Milloinkans ht-netti on kaatunut?
Kommentit (15)
Luulin jo että omassa puhelimessa vika, onpa harmi juttu että on alhaalla.
Ei ole nyt laitevika, kaikki sisältö on poissa.
Huomasin saman alle puoli tuntia sitten tms
Mun koneen selain ei ole päästänyt mua sinne vuoteen. Suojauksesta valittanut.
Rikostutkinnan takia suljettu. MIettikää mitä olette kirjoitelleet, koska kaikki on tallessa
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö cloory vaikuttaa siellä?
Olen joskus kyllä nähnyt joitain hänen viestejään siellä. Valitettavasti vaikuttaa täällä mun lähialueella arveluttavaa hevoskauppaa tehden ja pentutehdasta pyörittäen.
Vierailija kirjoitti:
Rikostutkinnan takia suljettu. MIettikää mitä olette kirjoitelleet, koska kaikki on tallessa
Mistä tieto on peräisin? (Ei mun tarvitse miettiä, mitä olen kirjoittanut, kun en mitään rikollista kirjoittele.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö cloory vaikuttaa siellä?
Olen joskus kyllä nähnyt joitain hänen viestejään siellä. Valitettavasti vaikuttaa täällä mun lähialueella arveluttavaa hevoskauppaa tehden ja pentutehdasta pyörittäen.
Olinkin unohtanut tuon pentutehtailun, onko siellä yhtään edes meno parantunut?
En ole perillä yksityiskohdista, mutta vielä en ole törmännyt henkilöön, jolla olisi hänestä positiivista sanottavaa.
Onkohan jossain netin syövereissä olemassa kiva paikka jossa kirjoitella hevosjutuista - hyvässä hengessä?
Luulin että se sivu olisi suljettu jo aikoja sitten. Vieläkö siellä oli kävijöitä
Vierailija kirjoitti:
Luulin että se sivu olisi suljettu jo aikoja sitten. Vieläkö siellä oli kävijöitä
Miksipä se olisi suljettu jo aikoja sitten? Kävijöitä on.
ht-netti ?