin luulin rakastuneeni, on enää puutunutta huonomuistista aivomassaa. Ja kun edes ulkonäkönsä tai puolisonsa huomioiminen ei alun perinkään olleet niitä vahvimpia ominaisuuksia, niin huonolta näyttää. Ei kompensoi mikään, edes tulotaso päätä huimaa. Ja varmaan raja tulee työnteossa vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä firmassa on johtoportaassa monella insinööritausta. Siis niillä treenatuilla >185 cm pitkillä latoleuoilla, joilla on kalliita urheiluautoja, isot talot, purjeveneet. Osalla ikääkin alle 40v. No eivät kaikki tuollaisia ole, mutta useampi on taloon sattunut.
Tiedän vain leuttomia ja kaulattomia inssejä.
Täällä oli ketju joskus jossa suu vaahdossa kiljuttiin että vähintään puolet vähintään miehistä on inssejä.
Moneenko siis otantasi perustuu?
Saisiko vastauksen tähän.
Ei.
Että sellainen otanta. Ei yllätä.
Miten kukaan täällä edes osaa insinööreistä mitään sanoa, kun ei teknillisessä yliopistossa ole itse ikinä opiskellut. Silti ketju jatkuu vaan. Ilmeisesti vaikeuksia hahmottaa, ettei oma subjektiivinen kokemus ole absoluuttinen totuus 😂
Kuka tämä insinöörijankkaaja on? Opettelisit edes tutkintonimikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole ainakaan rahan perässä. Insinöörit ovat keskimäärin hyvätuloisia, vakituisissa työpaikoissa.
Ymmärrän kyllä tavallaan, että inssin kumppanina elämä ei ole välttämättä ilotulitusta ja suurta tunteiden sinfoniaa. Pikemmin tasaisena soljuvaa harmaiden päivien jonoa. Inssi on kuin taskulämmin keskiolut. Eihän se riitä, jos odotukset ovat vähintään kuohuviinissä, hyvin jäähdytettynä.:D Miksi sitten tunnen niin paljon niitä kuohuviini-inssejä? 🤔
Johtuisikohan siitä että minä olen heidän kanssaan tekemisissä (n. 10 000 hengen yliopisto) ja sinä et.
Imee lämmintä ölperiä.
Naiset luulee olevansa fiksuja kun on suorittaneet jonkin humanistisen tutkinnon. Sitten suhtautuvat ylimielisesti kaikkiin muihin aloihin.
Yksikään tutkinto ei tee automaattisesti fiksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mieheni on insinööri. Alkoholiongelmainen ja ylipainoinen mies. Se älykkyys mihin luulin rakastuneeni, on enää puutunutta huonomuistista aivomassaa. Ja kun edes ulkonäkönsä tai puolisonsa huomioiminen ei alun perinkään olleet niitä vahvimpia ominaisuuksia, niin huonolta näyttää. Ei kompensoi mikään, edes tulotaso päätä huimaa. Ja varmaan raja tulee työnteossa vastaan...
Paljonko tunnet insinöörejä?
Et ilmeisesti ole sellainen itse?
Auttaisiko sosiaalisten suhteiden hankkiminen sinua kenties hahmottamaan ihmisiä muutenkin kuin koulutuksensa perusteella?
Vierailija kirjoitti:
DI - AMK-inssi - opistoinssi - neanderthal-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan insinöörit(di) ja "insinöörit"(amk).
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä t. Insinööri
M38
😘
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan päinvastoin.
Eivätkä pelkästään epäkohteliaita, vaan tästä porukasta löytyy aivan kunnon kiusaajiakin.
Tämä.
En joka ikinen kiusaaja on insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan päinvastoin.
Tämä.
En joka ikinen kiusaaja on insinööri.
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin insinööri, en "insinööri" 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI - AMK-inssi - opistoinssi - neanderthal-ihminen
Välissä on vielä Cro-Magnon ja Australopithecus.
kunhan sivusta huutelen...
Olen insinööri ja käytän huumeita sekä hakkaan naisia. Ei me kaikki insinöörit olla tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tavallaan, että inssin kumppanina elämä ei ole välttämättä ilotulitusta ja suurta tunteiden sinfoniaa. Pikemmin tasaisena soljuvaa harmaiden päivien jonoa. Inssi on kuin taskulämmin keskiolut. Eihän se riitä, jos odotukset ovat vähintään kuohuviinissä, hyvin jäähdytettynä.
Tämäpä tämä! Mullekin tullut elämän aikaan jono inssejä tyrkylle. Luulen sen johtuvan siitä, että olen pinnalta kiltti ja aika naisellinen nainen, luulevat konservatiivisemmaksi kuin olen.
Mut mulla on mies, joka tienaa vielä vähemmän kuin minä, soittaa rakkauslaulun keskellä yötä, järjestää yllätysreissun merelle, on kokeellinen muualla kuin laboratoriossa ja keskustelee tunteista kuin aikuiset sen sijaan et vetäisi oikosulkuun.
Insinöörin tai edes tippainssin omakodinhengettäreys ei koskaan olis sen tilisaldon arvoista.
Sen sijaan tasaista perhe-elämää kaipaavalle nappivalinta!
Vierailija kirjoitti:
Olen insinööri ja käytän huumeita sekä hakkaan naisia. Ei me kaikki insinöörit olla tylsiä.
Eli olet tyypillinen insinööri.
Miksei täällä ole yhtä paljon kosmetologiketjuja kuin insinööriketjuja?