Naiset - kuink yleisiä emätinorgasmit TODELLISUUDESSA ovat?
Lisäänpä tähän nyt sitten itseäni kiinnostavan kysymyksen:
paljon tunnutaan puhuttava siitä, kuinka ilman klitoriskiihotusta saatu emätin-/g-piste-orgasmi on niin paljon voimakkaampi ja parempi kuin klitorisorgasmi. Kuinka moni naisista todella tällaisen voi saada ja onko jotain keinoa, kuinka sen voi opetella saamaan? Itse kuulun tähän porukkaan, joka ei saa yhdynnässä orgasmia millään, jos en itse hyväile klitorista samalla tavalla kuin masturboidessa. Jäänkö siis jostakin paitsi...?
Kommentit (59)
Mä saan emätin orgasmeja, emätinorgasmeja joissa ejakuloin ja klitorisorgasmeja. Kaikki tuntuu todella hyvältä, vähän eri tavalla, mutta eniten tyydytystä tulee kun ejakuloi ja jos saa vaan klitorisorgasmin jotain jään silti yleensä vaille.
Vielä tahtoisin kokea klitoris ja emätinorgasmin yhtäaikaa..
Olen vasta palstalta oppinut ettei naiset yleisesti saa emätinorgasmia. Itse saan kyllä, molemmista enkä ole ajatellut olevani erilainen. Takaa päin en ole vielä saanut vaikka ihan hilkulla on aina.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 11:28"]Mä en ole ikinä saanut klitorisorkkua, saan aina emätinorkkuja.
[/quote]
Alapääsi ei ole normaali.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 11:28"]Mä en ole ikinä saanut klitorisorkkua, saan aina emätinorkkuja.
[/quote]
Alapääsi ei ole normaali.
[/quote]
No iteasissa on :) Emätinorkku on se tavallinen orgasmi.
"Pelkästä yhdynnästä johtuva vaginan alueen orgasmi näyttää sitä vastoin olevan terveen kehon merkki sillä kaikin puolin kunnossa olevat naiset saavat sen yllättävän usein"
http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=3653284
Joka kerta. Olen muutenkin helppokäyttöinen ja sytyn pelkästä suudelmasta kaulalle.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:10"]
En ole ikinä saanut. Muutenkaan yhdyntä ei ole mulle tärkeintä tai erityisen nautinnollista. Jotenkin en pysty käsittämään miten joku voi saada yhdynnässä emätinorgasmin
[/quote]
Sua ei ilmeisesti ole nussittu kunnolla. Todellakin yhdyntä on seksin nautinnollisin osa.
[/quote]
Ei muuten ole. Piste.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:10"]
En ole ikinä saanut. Muutenkaan yhdyntä ei ole mulle tärkeintä tai erityisen nautinnollista. Jotenkin en pysty käsittämään miten joku voi saada yhdynnässä emätinorgasmin
[/quote]
Sua ei ilmeisesti ole nussittu kunnolla. Todellakin yhdyntä on seksin nautinnollisin osa.
[/quote]
Ei muuten ole. Piste.
[/quote]
On. Tietäisit tämän, jos olisit kokenut kunnon panon. Pillu on luotu panemista varten, ei lutkuttamista.
Olen ehkä kerran pari saanut klitorisorgasmin. En tykkää siitä oikein, sillä klitoriksen hierominen tuntuu epämiellyttävältä teki sen miten varovaisesti tahansa. Emätinorgasmin saan taas aina :D Ja siis tosi herkästi. Ei ole koskaan ollut ongelma.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
Ei muuten ole. Piste.
[/quote]
On. Tietäisit tämän, jos olisit kokenut kunnon panon. Pillu on luotu panemista varten, ei lutkuttamista.
[/quote]
Jos sinä pidät nussimisesta niin hyvä. Älä kuvittele, että muut ovat niin kuin sinä ja sinun huoranvittusi.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
Ei muuten ole. Piste.
[/quote]
[/quote]
Jos sinä pidät nussimisesta niin hyvä. Älä kuvittele, että muut ovat niin kuin sinä ja sinun huoranvittusi.
[/quote]
Oletko katkera kun et nauti panemisesta? :) Pillu on nussimista varten...
Miltä se tuntuu kun on saamassa emätinorgasmin? Tuntuuko erilaiselta kuin klitoris? Mulla välillä tulee fiilis esim takaapäin pantaessa että tuntuu painetta ja en muista hengittää kun tuntuu niin hyvältä ja jotenkin olo on semmonen et tekis miel vaa räjähtää :d se tuntuu kyl ihan siltä et laukeis vaan vaginan kautta.. Kuvailkaa! Ja tuntuuko erikoiselta saada orgasmi kun mies on sisällä?
Synnytyksen jälkeen aloin saamaan emätinorgasmeja. Sitä ennen en koskaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:59"]
Miltä se tuntuu kun on saamassa emätinorgasmin? Tuntuuko erilaiselta kuin klitoris? Mulla välillä tulee fiilis esim takaapäin pantaessa että tuntuu painetta ja en muista hengittää kun tuntuu niin hyvältä ja jotenkin olo on semmonen et tekis miel vaa räjähtää :d se tuntuu kyl ihan siltä et laukeis vaan vaginan kautta.. Kuvailkaa! Ja tuntuuko erikoiselta saada orgasmi kun mies on sisällä?
[/quote]
:(?
En ole saanut, ja osasyy siihen on varmasti yhdyntäkivut. Aina alussa sattuu ja pitää totutella koko hommaan. Joskus menee paremmin, joskus taas tuntuu että mitä nopeammin on ohi, sitä parempi. Jotenkin tuntuu niin kuin tuonne mun aukkoon ei olisi tarkoitus työntää yhtään mitään... (Synnyttänyt en vielä ole, jos joskus se tulee eteen niin varmaan on mielenkiintoista...) Olisi ihanaa pystyä nauttimaan ihan tavallisesta seksistä ja laueta sitä kautta, mutta tiedostan myös että en todellakaan ole ainoa joka ei orgasmia yhdynnässä saa. Onhan noita muitakin keinoja onneksi.
Olet jäänyt paitsi, mutta ei se tarkoita, ettetkö koskaan saisi emätinorgasmia. Jatka vaan seksistä nauttimista, älä mieti liikoja. Nauti omasta naiseudestasi, tunne kuinka kaunis ja kiihottava olet ja kuinka ihana ja seksikäs kumppanisi on.
Orgasmi ja emätinorgasmi voi olla päivittäinen juttu, mutta ei sen tarvitse olla. Hyvää seksiä sinulle.
Olen saanut aiemmin helposti emätinorgasmeja, helpoiten lähetyssaarnaajassa. Nykyisen miehen kanssa ei kuitenkaan tunnu onnistuvan, enkä ole kahden vuoden aikana keksinyt, miksen. Aiemmin siis sain helposti, eikä kumppanilla tuntunut olevan niin väliä, ja tulin usein aiemmin kuin kumppani.
Seksi meillä on muuten hyvää, mutta miestä tuntuu joskus vaivaavan tää enemmän ku mua.
Mielenkiintoista luettavaa tuo jonkun kirjoittama aihe klitoriksen "sisäpuolen" koosta (g-piste). Varmaankin pitää paikkansa, sillä onhan klitoriksetkin eri kokoisia ja alapään rakenteet ihan erilaisia jokaisella.
Mulla oli joskus lyhyt suhde erittäin pienivarusteisen miehen kanssa ja seksi oli aivan mieletöntä. Ilmeisesti lyhyt vehje osui parhaisiin paikkoihini.
Nykyinen mieheni on normikokoa, mutta erittäin taitava ja huomioiva kaikkiaan.
Meillä naisilla on niin omanlaisemme anatomia kullakin. Miehet pystyy saamaan orgasmin missä asennossa vaan, seisoen, istuen, mahalaan, selällään. Kaikki naiset ei saa orkkuja ollenkaan, ja niistäkin jotka saa, monet joutuu kikkailemaan sen eteen. Vain tietty asento käy, pitää olla kulma just oikein jne. Eli kaipa sen voi oppia, kun löytää vaan sen oman niksinsä. Mut jos ei opi, ni ei se yhtään huonommaks naiseks tee. Sulla sit vaan on semmonen anatomia.
Mä en ole ikinä saanut klitorisorkkua, saan aina emätinorkkuja.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:10"]
[/quote]
Siis yhdynnässähän miehen penis hieroo emättimessä just oikeita kohtia. Yhdyntä on mulle seksin nautinnollisin osa.