Mutkun se on lääkärin määräämää ja tarvin sitä
Vituttaa tää selkärangaton ryyniporukka joilla löytyy kaikki mahdolliset mt lääke reseptit ja selitys miksi mun vaan pitää ottaa tätä zoloftia, että pärjään blaa blaa on niin rankkaa.
Pahimmat vielä samaan aikaan jeesustelee ns. laittomien huumeiden käyttäjien toimintaa.
hv
Kommentit (5)
No mä ihan oikeasti tarviin kipulääkkeitä ja rauhoittavia. Mulla on niin helvetilliset menkkakivut, että jos niitä ei lääkitä, en pääse edes kauppaan. Lisäks mulla on ahdistuskohtauksia koska pakko-oireinen häiriö. En voi mennä yliopistolle yms ellei ole rauhoittavia mukana.
No olen kyllä ihan samaa mieltä. Kaikki narkit pitäisi vielä autiolle saarelle keskenään ja unohtaa sinne. Tulkoot toimeen keskenään miten parhaiten näkee ja tappakoot itsensä tai toisensa sinne sukupuuttoon.
Muuten ihan hyvä yritys, mutta ssri-lääkkeistä ei tule mitään pössistä tmsp... Eli ei sitä kukaan mihinkään hupikäyttöön tarvitse, vaan ihan oikeisiin sairauksiin. Parempaa onnea ens provon kanssa. Ja siltä varalta, että olisit tosissasi, niin olen pahoillani, tyhmyyteen ei ole vielä keksitty pilleriä :(
hv si
ok, kiva aloitus :D