Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - kuink yleisiä emätinorgasmit TODELLISUUDESSA ovat?

Vierailija
07.01.2014 |

Lisäänpä tähän nyt sitten itseäni kiinnostavan kysymyksen:

paljon tunnutaan puhuttava siitä, kuinka ilman klitoriskiihotusta saatu emätin-/g-piste-orgasmi on niin paljon voimakkaampi ja parempi kuin klitorisorgasmi. Kuinka moni naisista todella tällaisen voi saada ja onko jotain keinoa, kuinka sen voi opetella saamaan? Itse kuulun tähän porukkaan, joka ei saa yhdynnässä orgasmia millään, jos en itse hyväile klitorista samalla tavalla kuin masturboidessa. Jäänkö siis jostakin paitsi...?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orkkuja ilman klitoriksen kiihotusta samalla enkä koe jääväni mistään paitsi.

Vierailija
42/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vituttaa, että mä joudun aina hinkkaa itseeni (tai mies), että saan orgasmin. Moni asentokin karsiutuu sen takia pois. Tunnen itseni huonommaksi naiseksi, koska normaalistihan mun kuuluisi orgasmi saada pelkän k... kanssa. Väitän myös, että jos saisin orgasmin ilman hipelöintiä, meidän seksikerrat tuplaantuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni- ja ajatuksen voimalla saatu orkku on minulla ihan puhdas emätinorkku.

Miehen kanssa yhdynnässä ensin pitää kyllä lämmitellä klittaakin mutta varsinaisen orkun saan kyllä yhdynnässä vaikka klittaan ei enää kosketa...mutta koen sen "sekaorkuksi".

Itse kun hommailen niin saan klittaorkun.

Vierailija
44/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 11:36"]

Kyllä mua vituttaa, että mä joudun aina hinkkaa itseeni (tai mies), että saan orgasmin. Moni asentokin karsiutuu sen takia pois. Tunnen itseni huonommaksi naiseksi, koska normaalistihan mun kuuluisi orgasmi saada pelkän k... kanssa. Väitän myös, että jos saisin orgasmin ilman hipelöintiä, meidän seksikerrat tuplaantuis.

[/quote]

Ehkä tuplaantuis myös jos et olis noin rajoittunut.

Onko klitoriksen hierominen kamalaa?

Vierailija
45/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan emätinorgasmin ylöspäin kaartuvalla paksulla peniksellä, muuten en. Ja kun aviomiehellä ei satu olemaan sellaista, niin siis en...

Vierailija
46/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hinkkaaminen vuodesta toiseen kamalaa. Kohta 40 v. ja todellakin toivoisin jo vaihtelua tähän. Olen ollut tooosi aktiivinen ja keksinyt vaikka mitä, mutta vuosien saatossa kyllästyin siihen etten saanut itse koskaan orgasmia, jos käsiä ei ollut saatavilla.

Olen myös kokeillut erilaisia miehiä, eikä kenenkään kanssa ole ikinä onnistunut.

Vierailija
47/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:03"]

On se hinkkaaminen vuodesta toiseen kamalaa. Kohta 40 v. ja todellakin toivoisin jo vaihtelua tähän. Olen ollut tooosi aktiivinen ja keksinyt vaikka mitä, mutta vuosien saatossa kyllästyin siihen etten saanut itse koskaan orgasmia, jos käsiä ei ollut saatavilla.

Olen myös kokeillut erilaisia miehiä, eikä kenenkään kanssa ole ikinä onnistunut.

[/quote]

So what? Sulla ei ole klitorista pillussa joten mitä voit tehdä? Valittaa ja vinkua?

Vierailija
48/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Sulla vasta vaikeeta onkin. Tälläsestäkin asiasta kehtaat alkaa repii typerää juttua.

Vierailija
49/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut emätinorgasmia. Olisihan se ihanaa, ettei aina tarvitsisi rakastellessa ottaa käsiä mukaan. Paras orgasmi tulee kuitenkin suuseksistä! Uniorgasmit ovat kiinnostavia, periaatteessahan mulla on mahdollisuus siis saada orasmi vain ajatuksen voimalla. Kerran näin on käynytkin tajuntaa laajentavien huumeiden avulla. 

Vierailija
50/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole aiemmissa suhteissa saanut emätinorgasmia mutta nykyisen mieheni kanssa saan (oltu yhdessä 14 vuotta). En tiedä johtuuko se miehestä, minusta, iästä vaiko mistä. Itse nautin huomattavasti enemmän emätinorgasmista, ja saan sen parhaiten kun on ollut ensin esileikkiä jossa klitorista on hyväilty myös.

Vierailija
51/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina kun harrastamme seksiä takaapäin. Eli onnistuu. Tosin nykyään ei kauheasti noin  muuten tee edes seksiä mieli, joten ehkä kerran kuukaudessa moisen saan.

Vierailija
52/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan orgasmin todella helposti. On sitte kyse emätin orgasmista tai klitoris. Saan olla siitä "onnellinen", että kuulun tähän porukkaan. Asennolla ei oikeastaan ole edes väliä, parhaiten se onnistuu minun ollessa miehen päällä tai mieheni nostaessa jalkani suoraan ylöspäin. Lisäksi mitä enemmän liikutan vartaloani miehen tahdissa, tuntuu työnnöt voimakkaammilta ja orgasmi tulee vielä helpommin. 

Vierailija
53/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut n. 4 kertaa elämässäni emätinorgasmin ja usein pääsen todella lähelle rakastelun aikan, mutta sitten se jotenkin katoaa. Klitorisorgasmi on ihan ok, mutta koen sen enemmän "vain laukeamisena" kun taas emätinorgasmi on sellainen räjähdys tajunnassa ja vartalon joka solussa.

Tarvitsen emätinorgasmiin todella hyvät välit kumppaniini että voin täysillä heittäytyä eikä mun tarvitse jännittää mitään -kertoo ehkä jotain elämästäni, että tällaiset olosuhteet ovat todella harvinaisia (olen jo 40v). Olen saanut myös muutaman kerran uniorgasmin, todella hienoja!

Näin joku aika sitten dokumentin, jossa metsästettiin g-pistettä, ja muistaakseni naisilta tosiaankin löytyy emättimen seinämästä kohta, jossa erittäin herkkää kudosta, joka on yhtä ja samaa klitoriksen kanssa -klitoris siis jatkuu myös sisäänpäin. Joillakin naisilla kudosta oli enemmän, joillakin vähemmän. Ja olikohan se vielä niin, että harjoittelemalla sen saa herkistymään entisestääkin. Toivottavasti.

Vierailija
54/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se emätinorkku tuntuu verrattuna tavalliseen? Itse saan orkun vain klitorista näpräämällä (helpoiten jollain pienellä vibralla), eli miehen kanssa en koskaan, ellei sitten samaan aikaan ole se vibra käytössä.

Vierailija
55/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut emätinorgasmia ikinä. Uniorgasmeja saan, jos on päässyt kertymään paineita, mutta en tykkää niistä yhtään.. Jotenkin epämiellyttävän tuntuisia. Samoin klitorisorgasmi voi tuntua epämiellyttävältä, jos se on aikaansaatu liian yksipuolisella/tarkkaan kohdennetulla stimulaatiolla. Nautinnollisen orgasmin saan laajemmalla/monipuolisemmalla häpyalueen hyväilyllä. Onko mun "G-piste" sitten emättimen ulkopuolella?

Vierailija
56/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut. Muutenkaan yhdyntä ei ole mulle tärkeintä tai erityisen nautinnollista. Jotenkin en pysty käsittämään miten joku voi saada yhdynnässä emätinorgasmin

Vierailija
57/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman ja kokonaisvaltaisimman orgasmin saan kun mies kiusaa mua vibralla. Ei heti paina vaan pitää vibraa hellästi klitoriksella. Siinä räjähtää aika pian ihan helvetisti :)

Vierailija
58/59 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi kuin orgasmi kelpaa. En kaipaa emätinorgasmeja. Pippelikeskeiset (miehethän) niitä kaipaavat.

Vierailija
59/59 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokenut vain yhden miehen kanssa, jossa sain aina useita emätinorgasmeja. Kukaan muu mies ei ole tähän pystynyt. Muuten ehkä suhde ei anna sitä mitä suhteelta haluan ja pelkään jos luovun suhteesta etten tule enää koskaan näin hyvää seksiä saamaan.