Miksi Prisma ei suojele asiakkaitaan?
Miksi Prismojen kassat eivät käytä maskia? Prisma ei halua suojella asiakkaitaan virukselta. Käsittämätöntä.
Kommentit (79)
Jotkut käyttää. En tiedä miksei kaikki. Ehkä uskovat suojapleksin riittävän kassalla. Sellainen visiirimaskihan on niillä kaikilla muilla Prisman työntekijöillä
Kai itselläsi on ffp3-maski, jos kerran käyt kaupassa? Miksi koronahysteerikot eivät tilaa ruokaa kotiinsa?
Maksaa liikaa. S-ryhmä haluaa säästää tässäkin.
Häpeäisit kirjoitti:
Kai itselläsi on ffp3-maski, jos kerran käyt kaupassa? Miksi koronahysteerikot eivät tilaa ruokaa kotiinsa?
Entä jos tarvitsee kumisaappaat, joita pitää sovittaa?
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisit kirjoitti:
Entä jos tarvitsee kumisaappaat, joita pitää sovittaa?
Koronahysteerikko ei tarvitse karanteenissaan kumisaappaita.
Miksi pitäisi pukeutua joihinkin ihme härpäkkeisiin jonkin ylipaisutellun lentsun takia? Hysteerikot voi linnoittautua kotiin.
Kassaneidin tehtävä ei ole lietsoa hysteriaa. Siihen näytät pystyvä ihan itse.
Meidän prismassa kassan ja asiakkaan välissä on pleksi.
Se on vapaa valinta kassalle. Voi olla liian vaikeaa pitää pitkään maskia joka päivä. Ellei pidä silloin tällöin lyhyesti. Eli laitetaan silloin itse maski.
Liekö eroa Prismoissa, koska Espoossa Olarin Prismassa kyllä ollut maskeja myyjillä.
Vierailija kirjoitti:
Maksaa liikaa. S-ryhmä haluaa säästää tässäkin.
Älä puhu shaipaa, S-ryhmä tarjoaa jokaiselle työntekijälle suojavarusteet. Se että kaikki ei niitä jostain syystä käytä on hänen henkilökohtainen asia. Suurin osa käyttää kyllä.
Käsittämätöntä on se, että asiakkaat kantavat paskaiset ostoksensa kassalle, johon minä laitan omani seuraavaksi. Tämä ei näytä ketjun aloittajaa huolettavan. Onko tarkoituksesi nuolla kassaneitiä?
Itse en voi käyttää visiiriä koska olen ollut silmäleikkauksessa ja se heijastaa valoja niin paljon että tulee pää kipeäksi. Maskia pyrin käyttämään mutta välillä tarvii senkin kanssa tauon. Onneksi on kuitenkin se suojapleksi siinä.
Ainakin Turun osuuskauppa tarjoaa kaikille visiirin/maskit.
Jos Prisma haluaisi suojella asiakkaitaan se määräisi maskit kassoille.
No ei käytä kuule muutkaan. Ei se maski mitään suojele.
Oisko kuitenkin tärkeempää, että asiakkaat pitäis maskeja? Asiakas tuskin viipyy kaupassa kaheksaa tuntia kerrallaan?
Olen huomannut saman Prismassa käydessäni. Ei oikein anna hyvää kuvaa vastuullisuudesta.
Siskoni on töissä S-marketissa ja siellä myymäläpäällikkö oli sanonut että maskeja ei tilata koska koronasta muutenkin niin paljon kustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
No ei käytä kuule muutkaan. Ei se maski mitään suojele.
Maski suojelee nimenomaan muita ihmisiä.
Suojelen ihan itse itseäni.
Antaako Prisma työntekijön itse valita käyttääkö maskia vai ei?