Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostuvat vain insinöörit. :((

Vierailija
12.10.2020 |

Haluan romantiikkaa. Tunnetta. Lämpöä.
Mutta saan seotsuksia puolijohtimista tai kutsun hilavitkutinmessuille.
:((

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei täällä ole yhtä paljon kosmetologiketjuja kuin insinööriketjuja?

Mietipä vauvapalstan otantaa? T tyhmä humanisti

Vierailija
102/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole insinööri.

Mutta insinöörit jotka tunnen (0kpl) ovat

-tyhmiä

-läskejä

-kiusaajia

-tunnevam maisia

-vajaita

-rumia

-läskejä lisää

-väkivaltaisia

-tylsiä

-alkoholisoituneita

-moniongelmaisia

-kiusaajia lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen insinööri ja käytän huumeita sekä hakkaan naisia. Ei me kaikki insinöörit olla tylsiä.

Olisiko sulla taikasieniä?

Vierailija
104/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei täällä ole yhtä paljon kosmetologiketjuja kuin insinööriketjuja?

Mietipä vauvapalstan otantaa? T tyhmä humanisti

Laitoinkin sen sarkasmilla.

Itsekin di-naisena tullut vain kiusatuksi silloin kun työporukassa on ollut matalasti koulutettuja naisia.

Koulussa olen aina ollut suosittu, tämä alkanut vasta työelämässä.

Vierailija
105/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen insinöörimagneetti.

Lopulta menin yhden kanssa naimisiinkin. Nyt yli 30v avioliittoa takana.

Voin kertoa, että kaikki insinöörit eivät ole samanlaisia.

Vierailija
106/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole ainakaan rahan perässä. Insinöörit ovat keskimäärin hyvätuloisia, vakituisissa työpaikoissa.

Ymmärrän kyllä tavallaan, että inssin kumppanina elämä ei ole välttämättä ilotulitusta ja suurta tunteiden sinfoniaa. Pikemmin tasaisena soljuvaa harmaiden päivien jonoa. Inssi on kuin taskulämmin keskiolut. Eihän se riitä, jos odotukset ovat vähintään kuohuviinissä, hyvin jäähdytettynä.

Tämäpä tämä! Mullekin tullut elämän aikaan jono inssejä tyrkylle. Luulen sen johtuvan siitä, että olen pinnalta kiltti ja aika naisellinen nainen, luulevat konservatiivisemmaksi kuin olen.

Mut mulla on mies, joka tienaa vielä vähemmän kuin minä, soittaa rakkauslaulun keskellä yötä, järjestää yllätysreissun merelle, on kokeellinen muualla kuin laboratoriossa ja keskustelee tunteista kuin aikuiset sen sijaan et vetäisi oikosulkuun.

Insinöörin tai edes tippainssin omakodinhengettäreys ei koskaan olis sen tilisaldon arvoista.

Sen sijaan tasaista perhe-elämää kaipaavalle nappivalinta!

Voi, olen kade sulle! Oikeasti. Juuri tuommoisen miehen minäkin haluan, voin vaikka elättää.

Mulla muuten sama ulkoinen olemus, että ensivaikutelma on kiltti, naisellinen, ehkä perinteinen. Oikeasti olen oman tieni kulkija, itsenäinen, jopa radikaali.

Ap

Vierailija
107/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole ainakaan rahan perässä. Insinöörit ovat keskimäärin hyvätuloisia, vakituisissa työpaikoissa.

Ymmärrän kyllä tavallaan, että inssin kumppanina elämä ei ole välttämättä ilotulitusta ja suurta tunteiden sinfoniaa. Pikemmin tasaisena soljuvaa harmaiden päivien jonoa. Inssi on kuin taskulämmin keskiolut. Eihän se riitä, jos odotukset ovat vähintään kuohuviinissä, hyvin jäähdytettynä.

Tämäpä tämä! Mullekin tullut elämän aikaan jono inssejä tyrkylle. Luulen sen johtuvan siitä, että olen pinnalta kiltti ja aika naisellinen nainen, luulevat konservatiivisemmaksi kuin olen.

Mut mulla on mies, joka tienaa vielä vähemmän kuin minä, soittaa rakkauslaulun keskellä yötä, järjestää yllätysreissun merelle, on kokeellinen muualla kuin laboratoriossa ja keskustelee tunteista kuin aikuiset sen sijaan et vetäisi oikosulkuun.

Insinöörin tai edes tippainssin omakodinhengettäreys ei koskaan olis sen tilisaldon arvoista.

Voi, olen kade sulle! Oikeasti. Juuri tuommoisen miehen minäkin haluan, voin vaikka elättää.

Mulla muuten sama ulkoinen olemus, että ensivaikutelma on kiltti, naisellinen, ehkä perinteinen. Oikeasti olen oman tieni kulkija, itsenäinen, jopa radikaali.

Ap

Mulla sama.

Lisäksi olen insinööri.

Vierailija
108/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vahvistaa käsitystäni siitä, että useammat naiset eivät osaa ajatella muuten kuin subjektiivisesti. Tähän naisjoukkoon kuuluu myös naisia lähipiiristäni.

Objektiinen asian ilmaisu ilman minäkuvaa ei vain heiltä onnistu, kuten ap. Asioiden vertaaminen itsensä kautta on huono tapa käsitellä asioita.

t. DiDi

Vierailija
109/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Että jännnnämiestä pitäis olla? Minkätyyppistä jännnnämiestä?

Olisiko huuumeidenmyynti hyvä, vai ehkä uskomaton impulsiivisuus josta syntyy joskus rakkausruno, joskus lähteminen kuukaudeksi kanarialle ryyppäämään? Entä toi väkivalta, olisko parempi että mies hakkaa muita kaltaisiaan nakkiksella, vai oisko seksikkäämpi jos mies hakkaa virka-asussa juoppoja maijan takaosassa? Mites toi seksi, olisko jännnempi sellanen joka pitää jatkuvasti rakastajaa sivussa ja saat aina välillä vihjeitä siitä, vai oisko axxxlsmith tyyppinen sarjapanija kiihottavampi?

M/40 insinööriduunissa muttei perttiperusinsinööri muttei mikään jännnnis myöskään

Vierailija
110/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vahvistaa käsitystäni siitä, että useammat naiset eivät osaa ajatella muuten kuin subjektiivisesti. Tähän naisjoukkoon kuuluu myös naisia lähipiiristäni.

Objektiinen asian ilmaisu ilman minäkuvaa ei vain heiltä onnistu, kuten ap. Asioiden vertaaminen itsensä kautta on huono tapa käsitellä asioita.

t. DiDi

Voin kuvitella DiDin psykoterapeutin vastaanotolla kertomassa objektiivisesti itsestään, elämästään ja ongelmistaan... eiku?

Ulkokohtaisuus ja oman minuuden vieraus juuri on insinöörin sokea piste.

Vierailija
111/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. DiDi

Voin kuvitella DiDin psykoterapeutin vastaanotolla kertomassa objektiivisesti itsestään, elämästään ja ongelmistaan... eiku?

Ulkokohtaisuus ja oman minuuden vieraus juuri on insinöörin sokea piste.

Tiedän kertoa, koska olen sellainen itse = kaikki muutkin samalla koulutuksella ovat... eiku?

Vierailija
112/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Että jännnnämiestä pitäis olla? Minkätyyppistä jännnnämiestä?

Olisiko huuumeidenmyynti hyvä, vai ehkä uskomaton impulsiivisuus josta syntyy joskus rakkausruno, joskus lähteminen kuukaudeksi kanarialle ryyppäämään? Entä toi väkivalta, olisko parempi että mies hakkaa muita kaltaisiaan nakkiksella, vai oisko seksikkäämpi jos mies hakkaa virka-asussa juoppoja maijan takaosassa? Mites toi seksi, olisko jännnempi sellanen joka pitää jatkuvasti rakastajaa sivussa ja saat aina välillä vihjeitä siitä, vai oisko axxxlsmith tyyppinen sarjapanija kiihottavampi?

M/40 insinööriduunissa muttei perttiperusinsinööri muttei mikään jännnnis myöskään

Ajatella, että vaivauduit kirjoittamaan tuollaisen sekopäisen tekstin.

Naisinssin huomaavaisesta puolisosta oli kyse, joten ottipa sulle kipeästi.

Että naiset tykkäävätkin toisenlaisista miehistä. Omassa päässä asiat silloin vääristyvät kummallisiksi.

Vierailija
113/142 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta insinöörit on seksikkäitä. :)

Mun mies on kemisti ja musta on kiva kuunnella sen selityksiä, vaikka en niistä mitään ymmärrä. Fiksut miehet on kuumia.

Se, että joku on kemisti tai insinööri ei tarkoita sitä, että henkilö olisi välttämättä älykäs. Sori.

Tämä. Ultimaattinen älykkyys koostuu myös muistakin tekijöistä, kuten tunneälystä. Monet heikon tunneälyn omaavat autistit ovat kemistejä jne. Joku tuossa mainitsikin Good Will Huntingin, niin siinähän Matt Damonin hahmo oli myös erittäin älykäs tunneälyltään ja sen ansiosta niin fine. 

Tämä on minunkin päätelmäni. Kohtaamiltani insseiltä puuttuu tunneäly. He eivät edes ymmärrä, mitä se voisi olla, siksi asiasta ei voi keskustellakaan. Kaikki analysoidaan atomeiksi, mutta humaanisuutta ei osata edes matkia toisilta. Joku olennainen synapsi puuttuu aivojen sähköjärjestelmässä.

Olen ollut kahen vaiheilla, teologiaa vai automaatiotekniikkaa lukion jälkeen. 

Kiitos valinnan helpottamisesta, en halua tulla tunnevajaaksi.

Vierailija
114/142 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lisätä insinöörien määrää luomalla alalle työpaikkoja ostamalla älylaitteita.

Jättäkää ne ostamatta ja käyttäkää säästyvät rahat romanttisiin runokokoelmiin. 

Itse olen aina ollut työpöydän laatikkoon raapustelija ja hyvä kirjoittaja, mutta koin typeräksi hakeutua sellaiselle alalle huonon työllisyyden takia ja minusta tuli teekkari.

Vierailija
115/142 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta insinöörit on seksikkäitä. :)

Mun mies on kemisti ja musta on kiva kuunnella sen selityksiä, vaikka en niistä mitään ymmärrä. Fiksut miehet on kuumia.

... kiva kuunnella vaikka en mitään ymmärrä...

🤔😶

Samasta syystä ihastutaan ulk_omaa_laisiin.

Ei nyt ihan. Ulkomaalaisiin ihastutaan, koska tuppaavat olemaan paremman näköisiä ja kohteliaampia kuin suomalaiset ja uskaltavat jopa hymyillä ja katsoa silmiin. Kannattaisi suomalaisten peräkammarin poikien ottaa oppia ;)

Vierailija
116/142 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun vastaukset kyllä vahvistaa vaan aloitusta :D

Vierailija
117/142 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani insinöörit, varsinkin matkatyöläiset, vaikuttaa alkoholiriippuvaisilta. Myös huorissakäynti on normaalia ja sovinismi eli naiset yksinkertaisia (iso kokemus niistä huorista ja kehitysmaiden naisista, jotka hakeutuvat valkoisen miehen seuraan)

Vierailija
118/142 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole insinööri.

Mutta insinöörit jotka tunnen (0kpl) ovat

-tyhmiä

-läskejä

-kiusaajia

-tunnevam maisia

-vajaita

-rumia

-läskejä lisää

-väkivaltaisia

-tylsiä

-alkoholisoituneita

-moniongelmaisia

-kiusaajia lisää

Tämä kertoo enemmän sinusta kuin insinööreistä.

Vierailija
119/142 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani insinöörit, varsinkin matkatyöläiset, vaikuttaa alkoholiriippuvaisilta. Myös huorissakäynti on normaalia ja sovinismi eli naiset yksinkertaisia (iso kokemus niistä huorista ja kehitysmaiden naisista, jotka hakeutuvat valkoisen miehen seuraan)

Tämä tuttua. Keski-iässä näillä on kuitenkin ydinperhenäytelmä ja alistettu lasskukkavaimo kotona, koska tunne-elämä ja moraali ovat _todella_ vajavaisia, ja etenkin pedaripiirteet pitää statuksen vuoksi peitellä.

Vierailija
120/142 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuttua. Keski-iässä näillä on kuitenkin ydinperhenäytelmä ja alistettu lasskukkavaimo kotona, koska tunne-elämä ja moraali ovat _todella_ vajavaisia, ja etenkin pedaripiirteet pitää statuksen vuoksi peitellä.

Montako tunnet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä