Kurkkukipeä, nuha ja palelee
Kuumetta ei ole. Olenko työkykyinen?. Työnantaja suuttuu jos jään sairauslomalle. Olin kipeä 3vk sitten ja nyt taas.
Kommentit (26)
Olet työkykyinen. Mikään noista oireista ei oikeuta sairauslomaan. Pahoittelut.
t palstatiimi
No selkeesti olet kipeä. Kotiin lepäämään. Rasittavia tuollaiset työnantajat, katselisin uutta työpaikkaa.
Koska olet viimeksi vaihtanut lakanat? Oireesi syiden aiheuttajana lienee pöly, kuorsaus ja pakkanen.
Ja mikäköhän noista oireista estää työnteon?
Vierailija kirjoitti:
No selkeesti olet kipeä. Kotiin lepäämään. Rasittavia tuollaiset työnantajat, katselisin uutta työpaikkaa.
Onneksi on vielä pomoja joilla on selkärankaa. Meilläkin olisi töissä tätien armeija saikulla 300 kertaa vuodessa, jos jokainen nuha oikeuttaisi poissaoloon.
Töihin. Sieltä pääsee pois jos olo heikkenee.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet viimeksi vaihtanut lakanat? Oireesi syiden aiheuttajana lienee pöly, kuorsaus ja pakkanen.
Kurkkukivun voi aiheuttaa myös kuivasisäilma.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita yskän,ap
Viittaa vielä vanhemmin kuivaan sisäilmaan. Asutko esim kerrostalossa?
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita yskän,ap
Ja kohta on kakkakin löysää?
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita yskän,ap
Värikynät ovat oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.
Lopeta se kitinä ja menne töihin. Mitä siitä tulisi jos jokainen vain jäisi kotiin jos on vähäkin oireita?
Sitä se tekee kun ottaa tutkittuja ja turvallisia piikkejä.
Ajattele ensin itseäsi, työnantaja ei tule sinua palkitsemaan, että olit puolikuntoisena töissä. Olen itse iän myötä viisastunut ja jään todellakin lepäämään tarvittaessa. Lisäksi asiakkaina ja työkavereina on henkilöitä, joita voin tartuttaa, ja joille oireet voivat olla paljon rajummat.
Se on ikävä kyllä pii kin saaneet kaikki sairaita. Hirvittää mitä tuo influenssakausi.
Teillä rokottamattomia ei ole koskaan ollut flunssaa? Vai johtuuko vain kaikki piikin jälkeiset vaivat rokotteesta, sitä ennen on normaalia olla joskus flunssassa. T: nimim missä äly?
Vierailija kirjoitti:
Teillä rokottamattomia ei ole koskaan ollut flunssaa? Vai johtuuko vain kaikki piikin jälkeiset vaivat rokotteesta, sitä ennen on normaalia olla joskus flunssassa. T: nimim missä äly?
Ei niillä ole älyä kun lähettävät rahaa verkostomarkkinointi huijareille.
Minun korona alkoi vain kuumeililla ja lihassäryllä. Vasta 4/5 päästä alkoivat kurkku ja nuha vaivata ja makuaisti kadoksissa.
Olet työkykyinen. Tavallinen nuha ei ole syy olla pois töistä.