Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v poika hakkaa päätään lattiaan.

Vierailija
06.01.2014 |

Aina kun komentaa lasta, menee hän kontilleen ja paukuttaa päätään lattiaan pari kolme kertaa. Sitten nousee, pitää päästään ja itkee sanoen 'hattuu' (sattuu).

Huoh, tekeekö muiden lapset näin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen aloitti lattialle selällään potkimisen ehkä 1,5-vuotiaana ja myöhemmin alkoi samoissa tilanteissa takoa nyrkeillä päätään tai jalkojaan. En muista minkä ikäisenä takominen alkoi, ehk 2,5v ja loppui kokonaan vasta 4-vuotiaana. Hän saa kieltämisestä ja torumisesta vieläkin 4,5-vuotiaana hepuleita, itkee ja raivoaa kun ei käsitä miksi jotain ei saa tehdä. Kerron kyllä useimmiten miksei saa ja yritän sanoittaa hänen tunteitaan ja kysyä mikä harmittaa. Luulen että tuo takominen on osittain ihan normaalia tempperamenttisen lapsen uhmaikää, osittain sitä ettei osaa vielä puhua tai purkaa suuttumusta muuten. En tainnut harrastaa tunteiden sanoittamista kun esikoinen oli 1,5v, mutta pikkuhiljaa olen sitä harjoitellut ja luulen että kuopus onkin paremmin oppinut sanoittamaan tunteitaan.

Vierailija
2/2 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu jo nuorempana. Olen kavereilta kuullut samanlaisia kokemuksia:)

Nykyään oma lapseni (on 2v) iiihan varovasti "kolauttaa" päätä  ja esittää että sattuu. Saattaa vetää tämän saman shown jos isä vaikka silittää tms :D- Auh! ja sitten äkkiä äidin helmoihin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan