Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek on sekoittanut tyttäreni pään

Vierailija
31.01.2014 |

17v. Hän on välillä itkuinen ja ärtyisä, suhtautuu neuroottisesti syömiseen. Ei halua olla pyöreä. Se on kuulemma halpaa. Cheekin videolla kuulemma on arvokkaita naisia, eli hoikkia ja kauniita. Muunlaisia ei miehet arvosta. Cheek kuulemma sanoo jossain kappaleessa deittaavansa instagram-naisia ja nämä naiset ovat kuulemma hoikkia ja kauniita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on outoa, että vaikka Cheek kai hieman pilke silmäkulmassa tuo esille tuota pinnallista naiskuvaa, miksi ei ymmärrä, että valtaosa faneistaan ja kuuntelijoista on lapsia ja nuoria, jotka eivät ymmärrä, että tuo on leikkiä.

Vaikka vanhemmat voivat siihen vaikuttaa, miten lapsi nuo käsittää, odottaisin jotain vastuuta itse artistiltakin.

Vierailija
2/22 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sitä musiikkiansa lapsia varten tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:52"]

Ei kai se sitä musiikkiansa lapsia varten tee.

[/quote]

Selvästi tiedostettu kohderyhmä on myös alaikäiset, miksi muuten järjestäisi keikkoja myös alaikäisille? Jotain vastuuta silloin odottaisi.

Vierailija
4/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää että nykynuoriso lankeaa tuollaiseen höpöhöpöön. Nuorten musiikkimaku on muutenkin nykyään ihan hirveää, pääasiassa vertaispainostuksen vuoksi. Kukaan ei uskalla ajatella omilla aivoillaan ja kuunnella musiikkia, josta oikeasti pitäisi.

Vierailija
5/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on itse tavallinen pullaposkinen pallinaama.

Vierailija
6/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä pulleroita Cheekin musavideolle tanssimaan! Ja sellaisia taviksen näköisiä. Cheek voisi itsekin kasvattaa kaljamahan ja amisviikset, ettei nuorten miestenkään tarvitse ottaa paineita.

Muuten me boikotoidaan sua Jare.

Vierailija
7/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 01:33"]

En voi käsittää että nykynuoriso lankeaa tuollaiseen höpöhöpöön. Nuorten musiikkimaku on muutenkin nykyään ihan hirveää, pääasiassa vertaispainostuksen vuoksi. Kukaan ei uskalla ajatella omilla aivoillaan ja kuunnella musiikkia, josta oikeasti pitäisi.

[/quote]

Homaan juju on se, että teinit eivät tajua, ettei sellainen naiskuva ole todellisuutta.

Vierailija
8/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 01:40"]

Pelkkiä pulleroita Cheekin musavideolle tanssimaan! Ja sellaisia taviksen näköisiä. Cheek voisi itsekin kasvattaa kaljamahan ja amisviikset, ettei nuorten miestenkään tarvitse ottaa paineita.

[/quote]

Et näköjään ole penaalin terävin kynä. Etkö tajua? Kyse on siitä, että myös teksteissään hän antaa kuvan, että vain kauniit naiset ovat arvokkaita.

Vierailija
9/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanohan sille että 32 vuotiaat räppärit ei tapaile 17 vuotiaita edes unelmissa.

Vierailija
10/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Liittyy aiheeseen miten?

Vierailija
11/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet itse sitä mieltä, että naisen arvo mitataan kauneudessa ja hoikkuudessa?

Vierailija
12/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ei kyllä tuo kieli poskessa esille mitään, hän on täysin tosissaan ja vissiin uskookin omiin illuusioihinsa, ihan naurettavia ne tekstit, pelkkää itsensä ja pinnallisuuden ylistämistä. Sillä jätkällä on menestys noussut  niin pahasti hattuun, että ihan pahaa tekee. Hän on surkea esikuva kohderyhmälleen, koska hänen tuotoksiaan ei kuuntele kriittiseen ajatteluun kykenevät ihmiset, vaan nuoret ja muut epävarmat massan mukana kulkijat. Minusta on surullista, että jotkut oikeasti luulee, että Cheekillä on huumoria edes osittain mukana, vaikka se ego paistaa kilometrin päähän. Ainut asia, mikä minua lohduttaa tässä hiphopin pilaamassa aikakaudessa on se, että ne jätkät ei tee mitään, mikä jäisi elämään. Siinä on kyse vain ilmiöstä, ei musiikista.

Vierailija
13/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan siellä on täysin päinvastaisia tekstejä, kuten Syypää sun hymyyn. Mun mielestä Cheek nimenomaan usein korostaa sitä, että ei halua mitään leikeltyä, tyhjäpäistä mallimimmiä.

Vierailija
16/22 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Suomen komein räppäri, Uniikin jälkeen.

Vierailija
17/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppi ei ole musiikkia.

Vierailija
18/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ei liity tyttäresi pulmiin millään tavalla. Jos ei ole pää kunnossa, voi vinksahtaa keneen tai mihin tahansa. Turha syytellä muita kun ongelmat ovat tytön omassa päässä. Hänellä on epärealistinen käsitys itsestään ja maailmasta. Tee tytön kanssa asioita, jotka vahvistavat hänen minäkuvaansa.

Vierailija
19/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 09:25"]

Paljonhan siellä on täysin päinvastaisia tekstejä, kuten Syypää sun hymyyn. Mun mielestä Cheek nimenomaan usein korostaa sitä, että ei halua mitään leikeltyä, tyhjäpäistä mallimimmiä.

[/quote]

No niinpä onkin... Ei kun mitä? "Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten, anna mun olla syypää sun hymyyn..." Joo, jotta Cheekille kelpaa niin pitää näyttää hyvältä Cheekiä varten :D

Vierailija
20/22 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"PÄÄ, OLKAPÄÄ, POSKET, PAKARAT, POSKET, PAKARAT, POSKET"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi